{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunsten at blive fyret
  • #1   9. maj 2009 Hmmm . tjae.. Lytter lige med her !

• #2   9. maj 2009 Så må du jo sige op og tage konsekvenserne af opsigelsen.... Alternativt kan du lede efter et andet job og så "holde ud" til du har det.

Personligtsynes jeg det er grov udnyttelse af sygedagpengesystemet at melde sig syg uden at være det....

• #4   9. maj 2009 Uha - nu ved jeg jo ikke hvad du laver, men synes da, at man i disse tider, hvor det kan være svært at få arbejde, at du skal tænke dig godt om inden.

• #5   9. maj 2009 Det er ikke noget med at tænke sig om mere... jeg har tænkt og tænkt og det nytter ikke.,..

Jeg bliver jo svinet til selv om jeg ikke har gjort noget, de hiver de mindste bagateller frem grundet jeg måske er lidt gammel i gårde og de er nye og smarte og NYDER at være blevet chefer og magten.. adr.. det er til at brække sig over..

Er i salgsbranchen og den er benhård.

• #6   9. maj 2009 Du skriver at du er i salgsbranchen og den er benhård - det TROR jeg på - men hvad med at holde fast på dit nuværende arbejde/løn, mens du søger noget andet ?

Er du medlem af et forbund? - ifald ja, så kunne du måske finde lidt støtte ved at kontakte dem og fortælle om dit dårlige arbejdsmiljø.

Under alle omstændigheder, så lad være med selv at sige op, da du så får karentæne i A-kassen.

Pøj Pøj med det.

• #7   9. maj 2009 Svin dem til tilbage ?? Så er du da sikker på at lblive fyret ?

• #8   9. maj 2009 Du går da bare ind og beder dem om at opsige dig pga du ik gider mere...

• #9   9. maj 2009 Find et nyt job imens du har det andet. Sådan bevarer du din værdighed og det er nemmere at få et nyt job, hvis du ikke har været sygemeldt og fyret. Så bliver det sværere at finde et nyt job.

Held og lykke med din fremtid i et nyt job.

• #10   9. maj 2009 Hvis det er pga psykisk dårligt arbejdsmiljø kan du ringe til din fagforening og snakke med dem om en sygemelding, derefter holder i et møde hvor du gør op med dig selv om du vil tilbage eller hvad der skal gøres.
    Jeg fik et tilbud om at jeg bare kunne sige om, uden at det ville få konsekvenser for a-kassen dvs ingen karantæne og det er vist meget normalt at man får det tilbud hvis man ikke har det godt på sin arbejdsplads. smiley

skriv pb hvis du vil have lidt mere afvide om det - eller her selvfølgelig.

• #11   9. maj 2009 Er desværre kun i A kasse..

• #12   9. maj 2009 Julie N - så meld dig ind i fagforening også - ellers får du ikke noget støtte overhovedt.

• #13   9. maj 2009 Iben R - Det handler jo ikke bare om at melde sig syg, hun giver jo udtryk for at hun ikke har det godt på arbejdet og man skal altså ikke finde sig i alt.
    Man kan jo også blive syg psykisk hvis man ikke passer på sig selv.

• #14   9. maj 2009 Vær en rigtig dårlig medarbejder hvis du gerne vil fyres. Sælg ikke noget og kom 5 min for sent hver dag. Snak privat i tlf.

Men ellers vil jeg som de andre sige at du skal melde dig ind i en fagforening og så tage en snak med dem. Især når det godt kan lade sig gøre at sige op uden at få karantæne.

• #15   9. maj 2009 Sidste gang da chefen og jeg ikke kunne blive enige bad jeg om en fyrreseddel da jeg ikke har råd til selv at sige op og resikere karentæne fra fagforeningen.
    På fyrresedlen stod der at jeg blev opsagt pga. omstrukturering og den blev der ikke stillet de store spørgesmål til.
    Har faktist gjort det 2 gange smiley :-)
    Syntes ikke at det er så fedt bare at lægge sig syg.

Kommentér på:
Kunsten at blive fyret

Annonce