{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.321 visninger | Oprettet:

Åndelig kontakt {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle herinde, der har haft kontakt til den åndelige verden?

Jeg ved ikke rigtig, om jeg skal tror på det eller ej.
Jeg er selv blevet kontaktet af min farfar, og de ting der blev sagt, kunne hun umuligt have gættet sig til. Nogle af dem skulle jeg faktisk have min farmor og faster til at bekræfte. Så egentlig burde jeg vel være overbevist...

Men måske også fordi jeg ikke rigtig tør tror på, at han har har snakket til mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åndelig kontakt
  • #1   29. apr 2009 Marianne,
    man kan finde ud af mange ting via nettet.. Så du skal passe på med at tage alt hvad folk siger, for alvorligt..

• #2   29. apr 2009 Tvivler på, man kan læse på nettet, hvordan min farfar legede med mig som barn... smiley

• #3   29. apr 2009 Der er sikkert nogen der kan. Men mange siger bare noget der kan passe til de fleste

• #4   29. apr 2009 Lige præcis... Og nogle af de ting hun sagde, passer med garanti også på de fleste... Men der var også ting, som jeg er sikker på, ikke passer på mange andre end min fætter og kusine og mig...

• #5   29. apr 2009 min datter gik hos en healer som også havde clevoriante evner. En dag under behandling spurgte min datter hende, om hun kunne 'tale med døde' og hun sagde at det kunne hun da. hun spurgte om Karoline gerne ville i kontakt med nogen bestemt hvortil hun svarede at hun gerne ville vide om hendes morfar havde det godt.

Så fik hun at vide at det havde han, han passede på hende og var med hende hele tiden. og så kom det der gjorde at hun blev overbevist:

"Din morfar passer på en lille bitte dreng, en der er død for mange år siden, har du kendskab til hvem det kan være"??

og hun svarer at det måske kan være en søn som de mistede før jeg (hendes mor) blev født.

derudover kunne hun fortælle at morfar savnede os alle, OGSÅ MORMOR, SELV OM HUN KAN VÆRE EN STRID KRABAT!!, så løb det meget koldt ned ad ryggen på hende, for det er så sandt som det er sagt.

Hende her har ikke haft mulighed for at 'undersøge' noget på nettet eller på anden måde, da det ikke var aftalt at hun skulle ind på emnet.

så ja, jeg tror på det:-)

• #6   29. apr 2009 Marianne,
    hvis man er god til at læse folk, og ved præcis hvor dine bedsteforældre boede i den og den tid..
    Husk på at den slags svindlere er rigtig gode til at aflæse mennesker, og tale dem efter munden..

Men det er jo op til dig om du vil tro på det..

• #7   29. apr 2009 Hmm jeg var engang til min kærestes mors familiefest, hvor der var en masse laaangt ude ifamilien. En af dem kunne håndlæse, så der fik jeg læst min fortid i min hånd, og han kendte mig ikke og ALT hvad han sagde var rigtig.. Det var lidt spooky..

• #8   29. apr 2009 Anja,
    Jeg har aldrig haft en aftale med nogle... Det har været til nogle klarsyn inde i København, hvor du bare møder op... Hvorfor de ikke ved at jeg kom, eller kunne undersøge hvem jeg var eller hvor jeg kom fra. Derfor har hun heller ingen anelse om, hvor min farfar boede... Langt fra København.

Og hun havde altså ikke lige computeren tændt på google' side... smiley

• #9   29. apr 2009 jeg har været til clairvoyant - og jeg er overbevist!

jeg var der i ca 4 timer - og jeg blevet både healet osv.
    Hun fjernede min astma - selvom jeg ikke havde sagt jeg led af det

og har ikke haft astma anfald siden jeg var hos hende.

hun har renset min gamle lejlighed for en klæbe ånd, og har guidet mig igennem telefoenen under et sygdoms forløb hvor min læge ikke kunne finde ud af hvad jeg fejlede - det kunne min clairvoyant over telefoenen fortælle hvad var og fik mig til at tage på læge vagten - citat

du skal kræve at de poder dig i halsen, du skal nok bare ikke fortælle dem at du har talt med sådan én som mig - så tror de bare det er i dit hovedet den er gal!

og ganske rigtigt jeg fejlede det hun sagde jeg fejlede

• #10   29. apr 2009 Det er utroligt...
    Tror også bare det er lidt det med, at jeg er lidt bange for det jeg ikke kan forstå... Hvis det gav mening...
    Men nogle super gode fortællinger i kommer med!

• #11   29. apr 2009 Der er mange dygtige og fuldt kompetente healere og clairvoyante i Danmark. Desværre er det også et felt, hvor det er nemt at fuske, så der er ligeledens en række rådne kar.

Følg derfor altid gode anbefalinger og hold hovedet klart, når du opsøger en.

Jeg har selv kun gode erfaringer fra feltet. Efter ca. 12 års sygdomi varierende grad, hvor lægerne blot kunne konstaterer, at der var noget galt, vente jeg mig mod det altertnative.

Resultat:
    Feber, hovedpine, træthed og knirkende led er forsvundet.
    Min lugtesans er forbedret betydeligt.
    Min hud er blødere.
    Er helt generelt blevet stærkere - fysisk og psykisk.
    Koncentrationsevnen er blevet bedre.

Efterfølgende har jeg nu selv uddannet mig til reiki healer af 3. grad.

• #12   29. apr 2009 christina, kan se du kommer fra sønderjylland, du gik vel ikke hos Anne Margrethe ved Rinkenæs?

• #13   29. apr 2009 Christina - ville bare lige sige Tillykke !
    Lyder fanme som en lettelse at komem af med alt det !! smiley
    Puu ha !

• #14   29. apr 2009 Ja der ER mere mellem himmel og jord--------Det er jo så også blevet in, at "kunne" et eller andet--------Jeg selv er født ind i det-------Det som kan være et problem er at denne sans skal trænes rigtigt og det er ikke alle som kan gøre dette-------Det svare lidt til at vi udvikler vores sprog og alle andre vores færdigheder fra vi fødes, fordi vores forældre ved hvordan det skal foregå--------Men det er yderst sjældent at forlkdre træner den 6 sans fra deres barn er født------De har ikke nok viden og evner til dette-------Men hvis-----??????

• #15   29. apr 2009 Jeg tror rigtig mange har oplevet noget mere eller mindre uforklarligt, og det er vildt spændende.

For interesserede kunne I måske søge optagelse i denne gruppe.

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=2934

Den er låst, så man skal søge gruppens Admin.

• #16   29. apr 2009 jeg kunne godt tænke mig at komme til sådan en.. Men kun hvis hun kan fortælle om min fortid.. Men ja det er svært at vide hvor man skal gå hen uden de snyder en

Kommentér på:
Åndelig kontakt

Annonce