{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Skruk {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man som kvinde når man pludselig er meget, meget skruk og inderst inde godt ved, at det nok ikke bliver aktuelt liige nu, det der med børn... Hvordan bliver man "ikke-skruk"? smiley
- og er det virkelig helt normalt, at man pludselig bare føler sig klar? Har I været igennem noget lign? Til jer med børn/gravide - hvornår følte i jer "klar" ? Hvad var for/imod?

Det helt skidt lige for tiden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skruk
  • #1   28. jan 2015 Jeg har ikke regnet så meget for og imod
    Jeg har fået mine børn da jeg havde lyst (var skruk) nu er de store (13, 11 og 8) og jeg venter en totalt uplanlagt nr 4

• #2   28. jan 2015 Har aldrig været det smiley så er ingen hjælp.

• #3   28. jan 2015 Du tager arbejde i en vuggestue, hvor der florerer diarré på samtlige stuer...

• #5   28. jan 2015 Jeg er også skruk, og har været det længe. :o)
    Det blev ikke nemmere, da min svigerinde fik den skønneste lille datter. Åååh, jeg er klar til at tage hende med hjem (altså datteren...). Men det betyder ikke, at jeg føler mig klar til at få børn nu. Jeg føler ikke, at jeg er et sted i mit liv, hvor jeg vil kunne tage mig af et barn. Jeg er godt nok sammen med manden, jeg gerne vil have børn med (og har været det længe), og vi er begge afklarede med det - men vi bor ikke sammen, og han er slet ikke klar til børn endnu. Jeg er under uddannelse, og han er arbejdsløs, efter han blev færdiguddannet i sommers.

Det er egentlig 'bare' det jeg siger til mig selv, når det sådan rigtig er slemt. At jeg lige nu ikke vil kunne give et barn det, jeg gerne vil. :o) Jeg synes dog også det hjælper, at være sammen med kærestens niecer og nevøer (10 år, 5 år, ½ år). Det er som om, jeg får opfyldt behovet lidt, så jeg kan 'klare' mig lidt igen smiley

• #8   29. jan 2015 Har aldrig været skruk og bliver det næppe heller -har lidt svært ved at forholde mig til det der "MÅ have et barn NU"...
    -altså jeg kan forstå at man ønsker sig børn, det er slet ikke det. Men det der med at man kan "høre uret tikke" og at det bare helst skal være NU, har jeg lidt svært ved at forstå, særligt når man er så ung smiley

Men mit bud er osse en tur i vuggestue når der er omgangssyge -det er dælme ikke sjovt smiley

Eller et mere seriøst bud -overveje hvorfor det er så vigtigt for dig at det er NU? Man kan vel godt leve godt med et inderligt ønske om at få børn, uden at det behøver være en drøm der skal udleves med det samme. Ved ikke om det overhovedet giver mening, er sgutte altid så god til at få tankerne på skrift smiley

• #9   29. jan 2015 Har tre børn nu, tror aldrig jeg bliver skruk mere hehehehehe
    jeg har sådan set aldrig været skruk men pokkers glad for senge hygge og så skete den første bare, ja og så nr 2 og til sidst nr tre. men fra nu af passer vi meget bedre på hehehehe

• #10   29. jan 2015 Et par episoder af de unger mødre...hvis det ikke virker, så tilbyd at passe et kolik barn med dårlig mave smiley

• #12   29. jan 2015 Jeg er sterilliseret, og kan godt blive skruk engang imellem, Men så tænker jeg bare på hvor stresset jeg bliver af at have egen baby, og så går det hurtigt over smiley

• #13   29. jan 2015 Tillykke CF smiley

Jeg har været skruk et par år( er 31) men det hele skulle lige passe sammen inden vi fik et barn. Har så kva af mit studie som pædagog fået stillet mange baby behov haha.
    Nu er jeg i uge 38 med en lille dreng og jeg kan slet ikke vente mere nu smiley

• #14   29. jan 2015 Årh kender godt det der med at man bare elsker børn og sagtens lige kunne snuppe en smiley
    Vil også gerne høre en god kur mod det smiley
    Er dog lige blevet faster, men det syntes jeg ikke hjalp, tværtimod - er blevet endnu mere skruk efter jeg har set den lille lækkermås smiley

• #16   29. jan 2015 Jeg tror aldrig jeg har været skruk, altså baby skruk. Men hvalpe skruk joooo den har været der et par gange smiley

Da jeg var i 20'erne troede at jeg skulle have børn inden jeg blev 30. Jeg fandt sammen med manden i mit liv da jeg var 24.

Men da jeg nåede de 30 og ind i 30'rene var pusten gået a ballonen og lysten til børn var total væk. Jeg lider idag og har gjort det i mange år, af depression, angst og socialforbi (+ et pa andre ting osse) men jeg ønsker idag ikke børn. Jeg vil ikke sætte børn i verden som jeg evt. ikk selv kan passe med den psyke jeg har. Min har har osse dårligt helbred - dog fysisk, men jeg vil ikk påtvinge ham at skulle passe dem når jeg vælter i de sorte huller. ? tænk hvis det blev så slemt at det blev "kommunens" børn. Derfor nyder jeg mine hunde-børn, og elsker dem som mine børn smiley

• #17   29. jan 2015 Michelle - Når jeg siger, at jeg er skruk, er det nu heller ikke fordi jeg kan høre uret tikke eller noget i den stil. :o) Jeg har bare en stor lyst til at få børn - mere er der ikke i det. :o)

For mig er det heller ikke så vigtigt, at det skal være NU, jeg bliver bare utålmodig, og kan ikke vente, til det bliver aktuelt for os. :o) Og jo, man kan leve med det, det er bare svært at leve med noget, man så inderligt gerne vil - netop fordi man bliver lidt utålmodig. :o) Det virker næsten uoverskueligt, at skulle vente så lang tid.

• #19   29. jan 2015 Ida - Jeg kører jævnligt i bus med børnehavebørn, og det får bestemt ikke mine æggestokke til at snøre sig sammen. :o) Men nu opfører de sig så også ganske eksemplariske :o)

• #21   29. jan 2015 Hver gang jeg ser en baby eller dufter til en baby, begynder mine æggestokke at danse samba sammen med livmoderen, men så kigger jeg på mine store børn og tænker : Neeej, det har jeg dælme ikke kræfter en gang til, så jeg venter på at kunne tyvstjæle og overforkæle de fremtidige børnebørn smiley smiley smiley

• #22   30. jan 2015 Jeg har aldrig været skruk - og min søn er 8 uger, og ganske planlagt smiley

Kommentér på:
Skruk

Annonce