Glemte min hund ved købmanden IGEN :o/ {{forumTopicSubject}}
Hvordan kan man være SÅ glemsom? Ja, jeg har epilepsi, og grundet dét, er jeg generelt meget glemsom, og nem at distrahere, men helt ærligt...
For et par mdr. siden, kom jeg hjem fra købmanden UDEN min hund. Jeg havde simpelthen glemt hende.
Så idag har jeg været oppe at hente toastbrød. Normalt har jeg ikke min hund med, men det havde jeg idag, da jeg først gik en lang tur med hende.
Da jeg så har været hjemme næsten 2 timer, ringer min kæreste og spørger om jeg ikke har glemt noget. Jeg kan da ikke komme i tanke om hvad jeg har glemt, skulle jo kun have toastbrød?
Så retter han det til, om jeg ikke har glemt NOGEN?
NOOO - Min hund! Jamen hvordan kan jeg være SÅ dum? Jeg har virkelig dårlig samvittighed. Fifi er en kareler, og gider da bestemt ikke sidde bundet, i længere tid end nødvendigt. :o/
Så et klask i baghovedet til mig, og så sker det forhåbentlig aldrig igen!
Heldigvis ligger købmanden kun 2 min. væk, og kæresten tog hende med hjem.
Og pudsigt nok, da kæresten ville drille mig, med at tage en godbid, og sige "Er mor dum", sagde hun intet, og da jeg så tog en og spurgte "Er mor sød" gøede hun højt :oP Så helt sur på mig, er hun ikke.
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 1.693
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
ville aldrig sætte mine hunde et sted jeg ikke kan se dem hele tiden, så hellere lade dem blive hjemme!
men ja godt hun har det godt og der intet er sket, man ved bare aldrig i dag.. håber da du ikke tager hende med mere, hvis du ved du kan være lidt glemsom
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.532
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.480
(Tror heller ikke at hun er dén type hund, folk lige sådan ville nappe)
Men ja, hun har det godt, og alt er godt nu. Hun ligger pænt her ved siden af.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Forstår ikke at du overhovedet tør tage hende med til købmanden når du har det sådan....
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
dec 2006
Det var faktisk en god idé - Der er bare et lille problem. Jeg har aldrig min mobil med ud :o)
dec 2006
Nu er det "kun" 2 gange det er sket, på de 2½ år jeg har haft hende, og har før taget hende med til købmanden ofte. Tror ligeså meget bare det er fordi jeg sjældent tager hende med her, så det er blevet en vane, bare at gå ud, og dreje om hjørnet.
Hundekrogen er bag en plante i den anden ende, så jeg ser hende ikke når jeg bare går ud.
dec 2006
Nej, faktisk ikke? Ved ikke lige hvorfor?
Første gang det skete opdagede jeg det med det samme, da min veninde spurgte hvor Fifi var.
Glemte min hund ved købmanden IGEN :o/