{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

skræmende! {{forumTopicSubject}}

jeg var så inde på baboom for at se det lidt an, ikke lige noget for mig skal der siges. men det jeg finder skræmmende, at de sælger tilbehør til hash dvs en bong hash og crack pibe.

ja så stod der i annoncen hvilken stoffer man kan bruge til tilbehøerne. og alle var da vildt begejstrede.. er det lige pludselig blevet normalt sådan noget?! og burde man ikke slette sådan noget, det er jo ulovligt?

stavefejl er gratis! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skræmende!
  • #1   14. jan 2009 ja de burde møder en som jeg engang mødte ..havde været i hash pskose i 8 år og kommer aldrig ud af det ..
    men folk lære det jo først når det tit er forsent...

• #2   14. jan 2009 og ja stavefejl er gratis..
    har intet tilovers for sådan nogle mennesker ...

spild af gode liv de har fået ..som jo er en gave..

• #3   14. jan 2009 Ja det er sygt..
    og syntes overhovdet ikke sådan noget burde finde sted på et åbent forum for mindreårig også

• #4   14. jan 2009 ja men sådan er verden desværre idag ..

• #5   14. jan 2009 tja det sku barskt!

• #6   14. jan 2009 det kan godt nok ikke få mig op ad stolen, det er kun deres eget liv de smadre...hvorimod alle de idioter som render rundt og slår folk ihjel og voldtager, og laver voldelige demonstrationer, kan få mit pis i kog...

• #7   14. jan 2009 I kiosker sælger de desværre også tilbehør til sådan noget.
    Og, det er kun forbudt at videresælge. Desværre er det ikke forbudt at ryge.
    Jeg er meget imod det. Og kommer sammen med en som var afhængig af det i 10 år. Han stoppede fra dag til dag da vi begyndte at komme sammen. Han er dog faldet i én gang, fordi nogle af hans tidligere "venner" sad og røg lige op i hovedet på ham. Men der fik han ren besked. Og det er aldrig sket efter.

Men vil give Patricia ret. Det er deres eget liv de ødelægger, og det er det samme med alkoholikere, de ødelægger det også kun for dem selv. Min "stedsvigerfar" døde for et halvt år siden af druk.

• #8   14. jan 2009 JEg har lige set annonce... jeg sys sgu osse det er skræmmende... at børn på 15-16 år køber og sælger den slags, men sådan er verden desværre skruet sammen idag :o( Det værste sys jeg dog er,at én HA´er derovre sidder og griner med på annoncen og lidt lyder som om det er heeelt fedt... Men hvad ved jeg, jeg er jo desværre nok for "gammel" til at forstå mig på dén slags...

• #9   14. jan 2009 Men mener da i øvrigt at disse børn da burde have nogle forældre et sted... én ting er at voksne mennesker vælger at ødelægge deres liv, men børnene har da stadig en chance, hvis bare der var nogen der ville hjælpe dem og støtte op om dem... men det er der så nok ikke....

Taler af erfaring, min lillebror var langt ude i den slags som 15 årig, men han kom jo igennem det med hjælp fra hele familien...

• #10   14. jan 2009 det får da heller ikke mit pis i kog, men jeg gider sgu da ikke at de fuckhoveder skal på afvænning for MINE surt afgivne skattepenge ?????!!!!! det kan ikke være rigtig at de skal have medicin resten af deres elendige liv for mine skatte penge, fordi de vil leve i en hashtåge og en rus af stoffer- og at der skal bygges nye og flotte afvænningscentre forstår jeg ikke, smid dem da ind i noget gammel lort,- det gamle horsensstatsfælgsel er lige blevet ledigt ?! Så skal de nok vågne op fra tågen !

• #11   14. jan 2009 Ok Sanne... det var da noget af en melding... jeg mener nu stadig man skal forsøge at hjælpe når det er børn vi snakker om... det hjælper da ikke at spærre halvdelen af dagens ungdom inde.. det bliver da vist dyrere i længden, hvis det er pengene det kommer an på...

• #12   14. jan 2009 nu tænkte jeg ikke på børn men voksne mennesker..

børn skal self have hjælp smiley

• #13   14. jan 2009 Oki... det er ihvertfald børn i mine øjne dem der skriver inde på annoncen.... de er 15-16 år... og så er der lige en enkelt taber på 31...

Kommentér på:
skræmende!

Annonce