730 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Katte spørgsmål.. Katte spørgsmål..

Har 2 hunde (cocker spaniel) og har for 14 dage siden ca anskaffet mig en sød kat på omkring et år.. Katten er vandt til hunde og det fungerer egentlig også okay.
Mit spørgsmal er.. ville egentlig ha katten som inde kat, men tror altså gerne at den også vil ud. Ved ikke om den har været vandt til at komme ud, men hvis den nu ikke har.. hva så? hvor længe skal man ha den inde, for at den kan finde hjem igen? -og mon den kommer hjem igen.. en masse tanker flyver runde i hovedet på mig.. det er en huskat (tror nu der er noget andet i hende, da hun er helt sne-hvid og har blød halv lang pels..)
Skal jeg bare beholde hende inde, eller skal jeg bare lukke hende ud? (bor på landet)..
knus Betina..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte spørgsmål..
  • #1   10. feb 2009 Prøv at give hende en uge -14 dage til at vænne sig til huset, og lugten i huset.. Derefter kan du tage hende i en snor så hun lærer lugten rundt om huset, så burde hun kunne finde hjem..

Det er svært at sige om hun kommer hjem igen- en kat er sin egen, så der er aldrig nogen garantier når man slipper dem løs. Men hvis hun trives fint med dine hunde, så skulle det da ikke være et problem.

• #4   10. feb 2009 A;h.

Hehe, det tror jeg ikke der er nogle der overholder! Vi har tit katte rendende i haven- så er det godt vovserne kan skræmme dem op i træerne smiley

• #5   10. feb 2009 Jeg bor jo også på landet, så her er mega meget plads.. -så lige i kalenderen at jeg faktisk har haft hende i 3 uger.. tror jeg vil prøve at ta hende ud i sele her en af dagene og se om hun er bange eller syntes det er sjovt.. og så må jeg ta op med mig selv om jeg vil slippe hende fri... Smiler..
    Tak for jeres råd ;o)

• #6   10. feb 2009 Et gammelt råd jeg har hørt er at drysse noget af det brugte kattegrus (altså med tis i hvis man kan sige det sådan) langs hækkekanten hele vejen rundt om haven (på indersiden) så kan katten "lugte sig hjem" smiley

• #7   10. feb 2009 Altså jeg bor jo på landet og har ingen naboer sådan lige her omkring.. så tror ikke at det er det der er problemet.. jeg er mere nervøs for om den kommer hjem igen.. hehe
    Men forstår gode dem i byen, der er trætte af naboens kat..

Kommentér på:
Katte spørgsmål..

Annonce