{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

min kat har fået nyt hjem. {{forumTopicSubject}}

jeg har besluttet at give min kat et nyt hjem. hun er kommet hen til min søster.

grundene til at det er sket er:

- min kæreste har rigtig kraftig katteallergi
- bor i et lille, lejet værelse, hvor der ikke er særlig meget plads
- føler ikke jeg har råd til at give hende det bedste. har bl.a. ikke råd til at få hende steriliseret, men det har min søster, og det skal hun den 23. marts.
- hun var alene, og manglede at være sammen med andre katte, og min søster har en anden kat.

det er bare rigtig mærkeligt at hun ikke er hos mig mere. der er blevet rigtig tomt og stille. men jeg ved, at hun har det meget bedre hos min søster. gråmis var begyndt at blive fustreret over mangel på plads; ville hele tiden ud i køkkenet, selv midt om natten, hvor jeg ikke kunne give hende lov. bor sammen med andre (der bliver lejet tre værelser ud i alt, så kunne ikke bare lade hende rende rundt om natten).

men trods det at jeg savner hende, så ved jeg med mig selv, at hun har fået det meget bedre hos min søster. gråmis og min søsters kat, Faxe, skal dog lige vende sig til hinanden, hun er meget tilbageholdende, men er dog nysgerrig alligevel...

det er rigtig hårdt, men jeg kunne ikke tilbyde hende det jeg gerne ville...

trængte bare til at komme ud med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat har fået nyt hjem.
  • #1   13. mar 2009 Forstår fuldt ud hvordan du har det - Det er IKKE sjovt -

Ang kattene skal de nok finde ud af det - jeg har fået en ny kat for snart 3 uger siden - og de er stadig ikke bedste venner endnu -
    Men er da godt på vej -
    Den slags kan godt tage tid med katte...

Men da dejligt hun er kommet til et sted hvor du stadig kan se hende, og holde kontakt, -

;O)

• #2   13. mar 2009 det er nemlig det... det gør bare et eller andet sted ondt at jeg ikke selv kan have hende...

Kommentér på:
min kat har fået nyt hjem.

Annonce