351 visninger
|
Oprettet:
SKRUK !! {{forumTopicSubject}}
Kender i det ??
Er mega skruk, kan slet ikke klare synet af hundehvalpe - men alt taler imod - vi har en hund på 3 år, en søn på 1½ - venter en baby mere - bor i lejlighed og er under uddannelse =) Hehe .. Men GLÆDER mig til om nogle år, når vi har fundet det rette hus med pladsen til en lille ny firbenet ven - kan næsten ikke vente =)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 105 Svar: 494
Måske man skulle stoppe med at kigge i markedet ?! Det er vel bare selv-pineri
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 187
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.806
Sig ja til at passe en hvalp for en anden - helst flere dage. Når ens gulv er tisset til og man skal op hver nat hver 2. time, så er man pludselig glad for at man har 2 voksne og RENLIGE hunde *GG*
Virkede for mig. Nu går der længe før jeg drømmer om at få en hvalp igen
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 22 Hunde: 7 Svar: 541
og når man så støder ind i en lille hvalp(chi) på bakken for nogen dage siden så det endnu svære ikke at lade være med at kigge i annoncer og plage fordi jeg synes godt der er plads og tid til tre små.
hvalpe er alt for søde
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 105 Svar: 494
Lea ... : Nej, Oompa fik jeg osse først da hun var 4 mdr - så en stor hvalp =) Vi er blevet enige om at næste hund skal være en GD - så hver gang jeg ser sån en kribler det simpelthen sån i mig - og der er en lækker harlekin til salg herinde lige nu - NØJ altså .. kan slet ikke stå for den =)
SKRUK !!