21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Hus-skruk! {{forumTopicSubject}}
Iiihhhh, altså!
for noget tid siden kiggede jeg på et lille lækkert sommerhus, som jeg er smaddervild med.
Jeg har ingen penge, og mine forældres økonomiske situation er ikke så god som den har været, så jeg kan bestemt ikke være bekendt at bede dem overveje et forældre køb.
Men ihh, hvor ville jeg gerne have det!
Det er helt perfekt, og jeg ville ELSKE at have en lille have til mine dyr, og et floot drivhus.
Der var åbent hus i påsken, så min mor og jeg var ude at kigge på det.
På det tidspunkt var det sat ned fra 895.000 til 799.000 til 699.000 og nu er det blevet sat yderligere ned til 599.000!
Den offentlige vurdering er 750.000
jeg ville SÅ gerne have det.. øv øv øv...
er mega husskruk.. Kender I det?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Uhh, rækkehus.. Nice.. Det er jo også et godt tidspunkt at købe på! Lav rente og billige huse.
Håber det passer lige til jer
Sanne,
men du har en have..
Det er det her hus jeg er dyyybt forelsket i! : (link fjernet)
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 405
dec 2008
Det er så lækkert når man kan dyrke ting selv! Hvis jeg får mit hus, skal jeg helt sikkert fylde drivhuset op!
Lige nu har jeg nogle potter på altanen med krydderurter i
Ja, Karina, er det ikke bare lækkert? Og det er rigtig velholdt!
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.043
dec 2008
nåh okay. Af og til undrer jeg mig lidt over de vinkler folk tager den slags billeder fra
Og hvorfor de ikke lige maler inden de sætter det på markedet.. Det giver bare SÅ meget!
Ann-Sofie,
det forstår jeg godt..
Både mine forældre og min søster har haft boet i det område, og foreningen søger igen og igen om tilladelse til at bo derude.. ca 2/3 bor derude hele året.
Det er selvfølgelig stadigvæk forkert, men ja.. Sådan gør man.. Så jeg risikerer ikke at skulle være derude helt alene i vintermørket
dec 2008
et af dem jeg kiggede på et sted i dag, viste et soveværelse med uredt seng (det tager 5 min.) og en KÆMPE pakke toiletpapir! Fjern dog papiret for at tage billedet?
Samt billeder af vasketøj? Man kan jo rykke det væk mens man tager billedet..
Mine forældre købte sommerhus sidste år, og der havde været noge fugtskader omkring skorsten/væg, og det havde lavet plamager på væggene.
Det var ordnet og godkendt og fejlede ingenting, men plamagerne var der alligevel! Sådan noget ville jeg altså male over!.. Det er jo ikke at skjule noget, for der står i rapporten at det er blevet ordnet..
Og mange af sommerhusene trænger til en ordentlig gang maling udenpå! Jeg forstår ikke man ikke gør det inden åbent hus, så det ser mere indbydende ud..
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.313
Vi er så meget ude i forvejen og det er så nedtrykkende at vende tilbage til lejligheden efter en go gå tur i parken hvor det bare er så tydeligt at min lille søn hygger syg ..
Eller når vi er på besøg hjemme hos begge mine forældre som også begge har have ..
Men hvor skal man dog hve finanserne iorden når det ikke bare er et lille hus til to man skal kigge på
dec 2008
Men jeg undrer mig stadig gevaldigt over det!
for som du siger, så er maling ikke særlig dyrt, og alle har det stående..
dec 2008
den lejlighed jeg sidder i skal sælges snart, og kommer nok på markedet om en måneds tid, eller hvor hurtigt jeg nu kan flytte ud.
Og jeg håber vi venter med at tage billeder til jeg er flyttet, men ellers rydder jeg da op til billederne..
Folk behøver da ikke vide at jeg har ordenssans som en 15-årig fyr
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
Sanne, mærkeligt de har valgt de billeder...
Uh jeg er også mega hus-skruk og baby-skruk. Og heste-skruk.
Jeg synes bare at hver gang jeg finder et hus jeg BARE MÅ!! HAVE så er det væk indenfor kort tid. Men det er heller ikke aktuelt for mig at købe hus. Men helt ærlig, hvorfor kan de ikke vente til jeg er færdiguddannet om 3 år?? *gg*
dec 2006
Var det noget ?
Er godt nok lidt træt af ham når han skal sove til nat
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
Min søster er også så småt ved at gå i fødsel...SÅ SPÆNDENDE!!
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 743
Vil have et sted med en have til så Naima ( vores lille Papillon ) Kan boltre sig i haven og når vi køber en større hund så kan vi og nyde haven der
Men finde noget det kan vi ikke
dec 2006
Ej hvor spændene !!
Hvor langt er hun så nu ??
Har først set dit svar nu ...
dec 2008
ja! Gi' mig! Men øh, hvis den går i stykker eller sådan, kommer du lige og henter den, ikk? Jeg er ikke så god til det hvis de bliver ved med at græde lol
Åh Sanne, det kender jeg godt.. Min eks og jeg slog op i efteråret, og nu er jeg altså ved at savne den slags lidt.. Kunne altså være rart med en significant other..
dec 2006
Han stopper nok med at græde på et tidspunkt når han vil overgi sig til at sove så ro skal du ikke regne med at få
dec 2008
Wilhelmina sidder garanteret på sygehuset med sin nevø eller niece, siden hun ikke svarer
dec 2006
Men han er på babygalleri
Hus-skruk!