6.397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvad koster det at få lavet have? Hvad koster det at få lavet have?

Ja vi skal jo have ordnet vores have dvs. have lagt græs og gjort haven lige. Vi har 200 kvm2, som hundene har pløjet op.

Her til april har vi så valgt at investere i en hundegård og få gjort noget ved den have.

Er der nogen af jer der har fået ordnet have og hvad har i givet for jeres? Hvor stor er jeres have?

På forhånd tak (0:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster det at få lavet have?
  • #1   17. mar 2009 Lytter lige med....

• #2   17. mar 2009 Skal i ha' rullegræs på og kan i selv rette haven af?
    Hvis man lejer en maskine, og kender een, der kan føre den,
    så er det ikke så dyrt.
    Jeg tror vi gav omkring 3-4000,- for rullegræs til vores have

• #4   17. mar 2009 ¨Puha. Ringede lige til en gartner. Det var ikke så galt igen.
    Han gav en pris på 3.500 + moms, og det var fordi at han ikke kunne få en maskine ind i vores have - så det måtte gøres med håndkraft.

Men ved ikke. Er det ikke nemmere at ordne selv?
    Var rullegræs nemt at lægge? Syntes også det lyder som en ide

• #5   17. mar 2009 Vi har selv planet ud og lagt rullegræs. Det kom ikke til at koste ret meget, og det var nemt!!!

• #6   17. mar 2009 ca. 10.000 for at få en til det..

Hvis man gidder bruge tiden, så er det at leje en fræser og så ellers plane ud, evt med ekstra jord, og så så græs, med en såmaskine... rive efter, og vupti smiley

Vi fik en til at lave vores have for næsten ingen penege. Der var dog ingen have i forvejen.. men vi var så utilfredse at vi lavede en del af det om selv.. det krævede tålmodighed, men det blev meget pænere end det han havde lavet.. men han var vidst heller ikke heelt god til det han lavede..

• #7   17. mar 2009 Det med at SÅ græs er fint. Men så skal man tænke på, at hundene ikke kan/må bruge arealet i tæt på et år! Indtil det er vokset op og blevet fint. Med rullegræs skal det bare have ro i ca. én uge. Så kan det tåle at blive tumlet på igen.

• #8   17. mar 2009 Karina- Vi har valgt at investere i en hundegård. Jeg har erfaret at med mine 2 grand danois, ja så går det ikke at de er i haven. De laver baner og det er mega røv, for de er jo glade for at rende og tumle derude. Dog en enkelt gang imellem, håber jeg ikke skader.

Men har fået min svigermor til at komme og hjælpe sidst i april, nu skal der altså bare ske noget i den have! Bliver helt irreteret hver gang jeg kigger ud /0:

• #9   17. mar 2009 Åh.. vi har også nogel FINE gangstier ude i baghaven. Vores hunde er ikke nær så store, men vi har jo til gengæld dobbelt så mange smiley Men baghaven er "deres". Der må gerne være bang/løbestier. Så forsøger vi bare at holde forhaven pæn.

• #10   17. mar 2009 En SBT er for livet - ik´ for sjov ¤ - Hvor stor var jeres have og hvor købte i det henne? For hvis jeg trykker 150 kvm2 ind (det tror jeg det er istedet for 200), så skal jeg betale 6.500 kr.

• #11   17. mar 2009 Hvis jeg var dig ville jeg ringe rundt til forskellige firmaer i landet og samle tilbud ind.... Pga finanskrisen svømmer de ikke just i arbejde, og jeg er sikker på hvis du presser dem lidt, kan du godt få et godt tilbud

• #12   17. mar 2009 Camilla- det vil jeg da prøve. Syntes godt nok også det hele virker dyrt for tiden /0:

• #13   17. mar 2009 Vi har langt fra ventet et år.. Vi har kun boet i huset i et år, og har haft meget glæde af haven...
    Ja det er mere besværligt at skulle så det. Der kommer også ukrudt osv op. Men vi lærte meget hurtigt hunden at man ikke måtte gå på det. Og efter nogle mdr, kunne hun godt bruge det.. vi fik det vel lavet i marts måned, og i sommers brugte vi altså haven...

Kommentér på:
Hvad koster det at få lavet have?

Annonce