{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Æv, æv og æv. . . . {{forumTopicSubject}}

Har lige lyttet til Josh Groban der synger "Believe" fra Polar Expressen: "Believe in what your heart is saying give the dreams the wings to fly. . . . "

Tja.... Som nogle ved er jeg for nogle uger siden blevet opreret for struma. Hele operationen gik godt, og de ramte ikke den frygtede nerve der kan gå hen og gøre en hæs resten af sine dage. Før operationen var jeg 2. sopran, og havde næsten overvundet min sceneskræk.

Efter operationen. . . . ja - nada stemme! Hvert fald ingen høje toner. Kun normalt toneleje. Jeg elsker virkelig at synge, og det plejer også at gøre mig glad. Nu fortryder jeg virkelig at jeg ikke gjorde mere med min stemme da jeg havde den . . . jeg har dog fået af vide, at den vil komme igen, men at der godt kan gå måneder før det sker! :o( Skal starte til genoptræning på tirsdag.

Så er jeg samtidig blevet genoptaget på mit musikstudie. Musik betyder rigtig meget for mig. Der var 5 eksamener der blev ved med at gå trælst, så jeg prøvede et andet studie. Men jeg havde svært ved at slippe musik helt, så jeg søgte ind igen.
Her efter får jeg så af vide, at jeg ingen SU kan få pga. jeg i forvejen er forsinket.

Jeg sidder nu og spekulerer på om jeg er på rette kurs, siden disse "bakker" bliver ved med at dukke op hele tiden. Og jeg er sku ved at være noget træt af alle de forhindringer hele tiden.

"You have everything you need, if you just believe". Hmm...?

Æv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æv, æv og æv. . . .
Kommentér på:
Æv, æv og æv. . . .

Annonce