{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat skal fedes op! - Hjælp mig.
  • #1   27. mar 2009 Hej, Susanne!

Tak for din besked. smiley
    Tusind tak for alle dine råd. Jeg vil bestemt prøve og se om det kan hjælpe hende.
    Hun bliver sendt til dyrlæge i næste uge, for at få en vaccination og en ormekur.

Hun får Whiskas tørfoder - er det godt nok?
    Hvad er normal vægten på sådan en race?

• #2   27. mar 2009 Du kan få noget kattemad hos en dyrlæge som er til dyr som skal have noget ekstra, f.eks. killinger eller til hunkatte der har diende killinger.
    Men få en snak med din dyrlæge så skal de nok give dig en masse råd og vejledning

• #3   27. mar 2009 det bedste jeg har brugt , er maine coon foder fra RC bl. med killinge foder... det hjælper.. smiler

ellers noget lækkert som laks, a38, torskerogn, æggeblommer blandet sammen, evt. med hytteost.... det kan de fleste katte lide... smiler

håber det hjælper... ss

• #4   27. mar 2009 vores norske skovkatte han ( kastrat) vejer 6,5 kg nu og han er ca. 11 mdr.

• #5   27. mar 2009 bruger proplan til min.. en main coon.. er super tifreds med det fodre....

• #6   27. mar 2009 Jeg har samme problemer med min kat. Hun er også undervægtig og har lidt tør hud..
    Har overvejet det der ziwipeak.
    http://www.ziwipeak.dk/

Nogle, der har erfaringer med det?

• #7   27. mar 2009 Hej, allesammen!

Tak for alle Jeres råd!

Hvad koster proplan og Royal Canin? smiley
    Hvad med mælk og fløde?

• #8   27. mar 2009 Hvad med tun i olie (i moderate mængder selvfølgelig).
    Er det ikke også godt?

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.097
    #9   27. mar 2009 Puuuuha det er en lav vægt.

Hurtigt op til dyrlægen og få katten undersøgt: blodprøve (FIV & FeLV & PKD-nyretal), bæprøve (Giardia & orm), tjekket tænder, for det lyder da til, at den lille stakkel kæmper med et eller andet....

Hvis katten er så afmagret/lille, så ville jeg være varsom med at skifte foder til den er undersøgt, for dårlig mave ved foderskift, det har den ik brug for nu, og jeg ville slet slet ik tilbyde den mælkeprodukter endnu netop pga af chancen for dårlig mave.

Så op til dyrlægen med det samme og få den testet. Katten er et virusdyr, og der kan være en hel del galt med den lave vægt. Dyrlægen skal nok råde dig til et passende foder.

Håber det bedste *S*

• #10   27. mar 2009 En voksen kat skal IKKE have modermælks erstatning... !!
    Giv hende et godt foder, evt suppleret med killinge tør foder.,... hold dig LANGT væk fra Whiskas.....
    Køb evt. Royal Canin eller Acana, begge er gode foder, som jeg har gode erfaringer med...
    Hun skal have fri adgang til foder, og som nævnt, våd foder er tomt fyld som mest er vand, det tar hun ikke på af.....

Da jeg fik Lulle vejede hun 1,1 kg, var knap 2 år og var drægtig......

Men en tur forbi dyrlægen lyder som en meget god ide....

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.097
    #11   27. mar 2009 Og hvornår vejer en Norsk Skovkat 1 kg?? Det gør den som ca 9 ugers killing.....

Bare så folk har en ide om hvor lidt det er til en 1 års kat af den race

Kommentér på:
Min kat skal fedes op! - Hjælp mig.

Annonce