Hormon forstyrrelse ??? ( KAT ) Hormon forstyrrelse ??? ( KAT )
Ved godt dette er HUNDEGALLERI, men der sker MINIMALT i forum på kattegalleri... derfor, - håber det er ok i OFF TOPICS her, -
___
Min Amanda har været på piller siden sidste sommer, - og skulle nu af dem -
For 14 dage siden fik hun sin sidste pille, - og igår ( Torsdag ) blev hun så helt mærkelig, - begyndte at gå og hyle og skrige, - ( ikke løbetidsagtigt, - ) og sprang på vores anden kat - ( en hankat - ungkat ) som skal kastreres her inden kort tid, -
Hun prøvede sågar at sætte ham på plads gennem en rude, - ( glasdør ) og senere på aftenen røg hun på min kammerats bukseben... Vist ik for at gøre ham fortræd - for hun kiggede ligesom bag hans ben, som om hun troede der var noget, -
Nogen der har prøvet sådan en opførsel efter at have taget p pillerne fra en hunkat - ???
Hun er ellers - udover disse episoder igår - en sød og voldsom kælen kat - som elsker selskab...
Vi skal til dyrlægen mandag - var ikke muligt fredag - Deudover er hun nu retur på p piller, - ( skrev jeg vist også tidligere - ) Og hun virker nu idag som om hun er ved at falde til ro igen -
Håber nogen kan dele lidt ud af erfaringer...
Julie - !!
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
jul 2005
Sidste år inden hun fik pillerne blev hun slet ik sådan af løbetid, - hun blev VOLDSOMT kærlig og IRRITERENDE klynkende -
Men der kan vel være forskel... fra løbetid til løbetid...
jul 2005
Altså jeg mener jo at Amanda altid er fantastisk - sådan ellers -
Dog mener mange andre at hun er ondskaben selv, - griner - så hun har da det der katte kælling i sig -
Hun er meget "en kvindes kat" - og tydeligt at hun er min -
Og så gider hun ik at blive provokeret, - af fx min søn som syns hun er lidt sjov når hun er en kælling... ( bare rolig hjan er 14 år og ikke ond, leger bare vildt med hende - og hun opsøger det selv )
Hmmm, - spændt på hvad dyrlægen siger mandag -
;O)
jul 2005
Hvor har du billeder af dine katte henne Berit ???
jul 2005
Hormon forstyrrelse ??? ( KAT )