444 visninger
|
Oprettet:
Skammer mig nogle gange! {{forumTopicSubject}}
Over at være dansker .
Jeg fatter ikke at der er folk der skal gå og være bange fordi de unge mennesker ikke kan opføre sig ordenligt .
de smadder og ødlægger ting. jeg har efterhånden fået nok og skammer mig over dem...
Jeg synes ikke de kan være rigtig at de skal ødelægge ting og skabe uro ..
Tag nu det med ungdoms huset synes det er så latterligt at de går amok over det .. "hvor skal vi så være?" - find dog et andet sted eller lej en hus hvor i må være og betal dog for at være der..
Undskyl mit sure opstød trængte bare til at komme a med det..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
Måske rigtig nok , men skammer mig lidt alligevel ..
antihero
Mener nu også kun de unge der ikke kan opføre sig ordenlig
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 241
Interesserne som de autonome plejer i deres faldefærdige omgivelser er dovenskab, foragt for dem som gider samfundet, grimt tøj, metal i fjæset, hykleri om at de vil et bedre samfund.
Sjovt nok er det altid højrefløjen som anses for at være de voldelige og dem der ikke respekter anderledes tænkende. I virkeligheden har venstrefløjen altid været meget værre. Det er dem der angriber de anderledes tænkende (de "etablerede" og velfungerende borgeres ejendele) og det er venstrefløjens fanatikere der gang på gang griber til udemokratiske metoder, når de ikke får deres vilje.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.653
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Glemmer aldrig hende lægen som var i godaften danmark, fordi hendes 14årige datter havde fået tåregas i øjnene da politiet var ude at rydde ungdomshuset... Moren syntes virkelig at det var synd for hendes datter... HALLO hvad fanden laver de datter der... Helt ærligt tror virkelig at de forældre har lort i hovedet...
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Skammer mig nogle gange!