384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

hvor uheldig kan man være? hvor uheldig kan man være?

I går da jeg stod og lavede mad, smed jeg Vodka ud fra køkkenet, da jeg ellers var bange for at falde over ham, jeg vender mig om og får foden ind under madskålsstativet, og falder, bang skulderen direkte ind på dørkarmen og vand over alt, og stakkels Vodka bliver bange da jeg jo både larmer og skriger højt i smerte. jeg ringer med det samme til min mor for at få hende til at køre mig på skadestuen til tjek, just in case, min mor hører bare gråd (pga smerte) og Vodka, "jamen hvad så? skal du på dyrehospitalet?" hvad fanden skal jeg der? det er mig der er kommet til skade! ( skal lige siges, de sidste 2 gange jeg har ringet til hende og tudet, var da min halvstore killing var kørt ned og lå smurt ind i blod foran min dør da jeg kom hjem, og da jeg fik beskeden om at min elskede hankat gennem 7 år havde nedsat nyrefunktion, og ikke lang tid igen). Nå men min mor har kun kørt bil i ca 6 mdr efter en pause på 30 år, så hun er meget nervøs for at køre, og beskeden om at jeg var kommet til skade gjorde det ikke bedre, vi kommer på skadestuen, og jeg siger for sjov til min mor, jeg vil gerne være hjemme kl 20, der kommer noget jeg gerne vil se. klokken er der 19.15. vi kommer ind til lægen og han trykker lidt og svinger lidt med min arm, ja der er intet galt bare brug den normalt, ok, jeg tager hjem og er hjemme 19.45! så hurtig har jeg aldrig overstået et besøg på skadestuen, nå men i morges kan jeg stortset ikke bruge armen, og tager til min egen læge

resultat: arm i slynge, smertestillende piller og tjekkes igen på mandag, jeg har smadret musklen og ledet i skulderen..

Moralen ved alt dette: lad være med at ryk rundt på jeres hunds madskål!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor uheldig kan man være?
  • #1   27. jan 2006 Din stakkel Janne.... men 1000 tak for rådet, det er taget til følge

• #3   27. jan 2006 ja, jeg var osse glad for at Camilla tog Andrea og Vodka, så fik jeg Tusse da vi var ude og gå *GG* det gør ikke så ondt hvis hun trækker hehehe

jamen altså hvis i læste hvad der står på de sedler fra skadestuen jeg har fået

faldt over hunds madskål, faldt ned af trappen, havde hænderne fulde af beskidte tallerkner, så kunne ikke tage fra, hest blev bange for barnevogn og stopper

jojo skal man komme til skade, skal man helst kunne gøre det med stil!

• #4   27. jan 2006 Janne, øv øv. Hvad skulle du da også pille ved den for?? *gg*.
    Rigtig god bedring til dig!

• #5   27. jan 2006 Eva det gør jeg heller ikke

De har engang sendt mig hjem med besked om at der intet var sket, dagen efter kunne jeg ikke bevæge hovedet, min egen læge sender mig til røgten, jeg havde en revne i en nakkehvirvel.

Min læge er ellers sød, har haft ham i 20 år, så han kender mig rigtig godt, jamen hjem og slap af og hold armen i ro, ja det er da nemmere sagt end gjort, jeg har en hvalp på 5 mdr... ja hehe det ved jeg, og ved det ikke er nemt, med sådan en størrelse men prøv alligevel,

• #6   27. jan 2006 jamen jamen, jeg skulle jo ind i det skab den står ud for, der er ikke meget plads til sådan nogle madskåle, var nemmere med kattens, de var ikke så høje, så jeg kunne åbne skabet selvom katten spiste, han havde lært at lægge sig fladt imens *GG*

• #7   27. jan 2006 Nej for hutten da Janne. Jeg har gjort det samme, bortset fra at jeg gled i vandet fra vandskålen, som lå ud over gulvet. Gled og faldt på halen.Tog på skadestuen, et stk bøjet haleben. Skulle sidde på sådan en rund pølse pude i 14 dage. Det gjorde godt nok avs da. Ringede også til min mor, som gik helt i panik, for 3 uger før sprang mit gaskomfur i luften, og der ringede jeg også i panik, så hun troede at jeg havde brand igen.

• #8   27. jan 2006 det værste var at min mor havde den ugentlige spilleaften med min mormor, og min mormors 2 veninder, så de måtte stoppe alt spil og min mor afsted, jeg ringede dog pænt til min mormor og fortalte hende at der intet er sket

det der med mig og skadestuer er ikke noget min mor bryder sig om, hun er engang blevet ringet op af en fremmende, som fortalte hende at jeg var røget af hesten ude i skoven, og kørt med udrykning på skadestuen, og jeg ikke kunne mærke min ryg, så det sidder altså i hende, når mit navn og skadestue bliver nævnt i samme sætning, men hun var så sød, hun tørrede pænt hele gulvet op for mig, rettede skålene op, gav vodka vand og gik lige ud med ham så han kunne få lov til at tisse, kunne jo tage et par timer før vi kom hjem, og har endda tilbudt at passe ham her i weekenden, så jeg kunne hvile armen, hun kender intet til hunde, men hun siger at det vil ikke kan være så meget anderledes fra de vuggestuebørn hun passer *GG* og hun jo kan ringe hvis det er, min mor elsker Vodka og følelsen er gensidig

Kommentér på:
hvor uheldig kan man være?

Annonce