hvor uheldig kan man være? hvor uheldig kan man være?
I går da jeg stod og lavede mad, smed jeg Vodka ud fra køkkenet, da jeg ellers var bange for at falde over ham, jeg vender mig om og får foden ind under madskålsstativet, og falder, bang skulderen direkte ind på dørkarmen og vand over alt, og stakkels Vodka bliver bange da jeg jo både larmer og skriger højt i smerte. jeg ringer med det samme til min mor for at få hende til at køre mig på skadestuen til tjek, just in case, min mor hører bare gråd (pga smerte) og Vodka, "jamen hvad så? skal du på dyrehospitalet?" hvad fanden skal jeg der? det er mig der er kommet til skade! ( skal lige siges, de sidste 2 gange jeg har ringet til hende og tudet, var da min halvstore killing var kørt ned og lå smurt ind i blod foran min dør da jeg kom hjem, og da jeg fik beskeden om at min elskede hankat gennem 7 år havde nedsat nyrefunktion, og ikke lang tid igen). Nå men min mor har kun kørt bil i ca 6 mdr efter en pause på 30 år, så hun er meget nervøs for at køre, og beskeden om at jeg var kommet til skade gjorde det ikke bedre, vi kommer på skadestuen, og jeg siger for sjov til min mor, jeg vil gerne være hjemme kl 20, der kommer noget jeg gerne vil se. klokken er der 19.15. vi kommer ind til lægen og han trykker lidt og svinger lidt med min arm, ja der er intet galt bare brug den normalt, ok, jeg tager hjem og er hjemme 19.45! så hurtig har jeg aldrig overstået et besøg på skadestuen, nå men i morges kan jeg stortset ikke bruge armen, og tager til min egen læge
resultat: arm i slynge, smertestillende piller og tjekkes igen på mandag, jeg har smadret musklen og ledet i skulderen..
Moralen ved alt dette: lad være med at ryk rundt på jeres hunds madskål!
mar 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 4.379
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
jamen altså hvis i læste hvad der står på de sedler fra skadestuen jeg har fået
faldt over hunds madskål, faldt ned af trappen, havde hænderne fulde af beskidte tallerkner, så kunne ikke tage fra, hest blev bange for barnevogn og stopper
jojo skal man komme til skade, skal man helst kunne gøre det med stil!
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Rigtig god bedring til dig!
jan 2006
De har engang sendt mig hjem med besked om at der intet var sket, dagen efter kunne jeg ikke bevæge hovedet, min egen læge sender mig til røgten, jeg havde en revne i en nakkehvirvel.
Min læge er ellers sød, har haft ham i 20 år, så han kender mig rigtig godt, jamen hjem og slap af og hold armen i ro, ja det er da nemmere sagt end gjort, jeg har en hvalp på 5 mdr... ja hehe det ved jeg, og ved det ikke er nemt, med sådan en størrelse men prøv alligevel,
jan 2006
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
jan 2006
det der med mig og skadestuer er ikke noget min mor bryder sig om, hun er engang blevet ringet op af en fremmende, som fortalte hende at jeg var røget af hesten ude i skoven, og kørt med udrykning på skadestuen, og jeg ikke kunne mærke min ryg, så det sidder altså i hende, når mit navn og skadestue bliver nævnt i samme sætning, men hun var så sød, hun tørrede pænt hele gulvet op for mig, rettede skålene op, gav vodka vand og gik lige ud med ham så han kunne få lov til at tisse, kunne jo tage et par timer før vi kom hjem, og har endda tilbudt at passe ham her i weekenden, så jeg kunne hvile armen, hun kender intet til hunde, men hun siger at det vil ikke kan være så meget anderledes fra de vuggestuebørn hun passer *GG* og hun jo kan ringe hvis det er, min mor elsker Vodka og følelsen er gensidig
hvor uheldig kan man være?