506 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

at huske drømme :-) at huske drømme :-)

pyyh det mærkeligt som ma nogle gange husker sine drømme..det her er bare noget jeg vil af med...
jeg drømte inat at jeg var ude og gå med min meget savnet maxi som jeg sagde farvel til for 2 mdr siden :-(..vi gik tur på den vej jeg boede på som barn og det var sommer smiley jeg satte mig ned hos hende på vejen og holdte om hende gav hende mange kram og sagde til hende at jeg vil ønske jeg kunne ha hende hos mig endnu og at jeg savnede hende...så vågned jeg..og det var godt nok hårdt at stå op..og tænke på drømmen....

er det ikk mærkeligt som vi nogle gange drømmer smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at huske drømme :-)
  • #1   20. feb 2009 Kender det godt , nogle drømme husker man bare bedere en andre ..

Drømte dagen for min fødelsdag at min mormor ringede , og a vi snakkede som vi plejede , det var virkelig ubehaligt ,.

• #2   20. feb 2009 Ja når vi sover---så lever vores underbevidsthed sit eget liv------Men nogle gange så kan det skam også være en fordel..........Eks. min ældste drømte om natten inden hun skulle op i fysik og kemi om et bestem emne.....Det læste vi så på sammen inden hund skulle afsted i skole...Hun kom op i det og fik 11----------

Kommentér på:
at huske drømme :-)

Annonce