{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Muligt det er udhængning... {{forumTopicSubject}}

...men mage til skodfirma skal man sgu lede længe efter.

Jeg har fået en opkrævning fra 3 som jeg ikke har haft abonnement ved i snart 2 år.

hvis man ringer til dem skal man indtaste sit mobilnummer, men når man ikke er kunde har man li'som ikke et mobilnummer man kan indtaste.

Hvad gør man så ? Så sender man dem da bare en mail.

Godaw min bare. Tror I det L*****firma har en mailadresse ?

*syde*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muligt det er udhængning...
  • #1   20. mar 2009 du lader da bare som om du er ny kunde når du ringer

• #2   20. mar 2009 hehe trykker løs til du tilfældigvis rammer et nummer smiley

Ej det er SÅ irriterende med firmaer der ikke er til at få fat på. Har heller ikke selv haft de bedste erfaringer med 3

• #3   20. mar 2009 kan kun sige at jeg har stået i samme situation med samme firma - det er fantastisk - sagde jeg var ny kunde og kom så hurtigt igennem smiley

• #4   20. mar 2009 3 er et rigtig lorte firma!
    Vi har selv haft vores problemer med dem.

Vi ville købe en computer igennem det, pengene blev ikke trukket i meget lang tid og så vi ikke noget til computeren, derefter ringer vi ind hvor vi så får afvide at vi skal bestille en ny ... det gør vi så ikke da økonomien ikke lige er der, men pludselig trækker de pengene alligevel, vi ringer ind igen og får afvide at vi bare skal nægte at modtage den .... så bliver den sendt forkert allerførst inden vi får den, så derefter bliver den sendt tilbage ...... derefter igen må vi ringe ind og rykke på vores penge der er trukket.
    Nu er det så tilbage, så får kæresten en regning for oprettelsen, vi ringer igen ind og får afvide at han er nød til at betale den, men det vil blive trukket fra hans tlf regning i den her måned ....OG DET ER DET IKKE, så nu skal vi igen ringe........

udover dette på trods af at vi har skrevet leveringsadresse, så har de rettet den til den helt gamle kæresten boede på, som vi også måtte ringe på, og har skrevet diverse mail til dem, fordi at det åbenbart ikke var kundeservice's job at snakke med os.

• #5   20. mar 2009 Jeg har også fået en opkrævning,men der kom samme dag et brev mere fra dem om at det skulle man bare se bort fra.. og hvis man ringer til det nr der står i brevet så siger de også at man ikke skal betale den men bare smide den ad h til.

• #6   20. mar 2009 jay, og jeg har lige skiftet til 3, det var så måske ikke så smart kan jeg høre...

• #7   20. mar 2009 amicus
    jeg har haft 3 og har udelukkende været tilfreds.
    tror ikke du kan finde et firma der ingen utilfredse kunder har / har haft :o)

• #8   20. mar 2009 3 er virkelig skod.. havde det selv lige da det kom frem, måtte opsige mit abonnement 3 gange før det gik igennem( måske det 3 står for??) smiley
    men nu 4 år efter har jeg så modtaget en inkasso skrivelse om at jeg skylder dem 5000 kr!!!!
    -Så hold jer laaaangt væk fra 3!!

• #9   20. mar 2009 3 mobil har også været oppe og vende i et forbrugerprogram...

men giver LInk ret, svært at finde selskaber der kun har tilfredse kunder...
    men netop 3 har der været meget debat om...
    de havde store opstartsproblemer... også alt det med at mobilen pludselig hoppede over på et andet net uden at give besked og så skulle man betale dobbelt.
    Eller at de lovede folk på Malmø at de kunne bruge deres internet genem DK men det kunne de så ikke alligevel og stod tilbage med regninger på 15.000-20.000kr.

har dog hørt det er blevet bedre på det sidste.
    kender en del som er tilfredse.

• #10   20. mar 2009 3 og debitel ville jeg i hvert fald holde mig fra!! har MEGET dårlige erfaringer med begge selvskaber!!

• #11   20. mar 2009 har RIGTIG gode erfaringer med debitel!! Har haft dem i jamen... 3-4 år og uden problemer!! God service, god forbindelse, gode priser... jeg har absolut intet at klage over...
    opsagde kun mit abonnement fordi jeg skulle have taletidskort...

• #12   20. mar 2009 Nævn ét teleselskab som ikke har haft negativ omtale....

Nu sidder jeg selv med telefonien ude på arbejde, så jeg har oplevet lidt af hvert....

• #13   20. mar 2009 Karina H - Telmore .... ?
    Dem har jeg i hvert fald aldrig hørt om, men om der har været negativ omtale omkring dem skal jeg selvfølgelig ikke kunne udtale mig om.

• #14   20. mar 2009 Camilla - Det er et meget godt bud - Har heller selv noget udestående med dem..

• #15   20. mar 2009 CE - Bare indtast dit nummer, de registrere det ikke alligevel, har tit prøvet at taste mit nr, hvorpå de alligevel spørger på nummeret...

Men ja kan sagtens følge dig - Mit liv er forkortet mange gange grundet teleselskaber smiley

Kommentér på:
Muligt det er udhængning...

Annonce