hårdt at drømme om sin afdøde vovse :( hårdt at drømme om sin afdøde vovse :(
pyyh jeg syntes at selvom det snart er 4 mdr siden min dejlige maxi pige gik bort..kan mine drømme til tider nogle dage få min sorg meget tilbage...
for et par uger siden drømte jeg at jeg gik tur med hende på den vej jeg boede på i min barndom..det var sommer og vi standsede ved det højhus jeg boede ved dengang og jeg satte mig ned og krammede hende og fortalte hende hvor meget jeg savnede hende..da jeg vågnede var jeg helt ødelagt og det var dagen også..
nu inat drømmer jeg om hende igen at hun er med på et nyt arbejde hvor jeg havde fået lov til at lade hende være i et rum det sted jeg skulle være at arbejde..da jeg senere skal hente hende ,er hun væk og jeg fandt hende aldrig :-(..
jeg er ellers kommet meget videre sidenhen og fået mig jordens sødeste kat,selvom det langt fra er det samme....men skøn er hun..
bare nogle ord om hvor hårdt drømme somme tider kan påvirke ens hverdag..og nøj hvor jeg savner min dejlige vovse...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Håber du kommer igennem det, det er hårdt at miste sin elskede hund.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.872
Nogle gange drømmer jeg, at han bliver væk fra mig og jeg leder og leder efter ham.
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
hårdt at drømme om sin afdøde vovse :(