{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare for sjov
  • #1   24. jul 2015 Tjah der er da bestemt racer som jeg personligt ville vælge fra, fordi det ikke er nogen hemmelighed at de har klippekort hos dyrlægen.
    En ting er at være uheldig, noget andet er at købe et abonnement hos dr dyr.


  • #2   24. jul 2015 Meget interessant liste at se - nogle af hundene er jo alment kendte for at være dyre på flere måder (fx EB, FB og GD), men nogle af dem overrasker mig også lidt. Men listen er også lidt sjovt sammensat synes jeg, for de kigger både på købs,kost-pris og så også ift. sygdomme og det er mange forskellige ting at sætte sammen..

    Nå, men min egen race (mops), som ikke er med på listen (hvilket jeg havde troet), er også kendt for at kunne være dyr i omkostninger, men jeg synes nu, at jeg klarer det ganske udemærket med to af slagsen, selvom jeg (og kæresten) er på SU. Som med alt andet handler det jo nok om prioritering - jeg vil gerne have hund og de får så nok meget højt prioritet ift. fx shopping, selvom jeg ikke mangler smiley


  • #3   24. jul 2015 Jeg tror også det er regions bestemt, hvilke racer de har valgt. Der er nok flere af de pågældende racer end fx Mops. For ja, jeg troede også mops ville have været der.

  • #4   24. jul 2015 Husk at listen beskriver amerikanske forhold smiley Jeg er ikke sikker på at billedet er helt det samme her.

  • #5   24. jul 2015 Tja, jeg tror bare generelt at det er en god idé at have en solid opsparing, hvis man vil være hundeejer. Uanset race. "Mandagsmodeller" findes indenfor alle racer/blandinger.

  • #6   24. jul 2015 Ann-marie: Meget god pointe smiley Jeg har selv lige haft en 'mandagsmodel' i en race, der ellers ikke ligefrem er kendt for høje dyrlægeudgifter. Han var 'guldkunde' hos dyrlægen smiley

Kommentér på:
Bare for sjov

Annonce