383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Foredrag med Laust Jakobsen med Qato Foredrag med Laust Jakobsen med Qato

Søndag d. 1. marts 2009 står dagen i hundenes tegn, når Klubben for Sort Spids står bag generalforsamling og foredrag i Langå Idræts Center, Sportsvænget 2, 8870 Langå, som denne gang er rammen om hundeklubbens arrangementer.

Fra kl. 11 er det muligt at tage en snak med klubbens bestyrelse om hunderacen og klubbens arbejde. Generalforsamlingen begynder kl. 12.30.

Kl. 14 holder Laust Jakobsen foredrag.
Laust blev kendt i programmet Station 2 med politihunden Qato. Station 2 fulgte politihunden Qato og hundefører Laust Jakobsen, fra Qato i sommeren 2001 blev udvalgt i hundekennelen, og til Qato i marts 2005 blev gruppe 1-hund. Laust vil bl.a. fortælle os om sin træning med Qato.

ALLE er velkomne til at komme til foredraget, hvor medlemmer af Klubben for Sort Spids har gratis entré, og ikke-medlemmer kan komme ind for et mindre gebyr.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foredrag med Laust Jakobsen med Qato
  • #1   16. feb 2009 Vil det sige man kan møde op kl. 14, betale nogle kr og så høre om Laust og Qato selv om man kke har nogen tilknytning til klubben?
    ( Ja ja jeg ved godt jeg skal have alt ind med skeer)

• #2   16. feb 2009 Jeps... det er nemlig helt rigtigt. Det koster kun 50 kr. at komme ind, og du kan betale ved indgangen. Vi har fået tildelt et lokale ovenpå, sådan som jeg har forstået det, samt at vi kan spise i cafeteriet, hvor vi nok laver vores stand.

Kommentér på:
Foredrag med Laust Jakobsen med Qato

Annonce