{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Ide til hobby? {{forumTopicSubject}}

Flyttede for et halvt års tid pga. af en læreplads, og bor nu 130km væk fra venner og familie, sammen med kæresten, og har endnu ikke nogle venner hernede, nu sidder jeg inde og keder mig helt ustyrligt, og håbede der var nogle der måske havde nogle tips til nogle indendørs hobbyer?
ville have været i haven idag, men det står ned i stænger, kæresten er hjemme, men han vil jo selvf. også gerne nulle lidt rundt med hans små hobbyer, og det forstår jeg godt...så ham vil jeg ikke trække for meget på, og han er ikke så opfindsom hihi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ide til hobby?
  • #2   3. maj 2009 går til træning med vovse hver mandag aften smiley nu har jeg bare kun 3 gange tilbage :S
    sy og lave om på tøj går ikke da jeg ikke har nogen symaskine eller nogen redskaber til det overhovedet endnu :S
    træning er ikke lige min stærke side hihi smiley men rigtig gode forslag smiley

jamen jeg kan godt lide at nulle lidt om min bil, meeen som sagt det regner, sååå... ville ellers have vasket den idag.... så har jeg rodet lidt med vinduesmaling, men har ikke nogle fine skabeloner mere... derhjemme havde jeg heller ikke vildt mange hobbyer, men også fordi vennerene var lidt nemmere at komme hen til smiley

• #3   3. maj 2009 det var ikke en ide at starte til en aktivitet og på den måde lærer nogle at kende.. fx håndbold, fodbold, dans, fitness osv.

• #4   3. maj 2009 jo har overvejet dans, men lige nu er der ikke penge til det, og er bedst til at holde mig selv igang med noget, hvis jeg har en anden med også, som hiver i mig hvis jeg ikke liiiige gider smiley

• #5   3. maj 2009 åååh ja det laver min svigermor også hihi smiley har også prøvet det engang i skolen, kan blive ret flot smiley tingene er også dejlig nemme at købe over nettet... tak for budet smiley

• #6   3. maj 2009 Strikke, hækle, lave hjemmegjort papir, dekorer papir med div. farver (kan bruges til at beklæde kasser, bøtter, æsker, mapper, rør m.m. hvis de får lak bagefter), silke- og viscosemaling, læder- og skindsyning, lær at spille et instrument m.m. Det er nogle af de ting jeg har brugt mange hyggelige timer på gennem tiden.

Kommentér på:
Ide til hobby?

Annonce