{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Lille hund nuttet - Stor hund farlig {{forumTopicSubject}}

En ting jeg kan undre mig over er at da Misty var en lille nuttet hvalp ville alle klappe og rose hende... Men nu går folk sq i en kæmpe bue uden om.. Børnene siger Ihhh en hund og moren siger, Den skal du ihvertfald ikk klappe! Kan da godt forstå at der kan være bidske hunde, men man kan da spørge hundeejeren om det er i orden at man klapper den.. Jeg kan huske da en gammel mand spurgte om han måtte klappe Misty.. Der blev jeg helt positivt overrasket! For normalt flygter alle væk fra lille Misty. Har I andre de samme oplevelser med jeres såkaldte FARLIGE sofahunde??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hund nuttet - Stor hund farlig
  • #1   17. jan 2006 Jeg kender det udemærket.
    Da Emma var hvalp var hun med os på camping. Vi havde en campingvogn som stod fast og vi var der rigtig meget den sommer hvor vi fik hende.
    Det var fuldstændig umuligt at gå tur med hende. Alle skulle snakke med hende og kæle og lige høre hvad hun var for en.
    Det var faktisk rimelig belastende nogle gange, men emma nød al den opmærksomhed og hun har helt klart taget skade.
    Nu tror hun at alle vil snakke med hende og at folk kun kommer gående på stien fordi de vil hen og snakke med hende :0) Det vil de bare ikke mere for nu er hun blevet stor og er ikke såååå spændende mere.
    Der er dog stadig nogle som lige skal høre hvad hun er for en og de roser da også hendes udseende og ikke mindst hendes bløde pels.....dem som kæler for hende tror at hun er hvalp p.g.a hendes bløde hvalpet pels *GG*.........det er vist de færeste hvalpe der vejer 32 kg :0))
    Men men.....de fleste går uden om hende :0(


  • #2   17. jan 2006 Jep.... det samme sker for os!!!! og det er selvom jeg har mine 2 børn på 1 & 3 år ved siden af.... lidt underligt smiley

  • #3   17. jan 2006 Har jeg ik oplevet med Daisy, men nu er hun jo heller ikke så stor :o)
    Men kan godt se det må være trist :o(


  • #4   17. jan 2006 Misty er også overbevist om at alle der går i gågaden kun er kommet ud for at snakke med hende, så hun bliver sådan lidt ked af det når folk går en kæmpe bue uden om hende. Men Misty er jo ikk ligefrem en stor hund.. Hun er sådan en mellem størrelse, men stor eller ej så tror de jo hun er en "kamphund", men hun er jo god som dagen er lang. Folk har jo set alt det medierne bringer om "kamphunde" og straks tror mange at alle muskelhunde er bidske kamphunde kun trænet til at angribe. Man burde lave en udsendelse med alle mulige muskelhunde og vise og fortælle danskerne at der findes søde rare dejlige hund i verden.


Kommentér på:
Lille hund nuttet - Stor hund farlig

Annonce