4. feb 2008 Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
møg overbo altså - oversvømmet altan {{forumTopicSubject}}
Så ligger man i sin skønneste søndagmorgensøvn og vågner halvt ved en mærkelig plaskende lyd.. MMM jeg drømmer det regner, sært når jeg egentlig føler mig vågen... jeg vender mig om på den anden side.. ligger 20 sekunder da jeg kan høre det begynder at plaske rigtig meget.. op med mig, jeg går ud på altanen og kan pludselig mærke jeg står i vand til anklerne og vandet bliver bare ved med at stige... det er hende ovenover mig der vasker sin altan, og vandet løber lige i afløbet og ned til mig, men mit kan ikke følge med i det tempo hun fylder i... op og banke på, men tror I hun åbner døren NÆH NEJ, ned til mig selv igen for blot at opdage vandet er løbet ind i lejligheden.. fat i viceværten som heller ikke har held med at få fat i hende ovenpå.. og hun bliver bare ved med at hælde vand i det afløb.. og vandet hos mig, og ham der bor under mig, får bare mere og mere vand på vores altaner... efter 10 min i vandhelvede, med at prøve at råbe hende op, kommer hun endelig frem og kigger ud over.. åh, ej det må I da undskylde, vidste ikke vandet løb ned til jer... GGRRRR.. så nu har mit gulv ved altanen løftet sig, døren kan ikke lukke fordi karmen har givet sig, mine ting på altanen er gennemblødte (havde sådan nogle opbevaringskister af bast med tæpper, stole o.a. i) og ham nedenunder kan ikke få vandet til at løbe væk fordi afløbet er stoppet pga. det jord og blade hun har forsøgt at skylle væk... skide god søndag morgen...
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
jeg var stejlet fuldstændig!
hvorfor åbnede hun ikke døren?
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
ja man undres sku.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 51
Og hun må da ha været lidt halv døv, når i har været så mange som har prøvet og få fat i hende.
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Altså, jeg ville gerne vaske min altan, for den trænger, men det kan jeg ikke! sådan er det bare.. Køber en skurebørste, og så skrubber jeg den næste gang det regner, men andet kan jeg altså ikke være bekendt..
Hvis man virkelig trænger til at vaske, må man aftale med dem nedenunder. Man kunne evt. snakke sammen, og aftale en dag hvor I alle kunne ordne altaner..
Jeg håber godt nok hun er flov, og at hun har tænkt sig at erstatte det!
møg overbo altså - oversvømmet altan