8. jul 2007 Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 127 Svar: 620
hård mave, hund. (lidt langt) {{forumTopicSubject}}
Mille har i det sidste døgns tid døjet med maven altså på den måde at hun har svært ved at komme af med noget, der kommer lidt, bitte små hårde knolder og når hun er kommet af med lidt er hun glad og logrer hun med halen men det går hurtigt over til at være en stille og trist hund der bare går, hun snuser ikke rigtig til noget hun går bare, hun tisser godt nok og lytter hvis der er en fugl der pipper men ellers er hun absolut ikke som hun plejer at være, ligger bare fuldstændig passiv inde i stuen, når hun skal rejse sig så piver hun lidt og når hun så lægger sig igen er det meget forsigtigt.
dr. dyr er kontaktet men kan først komme til 15:40 så er der nogen der kan give mig et godt råd om hvad jeg kan give hende indtl for at hjælpe hende lidt, og om jeg skal lade være med at give hende morgenmad.
håber i forstår hvad jeg mener.
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
jeg ville tro dyrlægen stadig siger zoolac til hård mave også da det jo gør noget for at det hele fungere husker ikk lige ordet er træt tihi..
men er der noget du ved hun før har fået dårlig mave af? så ku du snakke med dyrlægen om, om du kan give hende det..??
hvis du vil give hende tørfoder inden kan du bløde det op så det ikk er for hårdt, hun drikker måske ikke nok vand
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 127 Svar: 620
hun har aldrig døjet så slemt med maven så er fuldstændig på bar bund.
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Men det ville jeg ikke begynde på når dyrlægen er bestilt. så ville jeg vente og se hvad han mener
jul 2007
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Og så ville jeg tage maden fra og kun give vand.
Her kunne man putte olien fra tun i da det frister hunden til at drikke en masse samt det smører tarmene.
Men tal med dyrlægen om det :o)
Og rigtig god bedring. Håber du holder os opdateret.
jul 2007
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Men når du har bestilt dyrlægetid ville jeg ikke gøre noget før dr. dyr har kigget på hunden...
hård mave, hund. (lidt langt)