{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Hjælp - kontakt til afdød familiemedlem {{forumTopicSubject}}

Hej
Har brug for lidt råd.
Min kærestes kusine er meget åndelig anlagt, er uddannet healer osv.
Jeg selv tror på der findes ting mellem himmel og jord men er uddannet i videnskabens tegn og skeptisk anlagt med religion og det åndelige.
I dag fortæller denne her kusine mig (som jeg holder rigtig meget af) at hun har kontakt til min døde farmor (døde i 96) som gerne vil fortælle mig ting, hun kom ikke ind på hvad. Jeg tror ikke helt på sådan noget, og alt hvad hun nåede at fortælle var rigtigt, men kunne passe på mange personer.
Snakkede med min far og han synes jeg skal holde mig væk, men jeg kan ikke lade være med at være nysgerrig. Tænk hvis hun rent faktisk har kontakt til min farmor og jeg afviser hende, og hvorfor skulle hun finde på sådan noget, hun ville jo aldrig kunne tillade sig at tage penge for en behandling / åndelig konsultation med mig... Men min far er i mod at jeg udforsker det og min kæreste mener healing og ånder er løgn og latin.
Hvad ville I gøre i min situation, hvis en bekendt I stoler på fortalte at hun kunne hjælpe med at helbrede dig og samtidig havde kontakt til din afdøde familiemedlem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - kontakt til afdød familiemedlem
  • #2   23. jun 2014 Hvis det på nogen måde var muligt uden at føre til familie-drama havde jeg pænt afvist. Jeg tror på at nogen oprigtigt tror på at de har kontakt til "den anden side" så self kan hun sige sådan uden andre motiver end at hjælpe dig/din farmor. MEN jeg er ikke bare skeptisk, men tror ikke den mindste smule på noget efter døden.

Jeg har en moster der mener at kunne heale og andre ting som jeg ikke tror på. Hvis muligt takker jeg pænt nej, hvis et nej i den specifikke situation ville føre til "ballade", jamen så lytter jeg da og lader hende gøre hvadend hun nu mener at gøre.
    -det kan jo være svært når det er familie smiley

Men er du nysgerrig kan du jo lytte til hvad hun har at sige. Der er jo næppe skjulte motiver så eet gør vel ingen skade, selvom det så ikke skulle passe

• #3   23. jun 2014 Jeg ville prøve. Men jeg ville nok undlade at sige det til andre i første omgang. Især hvis det giver splid i familien.

Vi har et par ånder gående. Og den ene er desværre ikke af den gode slags, og hvor ville jeg dog ønske, at han ville daffe af og blive langt væk fra os og vores familie. smiley

• #4   23. jun 2014 Jeg tror jo ikke rigtig på det, men er overbevist om at hun gør. Men tænk hvis hun rent faktisk har disse evner og jeg er for afviser at snakke med min døde farmor fordi jeg er for stædig...

Hun spurgte om en af mine bedsteforældre var død (de fleste har en død bedsteforældre i den alder) om min bedstemor var korthåret ( det er stort set alle ældre damer i den alder) om hun kunne lide musik (hvem kan ikke det) og til sidst om hun kunne lide at få en lille en til festlige lejligheder (passer på mange men aner ikke om min farmor kunne det, overbevist om min mormor aldrig drak)

Derefter var hun overbevist om at min farmor var der og ville i kontakt med mig, men jeg sagde at vi skulle tage den på et andet tidspunkt....

Hmm er splittet

• #5   23. jun 2014 Hvis jeg var dig ville jeg tage imod tilbuddet.

Du siger at kærestens kusine er en du holder meget af og omvendt. Alene dette synes jeg er nok grund til at lytte til hvad hun har at sige.
    Du siger også at hun selv er overbevist om at det er sandt, hvilket betyder at hun ikke prøver at snyde dig. Kan du virkelig blankt afvise, hvad der er sandt for hende?

Til aller sidst. Du er nysgerrig. Hvad har du at tabe ved at give det en chance?

• #6   23. jun 2014 Det er vel en oplevelse under alle omtændigheder. Der sker jo ikke det store ved at gøre det....

Jeg tror jeg ville tage det lidt som jeg ville tage et tilbud om en tur i rutsjebanen i Tivoli....

• #7   23. jun 2014 Med mindre du skal betale for seancen ville jeg da bare tage afsted;) det kan da ikke skade

• #9   23. jun 2014 Skal ikke betale noget, så tror jeg tager mod tilbuddet, fordi jeg er nysgerrig, men det at min far ikke mener at jeg skal gør mig tøvende, da jeg ikke har lyst til at gå i mod ham. Det er trods alt hans mor vi snakker om

• #10   23. jun 2014 Tildels kan jeg forstå din far. Du kan jo få ting at vide der vil ændre dit syn på din farmor (måske osse din far), og reelt kan ingen jo vide om de ting er sande...
    Som sagt ka. Jeg ikke forestille mig at din kusine ville sige noget for at skade dig. Men udfra hvad du skriver, kan jeg ikke se hvordan hverken hende eller du kommer frem til at det er din farmor (at du overhovedet har noget med vedkommende at gøre). Og jo jeg mener faktisk godt den slags kan skade, hvis ikke man går til det med en enorm portion skepsis.

Kommentér på:
Hjælp - kontakt til afdød familiemedlem

Annonce