{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Nogle folk er langt ude.. {{forumTopicSubject}}

Det her er IKKE en tråd om det samme som alle de andre!!..

Jeg arbejder i kundeservice i et større varehus.
Når man arbejder i kundeservice oplever man en masse ting og en masse sære mennesker, det følger med jobbet.

Ude hos os har vi to kundeservicekasser, og to kioskkasser.

I en stor del af tiden i hverdagene er vi kun to deroppe, dvs. en i kundeservice og en i kiosken.
Hvis folk hæver stemmerne i kundeservice, har vedkommende i kiosken altid et øre med. For nogle gange kan der være behov for at bakke op, smide folk ud, eller ganske enkelt være vidne. Det er noget vi alle gør..

I dag stod jeg så i kiosken, og en kollega stod i kundeservice. Der var ingen hævede stemmer, så jeg passede mig selv og mine kunder.

Da jeg pludselig, ud af øjenkrogen, ser at en kunde KASTER KØD PÅ MIN KOLLEGA!
Han havde købt nogle koteletter eller noget, men ombestemte sig og kom tilbage efter et kvarter.
Og når det gælder frost- og kølevarer, har vi en streng politik: så snart varen har forladt butikken, er der INGEN returret! Det er KUN hvis der er noget galt, at folk kan få pengene igen. Vi skal kunne stå inde for vores varer.

Det ville han ikke acceptere, så han smed det i hovedet på min kollega, og der var koteletter over det hele..

Det værste er at han arbejder i centret. Ja, faktisk ejer han en restaurant der ligger i kælderen, så han burde vide bedre..

Nu bliver han bortvist, så han ikke længere må handle i butikken..
Men føj, hvor er nogle folk bare dumme!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle folk er langt ude..
  • #1   26. maj 2009 fuldstændig vanvittig opførsel - hvis der ikke var noget galt med varen, så må han sgu da lægge dem i fryseren og tage dem en anden dag, hvis han med et ikke lige havde lyst til koteletter



  • #2   26. maj 2009 det er egentlig utroligt.. men et af de eneste steder min ellers så berømte tålmodighed løber af med mig -- det er når jeg er i et supermarkede -- bliver totalt urationel og virkelig virkelg sur... og jeg aner ikke hvorfor.. der må simpelthen være en forklaring på hvorfor folk mister besindelsen på den måde.. der må forskes i det..


    jeg bliver rasende lige så snart jeg nærmer mig en kasse linie og har oplevet mig selv forstille mig hvordan jeg spytter damen i kundeservice i ansigtet -- men har dog aldrig gjort det.. specielt hvis jeg komme i et byggecenter og skal henvende mig i kundeservice -- sååååå skal jeg virkelig bruge alt min energi for ikke at stikke pigen bag disken en på kassen... hvorfor bliver man sådan de steder.. jeg forstår det ikke..



  • #3   26. maj 2009 u -- irationel

  • #4   26. maj 2009 Hvor usmageligt smiley
    det gør man da overhoved ikke. hold da op!


  • #5   26. maj 2009 Hundemutter,
    hold da op.. Håber aldrig vi to mødes på en skidt dag smiley Jeg har selv et temperament, og hvis folk ikke snakker pænt, kommer de ikke særlig langt..
    Kunne lige forestille mig os to en travl lørdag eftermiddag smiley

    Jeg synes bare det er vildt.. Jeg har oplevet mange sære ting, og er blevet truet og svinet til, men ligefrem at få kastet kød på sig?? Hvis det var mig, havde jeg omgående ringet til politiet.. Jeg er ikke bleg for at melde den slags!..


  • #6   26. maj 2009 Og jeg synes nu også at der er langt fra at blive sur, til at kaste ting på folk..

  • #7   26. maj 2009 Hundemutter - kan også blive noget så arrig når jeg handler! men det nu ikke pga kundeservice.
    Mere, at man står og skal betale med sit kort.. Forleden, var jeg oppe og handle, og skulle betale, manden bag mig hænger nærmest ind over der hvor jeg sgu stå med mit kort, ovre diskresionslinien(staves), og havde allerede lagt et eller andet medlemskort frem til ekspedienten og det hele, og han gad bare ikke flytte sig! Ku nærmest fornemme hans ånde i nakken og han staaaaank virkelig slemt af alkohol.. Så flyt dig dog har jeg bare lyst til at skrige nogen gange smiley


  • #8   26. maj 2009 anja --- nu har jeg heldigvis evne til at kunne kontrolere mig.. men er det ikke sjovt at sådanne steder får det værste op i helt almindelig mennesker..

    hvis min mand er med må han agere prygleknægt for mig så jeg kan få afløb for mine frustrationer --

    i kender det sikkert godt -- man kan ligefremt spille en hel film inde i sit hovede der omhandler hvad man gør ved folk... min film ender altid i et voldsorgie.. og det er ikke engang fordi jeg ikke bryder mig om at handle --

    igen -- der burde forskes i det..


  • #9   26. maj 2009 Hundemutter,
    det er nok meget fornuftigt..

    Ja, jeg går og bander inde i mig selv.. Men der skal meget til før at jeg som kunde, hidser mig op.. Til gengæld er der rigtig mange kunder der bringer mit pis i kog!! Jeg kan virkelig blive sur..

    jeg hader især når folk vader hen til mig, og med en vred stemme og et tvært udtryk siger "du har snydt mig!"
    Jeg snyder ikke nogen, og snyder er et grimt ord. Det findes faktisk fejl, og det er både butikken og kunden der kan begå dem..


  • #10   26. maj 2009 Tine,
    en kunde prøvede en dag at returnere noget frost han havde købt over en uge inden, fordi der var svinekød i.

    Han nægtede at forstå hvorfor vi ikke ville tage det retur. Jeg fortalte ham at jeg ikke kunne stå inde for varen og sælge den til en anden kunde, og hans svar var "jeg har haft dem i fryseren".. Ja ja, men det kan JEG ikek garantere.. Så mente han at vi ikke stod inde for nogle af vores varer.. øøhh, vi står da i hvert fald inde for hvordan de behandles smiley


  • #11   26. maj 2009 Jeg får tit enormt ondt af de stakkels kassedamer, der skal agere prúgelknabe for alle de frustrationer kunderne har været udsat for andetsteds i deres liv. Jeg bliver tosset på kunderne og ikke på personalet (hvis de vel at mærke opfører sig ordentligt og professionelt). Jeg har ofte tænkt, at det er øretævernes holdeplads.

    Det er i min verden ikke i orden at lade sine frustrationer gå ud over uskyldigt personale, fordi man har nogle uafklarede ting i sit liv.

    Jeg har da også mødt ubehøvlet og ikke særligt servicemindet personale og de gør mig også i dårligt humør. Men som oftest kommer man meget langt med et smil og en positiv bemærkning smiley


  • #12   26. maj 2009 Moster,
    nemlig. Hvis folk kommer hen og snakker pænt til mig, bøjer jeg reglerne så meget som jeg overhovedet kan tillade mig. Kommer de hen og brokker sig, bliver jeg til regelrytter, bytter ikke uden bon, bytter ikke nedsatte varer, overskrider ikke byttefristen eller andet..
    Det er det der med eddike og honning..

    Når det er sagt, har vi en medarbejder som er så uintelligent at hun snakker grimt. Siger "søde ven" og "sor-rY" til kunderne, på den mest flabede måde. Jeg krummer tæer når jeg hører hende tale, og det undrer mig at hun ikke får flade. Hun er virkelig flabet, og jeg ville rent personligt hade at handle med hende.. Faktisk handler jeg helst ikke med hende..


  • #13   26. maj 2009 nu kan jeg jo regne ud hvor du arbejder ud fra din beskrivelse

    og jeg tror næsten jeg ved hvem det er du snakker om osse, hvis jeg har gættet rigtig

    men ja som tidligere butiksansat, kan jeg osse kun sige

    kunder er dumme, hold op jeg har haft nogle underlige nogen af slagsen, og nogen enkelte skønne nogen


  • #14   26. maj 2009 Janne,
    mener du det? at du ved hvor jeg arbejder..? hmmmm... hvordan det?
    jeg har ikke noget imod at sige det, men hvis jeg udtaler mig negativt om kunder (ikke om specielle episoder, det må jeg godt) vil min chef nok ikke blive glad..


  • #15   26. maj 2009 det er rent gæt ud fra det du har skrevet

    har sendt en pb


  • #16   26. maj 2009 tifire..

  • #17   26. maj 2009 sq da meget godt gættet *S*

  • #18   26. maj 2009 Ja da smiley


Kommentér på:
Nogle folk er langt ude..

Annonce