{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

knude i brystet ? {{forumTopicSubject}}

jeg ved det, det her er nok så off topic som det kan være. men jeg er meget urolig over det.

jeg har en kirtel eller meget stor hård "ting" i mit ene bryst som er vanvittigt ømt, det skifter en gang imellem og kommer også i det andet bryst.

er det rigtig at en kræf knude ikke gør ondt ? altså er øm?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knude i brystet ?
  • #1   12. apr 2009 Jeg ville snakke med min læge, hvis jeg var dig... Det er ikke rart at gå at tænke på om sådan noget KUNNE være noget ondsindet... Det må da være det bedste at få en læge til at kigge på det?

  • #2   12. apr 2009 jeg har fået hende til at tjekke det i forbindelse med at jeg fik fjernet et modersmærke... men hun sagde at det var muskelvæv.

    men jeg synes generelt at de er meget knudrede, men det er de vist når man er ung kan jeg læse mig frem til..

    jeg tror også jeg ringer og bestiller en tid her efter påske ferien..

    jeg får lige disse stunder hvor jeg er virkelig angst, men så kommer jeg til at tænke på at når begge bryster er "ens" mht. det knudrede så er der nok ikke noget galt.

    men nej det er bestemt ikke rart at gå med smiley


  • #3   13. apr 2009 jeg ville få det tjekket

  • #4   13. apr 2009 Få det tjekket. Og hvis din læge ikke tager dig seriøst, så få en anden.

    Det er sikkert ingenting (risikoen er lille, medmindre du har det i familien) men det er ikke rart at gå med tvivlen.
    Både du og din læge bør tage din nervøsitet alvorligt. Uanset hvad det så er smiley


  • #6   13. apr 2009 jeg må sige at tilliden til min læge er dalet en smule. for for 1 siden var jeg nede for at få mit hjerte tjekket, fordi jeg virklig følte at noget var galt.

    og ja jeg fik da også taget alle mulige prøver og hjertekardiogram og blodprøver, men jeg fik at vide at jeg havde det fineste hjerte og der var intet galt.

    det viste sig så at hun havde overset en hjertefejl. det fandt jeg ud af at jeg havde fordi jeg en aften hvor jeg fik et anfald tog ned til vagtlægen som sendte mig akkut på hjerteafdelingen.

    nu har jeg været i odense og få brændt noget væk i hjertet. men alligevel får tilliden hos ens læge altså et knæk. for man bliver jo ikke taget så seriøst når man som ung kommer ned og er bange for at man har noget med hjertet.. men det havde jeg altså


  • #7   13. apr 2009 det er ikke sikkert at de kan se på et kardiogram, at du har en hjertefejl.. det er kun hvis dit hjerte ikke slår rigtigt at de vil opdage det på sådan et..

  • #8   13. apr 2009 det har været at se på kardiogrammet-. det sagde hjertelægerne i esbjerg. og jeg har selv fået en kopi af kadiogrammet med hjem.

    så selv når jeg ikke havde anfaldene har man i min almindelige puls kunne se det.. smiley lidt foruroligende


Kommentér på:
knude i brystet ?

Annonce