tatovering - hjælp! tatovering - hjælp!
Hej
Jeg har længe gerne ville ha' en lille diamant tatoveret på mit håndled men har nogle spørgsmål/dilemma'er jeg simpelthen ikke kan blive enig med mig selv om!
Den diamant jeg lidt overvejer, er denne her:
(link fjernet)
^ den lille blå én.
Og nu til spørgsmålene:
1 . skal jeg have den i en farve(den blå), eller bare i sort og hvid? Jeg tror den bliver pænest med farve, men samtidlig sort ikke så nem at blive træt af + passer til alt.
2. skal jeg ha' lavet diamanten sådan at den vender på hovedet når jeg selv kigger på min hånd, eller sådan så den vender den vej fingerene også går. Er mest til det sidste, men mine veninder mener det andet
3. OG det sidste spørgsmål, skal den sidde i midten eller ude i sidden?
Undskylder de mange spørgsmål, og ved godt jeg selv burde tage stilling, men hver gang jeg har valgt noget, skifter jeg mening lidt efter - derfor vil jeg gerne høre hvad andre tænker
mar 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 22
mar 2009
Har du evt et billede af den?
mar 2009
Nu er jeg også på grænsen til at være ligeså bleg som personen på billedet
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Jeg har lige tegnet en til dig som du kan se i mit fotoalbum med tatto motiver http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=29721
både i blå og i sort/hvid.
2 Jeg synes den skal vende sådan at den tynde spids vender ned mod fingrene - ved ikke helt hvorfor.
3 Placering lidt til siden for midten, ud mod lillefinger, tror jeg...
mar 2009
Det med placeringen er jeg meget i tvivl, for den vil jo altid vænne på hovedet for nogen
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Det med hvordan den skal vende vil jeg give dig ret i er svært. Det er ligesom når man får lavet bogstaver og navne. Skal de vende så man selv ser dem rigtigt, eller når andre ser dem. Og så er det jo igen afhængig af hvordan man holder armen....
Held og lykke med at finde et godt resultat
tatovering - hjælp!