{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Til lægen i morgen {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvor mange af jer der har fulgt med i min tråd vedr. angst og deprissioner og lign...

Men jeg har fået en tid hos min læge i morgen, hvor hun har sat en time af til snak osv, så vi i fællesskab kan finde ud af hvilken behandling jeg skal i gang med. (Og forhåbentligt sygemelding).

Jeg kan ikke huske hvor mange af jer der gerne ville høre hvordan det kommer til at gå, så i er mere end velkomne til at skrive til mig, hvis i er nys :O)
Og tak for støtte osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til lægen i morgen
  • #1   6. maj 2009 Åh hvor dejligt Pia !! Er jeg virkelig glad for at høre !!!

Håber det kommer til at go rigtig godt - og forhåbentlig ender med en sygemelding så du kan komme på fode igen !! smiley

• #2   6. maj 2009 Mange tak :O)
    Håber også på det bedste.. Tager min mor med, så hun kan være der som en støtte. Specielt fordi jeg sikkert glemmer halvdelen af de ting lægen siger til mig.. Mine tanker kører tit rundt når jeg sidder og sætter fokus på mine følelser og tanker, så er god til at glemme en del af sådan nogle samtaler.

• #3   6. maj 2009 kan man blive sygemeldt pga angst ?

jeg spørger fordi jeg selv lidet af angst anfald efter jeg i feb/marts fik konstateret en hjerte fejl og blev opereret i odense, jeg kan gå og handle og pludselig bliver jeg så sindssygt angst hvis mit hjerte lige slår et ekstra slag, at jeg er ved at spørge folk om de vil ringe efter en ambulance, lige ledes når jeg er på arbejde får jeg pludselig de sindssyge angstansfald og jeg tror jeg er ved at dø.

det påvirker min hverdag rigtig meget, men jeg vidste ikke man kunne få hjælp.

• #4   6. maj 2009 Sanne, ja det skulle jeg mene. Der er rigtigt mange der går sygemeldt for psykiske lidelser, mens de får behandling af form for medicin og psykolog... Og indtil man kan klare en hverdag igen.

Syns du skal snakke med din læge om det. Og fortæl hvor slemt det egentlig står til.

• #5   6. maj 2009 Håber alt kommer til at gå godt med dig., jeg har også selv været der, på en måde.
    Super godt du tager din mor med, jeg havde også min mor med da jeg blev sygemeldt:)
    jeg var sygemeldt for en krisereaktion, så man kan også godt blive sygemeldt for angst, imens man går til psykolog:)

• #6   6. maj 2009 Jane, tak for det :O)

Ja synes det er rart at ha en god støtte med.. Hun kan jo også fortælle hvordan hun oplever mig. F.eks min hukommelse er hun blevet forbavset over.

• #7   6. maj 2009 Ja jeg kender det godt.,
    Jeg blev nød til at skrive ned i løbet af dagen hvad jeg skulle ellers kunne jeg ikke huske noget.,
    Men bare rolig når du engang er ved at komme i bedring så kommer den lige så stille igen, men hukommelsen er ikke som den har været før, men det lære man at leve med:)

• #8   6. maj 2009 Jane, ja det er modbydeligt.. For man spør folk om de samme ting gentagne gange på et døgn, uden selv at bemærke det.

Og man føler konstant man har glemt noget. Også selvom jeg skriver tingene op.. Har aldrig oplevet noget lign.
    Hvad skyldes det, når det også påvirker hukommelsen?

• #9   6. maj 2009 Ja jeg har fået det forklaret det af min psykolog, men selv når du går til psykolog glemmer man meget af det hun siger:)
    men det er noget med, at fordi din hjerne er fyldt op med alt muligt så har den ikke plads til at du skal kunne huske, man kan sige at din hjerne kører på sit nødprogram lige nu.
    mener det var det hun forklarede. men jeg synes du skal få din læge til at henvise dig til en psykolog, det er det bedste du kan gøre for dig selv jeg har aldrig fortrundt det:)

• #10   6. maj 2009 Jane, ja sådan har jeg det tit med samtaler generalt.

Smiler, ja det lyder egentlig logisk nok :O) Bliver rart at få det hele forklaret, så man bedre kan forstå sit forvirrede hoved, og få nogle "værktøjer" til at håndtere det hele.

• #11   6. maj 2009 ja nemlig.,
    men hvis du har nogle sprøgsmål, eller noget kan du bare skrive.
    jeg har jo været der og er også kommet igennem det:)

• #12   6. maj 2009 Mange tak :O)

Hvor længe gik du sygemeldt?
    Synes nemlig det er meget forskelligt, hvor længe folk har været i behandling osv.

• #13   6. maj 2009 jeg gik til psykolog 3 ½ månede og var sygemeldt et halvt år.,
    jeg kunne godt have gået længere til psykolog, men ville gerne prøve selv:)
    det er meget forskellig hvor længe folk er syge, men min psykolog ville have jeg skulle komme hurtig igang med at arbejde igen, (min krisereation var pga mit arbejde) så jeg kunne få en positiv oplevelse og jeg vidste jeg var god nok.
    Jeg havde ingen selvtillid overhovedet..

• #14   6. maj 2009 Jane, okay...

Dejligt du kom hurtigt til dig selv igen. Smiler

Jeg tror det kan blive en lang kamp for mit vedkommende, da jeg har prøvet forskellige hjælpemidler, siden jeg var omkring 10 års alderen..
    Da var det kun i vinter perioden.. Men er det åbenbart ikke mere.

• #15   6. maj 2009 har du været ved en psykolog før så?

• #16   6. maj 2009 Ja men det er mange år siden :O) Helt tilbage til folkeskole tiden... Og havde bestemt ikke held med det. Følte ikke rigtigt jeg blev forstået.

Kommentér på:
Til lægen i morgen

Annonce