1.437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hårdt at drømme om sin afdøde vovse :( hårdt at drømme om sin afdøde vovse :(

pyyh jeg syntes at selvom det snart er 4 mdr siden min dejlige maxi pige gik bort..kan mine drømme til tider nogle dage få min sorg meget tilbage...
for et par uger siden drømte jeg at jeg gik tur med hende på den vej jeg boede på i min barndom..det var sommer og vi standsede ved det højhus jeg boede ved dengang og jeg satte mig ned og krammede hende og fortalte hende hvor meget jeg savnede hende..da jeg vågnede var jeg helt ødelagt og det var dagen også..
nu inat drømmer jeg om hende igen at hun er med på et nyt arbejde hvor jeg havde fået lov til at lade hende være i et rum det sted jeg skulle være at arbejde..da jeg senere skal hente hende ,er hun væk og jeg fandt hende aldrig :-(..

jeg er ellers kommet meget videre sidenhen og fået mig jordens sødeste kat,selvom det langt fra er det samme....men skøn er hun..

bare nogle ord om hvor hårdt drømme somme tider kan påvirke ens hverdag..og nøj hvor jeg savner min dejlige vovse...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårdt at drømme om sin afdøde vovse :(
  • #1   13. apr 2009 Jeg kender det godt. Troede jeg var kommet over tabet af Cherie i december 2007. Men her for nylig drømte jeg om hende, og jeg havde sådan en underlig fornemmelse da jeg vågnede, for savnet var virkelig stort.

Håber du kommer igennem det, det er hårdt at miste sin elskede hund.

• #2   13. apr 2009 Jeg drømmer stadig om min gamle hund, der døde for over 12 år siden.
    Nogle gange drømmer jeg, at han bliver væk fra mig og jeg leder og leder efter ham.

• #3   13. apr 2009 det kan blive ved i mange år.. drømmer stadig om mi afdøde pony... det ti år siden nu... og ja mine drømme minder også om jeres, at jeg finder hende, og så er hun væk igen..

Kommentér på:
hårdt at drømme om sin afdøde vovse :(

Annonce