Katte spørgsmål.. Katte spørgsmål..
Har 2 hunde (cocker spaniel) og har for 14 dage siden ca anskaffet mig en sød kat på omkring et år.. Katten er vandt til hunde og det fungerer egentlig også okay.
Mit spørgsmal er.. ville egentlig ha katten som inde kat, men tror altså gerne at den også vil ud. Ved ikke om den har været vandt til at komme ud, men hvis den nu ikke har.. hva så? hvor længe skal man ha den inde, for at den kan finde hjem igen? -og mon den kommer hjem igen.. en masse tanker flyver runde i hovedet på mig.. det er en huskat (tror nu der er noget andet i hende, da hun er helt sne-hvid og har blød halv lang pels..)
Skal jeg bare beholde hende inde, eller skal jeg bare lukke hende ud? (bor på landet)..
knus Betina..
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
Det er svært at sige om hun kommer hjem igen- en kat er sin egen, så der er aldrig nogen garantier når man slipper dem løs. Men hvis hun trives fint med dine hunde, så skulle det da ikke være et problem.
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
Hehe, det tror jeg ikke der er nogle der overholder! Vi har tit katte rendende i haven- så er det godt vovserne kan skræmme dem op i træerne
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 203
Tak for jeres råd ;o)
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 382
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 203
Men forstår gode dem i byen, der er trætte af naboens kat..
Katte spørgsmål..