810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

1000 tak fra mig og Aiya 1000 tak fra mig og Aiya

Ja, ved godt jeg allerede har takket jer i alle trådene, men vil godt lige gøre det igen.. Der hagler stadig ind med lykønskninger til os og lille Aiya.. Vi fik sågar en besked igår fra en som godt ville donere en håndlavet filtboldt til Aiya og Berit, som har hjulpet enormt meget med eftersøgningen (værdi ca. 110,-)

Er bare SÅ imponeret og stolt over at SÅ mange har hjulpet og støttet os igennem de sidste 14 dage.. Selv da vi var i USA føltes det slet ikke som om vi var væk med alle de daglige opdateringer vi fik både via sms og opkald (Gav så også lige en ekstraregning på 1600,- Ups...)

Aiya oprindelige efterlysningstråd ( (link fjernet) ) er nu den 4 mest viste tråd på hele HG.. Det til trods for den mest viste er fra 2006 og nr 2+3 er fra 2007.. Aiyas Facebook gruppe nåede op på hele 525 medlemmer!!

KÆFT hvor er det bare stort at SÅ mange har tænkt på os og hjulpet hvad de kunne uanset om de var fra Sjælland, Jylland eller sågar udland.. Så TAK TAK TAK til jer allesammen for jeres KÆMPE hjælp, støtte og opbakning.. Det betyder bare ALT for mig at der er så mange der har interesseret sig for min lille dumme møghund :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1000 tak fra mig og Aiya
  • #1   3. mar 2009 er hun kommet hjem eller hvordan?

• #2   3. mar 2009 Tillykke med at have hende hjemme igen - hvordan fik i hende fanget - ?
    Og er hun helt ok ??

• #3   3. mar 2009 Ja, vi fik hende hjem igår middags (link fjernet)

• #4   3. mar 2009 Omkring kl. 8.20 får Berit et opkald fra Janni at Aiya er set på Billundvej 16 så hun ringer til mig og Johnny og jeg tager derud med det samme..

Da vi spottede hende på marken gik hun krumbøjet med halen mellem benene og var konstant på nippet til at løbe, men hver gang hun satte igang, måtte jeg med min lyse stemme kald "Aiyaaa" og så stoppede hun atter op, som om hun tænkte "Hov, der er sgu noget over den stemme, kan det virkelig passe?!"

Til sidst stiller hun sig så op og galper i galskab af Johnny som på det tidspunkt er kommet noget kun tættere på hende end jeg.. YES tænker jeg, for det var bare tegn for mig på vi nu havde hendes kontakt.. Pludselig begynder hun igen at løbe, men idet jeg atter kalder, vender hun nu retningen mod mig og Zila.. Halvejs henne ved os stopper hun op og stiller sig på bagben som en anden dingo og YES, det er fandme moar og Zila.. Så går spurten ellers bare igang hen til os.. Hun hopper i favnen på mig og slikker og logrer og er fuldstændig overgearet, men ikke kun overfor mig, overfor alle de der kommer hen og jeg kan godt sige jeg STORtudede..

Vi kørte direkte til dyrlægen efter vi fangede hende og blev positivt overraskede.. Hun har fået nogle små sår under trædepuderne, fået orm og så har hun tabt sig 3kg, men var heldigvis i forvejen i meget god stand, så det er kun et halvt kg hun skal tage på igen.. Derudover er hun pt. halt, men det skyldes bare ømme muskler..

Så en ormekur, loppekur og skånekost, så er hun på toppen igen.. Mht trædepuderne, skal de bare have lov at hele af sig selv igen og så skal i sørge for hun ikke slikker for meget på dem og så fik hun tømt analkirtlerne, som var rimeligt fyldte.. Psykisk virker hun som var der aldrig sket noget..

• #5   3. mar 2009 Velkommen hjem til jer alle

måske du skal lave dit nick om
    Aiya min skat - Kom nu hjem!! !

• #8   3. mar 2009 Årh lidt godt kom der da noget ud af det =D du behøver ik at tænke på hendes slankekur mere smiley
    Sorry kunne ik lade være smiley

• #9   3. mar 2009 Elvis: Nå ja.. Havde jeg helt glemt ;o)

• #10   3. mar 2009 Hun har ihvertfald bla. levet af korn, hvilket vi fandt i hendes afføring.. Og så er der jo mange der har kattemad stående ude og de havde fundet en lårknogle hun havde spist af, så mad har der vist været rigeligt af..

• #11   3. mar 2009 Tumling: Det er okay, for vi har selv lavet fis med det ;o) Ja og Zila kunne få taget på, for der var ingen der ville stjæle hendes mad.. Så nu skal de begge tage ½kg på.. Så når Aiya er færdig med sit skånekost kan vi køre dem på samme foder istedet for 2-3 forskellige slags.. Nøj det bliver let..

• #12   3. mar 2009 se så er der jo kommet en masse godt ud af det =D

• #13   3. mar 2009 Ej hvor er det bare fantastisk:-)
    De hunde kan godt nok klare en del.
    Stort tillykke:-D

• #14   3. mar 2009 Dejligt at høre at hun er hjemme hos jer igen. Sikke et mareridt I har været igennem, men hvor er det herligt at folk kan samles og hjælpe med at lede efter hende. Ros til alle aktive deltagere og til dem der har givet støtte og support.

Endnu engang tillykke med at hun har det godt og er glad for at være hjemme i flokken igen.

• #16   3. mar 2009 Hvor er det fedt i fik hende sikkert hjem igen... puha har sendt hende mange tanker. Skønt hun er hjemme i sikkerhed, og tager hatten af, for det store arbejde folk har gjort for jer, kanon flot:-)

• #17   3. mar 2009 Tillykke med hun endelig er hjemme igen hvor er det bare en dejlig nyhed!!!!!!!!

• #18   3. mar 2009 Åh det var da en hel lettelse at læse denne tråd.
    Er så glad for den lille Aya er kommet hjem igen og i god behold.
    Fik en helt klump i halsen da jeg læste om gensyns glæden smiley

Kommentér på:
1000 tak fra mig og Aiya

Annonce