1.009 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
bryllupsgave idé - gode ideer? bryllupsgave idé - gode ideer?
NU har jeg været på hg i et stykke tid, og har erfaret at hg brugere er super gode til at komme med råd om hvad som helst.
Derfor prøver jeg herinde med mit spørgsmål:
Er der nogn der har nogen super gode ideer til en bryllupgave???
Det er til en meget god veninde der skal giftes med en gut jeg kun har mødt få gange (det er gået lidt stærkt :o)). Det må gerne være noget lidt specielt og min budget siger mellem 600 og 800 kr.
Håber på mange gode ideer :o)
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 36
Denne falder altid i god jord... uanset anledning... Hvis det er en større fest, plejer jeg at give to, det kan man jo altid vurdere selv... Prisen er ca. 350 kr incl chokolade i både lys og mørk
(link fjernet)
Rigtig god fornøjelse ;O)
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 464
MEN en Chokolade smelter med chokolade lyder bestemt som en god ide! Det tror jeg også ville falde i god jord hos min veninde :o) Ved du om de sender hvis det er?
mar 2008
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 36
Ved ikke om de sender ud, men prøv da at ringe til dem, du kan jo højest få et nej... ;O) Men kan se at de har 6 butikker rundt omkring i dk... ;O)
Det skal lige siges... BEDRE chokolade findes ik.... ;O)
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 71
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
En god idé er i øvrigt at få pakket gaven ind i celofan, da mange brudepar er lidt pressede på tid mht at åbne gaver på dagen.
Fra dem der ikke havde efterspurgt en ønskeliste, fik vi primært gavekort - både til Imerco, Inspiration, Idé Møbler, Magasin og et Supergavekort (der kan indløses i flere forskellige butikker). Det synes jeg var rart, men nu bor vi også i en 1-værelses, så det er lidt begrænset hvad vi har plads til - udover de ting vi virkelig har brug for
Oplevelser er også en god idé, f.eks. gavekort til en restaurant, til Zoo eller Tivoli årskort, til wellness eller billetnet hvis de er til koncerter. Koncertbilletter eller teaterbilletter kunne også være en idé? Så er der noget at se frem til, når brylluppet er overstået og hverdagen indfinder sig igen.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
mar 2008
Synes også et frugttræ er en sjov ide´, men de har ingen have endnu - de bor i lejlighed.
De er forresten 28 +30.
En koncert ville være en kanon idé til dem, sådan noget havde jeg slet ikke overvejet - tak for det!
Vil desuden huske den med celofanen -det er en god idé men man tænker som regel bare den skal pakkes ind i flot papir :o)
bryllupsgave idé - gode ideer?