3.693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

bryllupsgave til veninde bryllupsgave til veninde

Min veninde står og skal giftes her om en uge og vi har fået købt sådan en ganske almindelig gave..
Men nu er hun jo min bedste veninde så derfor gad jeg godt give hende noget specielt til minde om dagen og som hun ikke skal ud og bytte.. har desværre ikke de vilde penge tilbage og bruge på det.. Nogen der har en god ide??? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bryllupsgave til veninde
  • #1   18. apr 2009 TIna.. Det var en god ide smiley Har selv haft tanken, men har næsten igen billeder af os så det er rigtig øv..

• #2   18. apr 2009 Køb et stort lærred, noget maling og nogle pensler. Få alle gæsterne ved bryllupet til at male lidt på det. Du kan evt begynde på det, så der ikke er for meget hvidt og så har du lagt stilen. De kan blive vildt gode!! Kender et par der har det hængende i stuen.. Ved godt det ikke kun er fra dig, men fra alle gæsterne. (men din idé)

• #3   18. apr 2009 Nina.. det er også en rigtig fed ide.. Det der er lidt øv ved det er at hun har fået et maleri hvor alle gæsterne skal skrive på, så det er desværre lidt det samme.. ellers en genial ide.. smiley

• #4   18. apr 2009 Hmm hvas så med at lave et personligt "brev". H,vor du kan besktive hvad hun betyder for dig, evt nogle af de sjove, fede ting I har lavet sammen. Det ser jeg som værdifuldt, og ville blive stolt over min veninde og mig selv, for de ting hun godt lide.. Det er ikke altid dyrer gaver der gør glad, men ting der rør en i hjertet. Og nu er det jo også en ekstra gave.

• #5   18. apr 2009 sabrina: lige samme ide jeg også ville give, man kan i bog og ide og andre stedet købe sådanne bøger og det vil glæde og gavne resten af livet at man har sådan et specielt minde.. man kan også line ris i og tørret blomster mm..

• #6   18. apr 2009 Ninna: Det er også en rigtig god ide.. det med breve har vi brugt meget når vi har haft brug for at fortælle hinanden hvad vi føler og sådan smiley så tror hvertfald jeg også vil skrive hende et personligt brev..

Sabina: Det er også en rigtig sød ide.. Ved godt at de har gæstebøger de vil bruge men den er jo lidt andeledes kan man sige smiley

• #7   18. apr 2009 ellers kan du købe nogle sorte rammer eller noget evt billige rammer fra IKEA, og så sætte billed i et og digte i et andet med nogle flotte baggrunde fx reklame udklip, gave papir eller tørret blomster osv..

der er uendelige ideer smiley

• #8   18. apr 2009 endnu en billig gave kunne være disse to små håndklæder med en personlig tekst på smiley

http://www.qxl.dk/pris/dyr-tilbehoer/oevrige/valgfri-haandklaeder-m-hunde-katte-heste-motiv-eller/v/an556907768/

• #9   19. apr 2009 da min bror og svigerinde blev gift, havde en af svigerindens veninder lavet en kurv med forskellige godter og lidt musik i til bryllups natten... så ved ikke om det var en ide?

• #10   19. apr 2009 Mopsejer: Du er godt nok også kreativ smiley Det plejer jeg også at være er bare gået helt i stå.. det med håndklæderne er også godt, men det ved jeg de får i gave, for det har de ønsket sig..

Hundebøll: Det var godt nok også en sjov og sød ide smiley

• #11   19. apr 2009 Husk at der skal være fokus på dem som par den dag og det er ikke passende at fremhæve din veninde og dit's forhold.... i hvert fald ikke foran gæsterne. Giver du noget specielt til hende som en gestus fra dig, så giv hende den i enerum.

• #13   20. apr 2009 Janni: Det var netop også den tanke jeg havde at det var for selvoptaget agtigt at fremhæve mig og vores venskab på deres dag.. smiley

Basse: Det var en super sød tanke og ide, men jeg ved at alle traditionerne har hun taget forbehold for og husket så hun har alle de ting du nævner..

Kommentér på:
bryllupsgave til veninde

Annonce