{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Latterlige naboer afbrænder alt muligt {{forumTopicSubject}}

Vi er indhyllet i sort røg fordi at nogle beboere et par numre længere oppe har besluttet af afbrænde papkasser ( Som de forresten også gjorde hele sidste sommer ) i en eller anden form for ristegrill. Vi bor mega tæt i rækkehusområde...
Går så ind og brokker mig på en pæn måde og siger at det ikke er til at få luft omme ved os og at alt stinker af os.. ( Forruden er der sikkert også alt muligt giftstoffer i lortet )
Vores datter på 7 mdr sover tilføldigvis ikke ude idag, heldigvis..
Så siger manden at han lige må gå ned og kigge på det - Og da jeg går tilbage og runder deres have, kommer damen ud og siger surt ind i huset at "Nej du får ikke noget mad, for nu er det åbenbart ikke tilladt at grille her mere" ......
Idiot. Vidste ikke at man grillede mad over papkasser der udsendte sort tyk røg. Men hver sin smag :-S

Det er godt at nogen folk er empatiske overfor andre mennesker *host*


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlige naboer afbrænder alt muligt
Kommentér på:
Latterlige naboer afbrænder alt muligt

Annonce