366 visninger
|
Oprettet:
knallert.. {{forumTopicSubject}}
Hvordan er reglerne for det?
Jeg er 25 men har ik noget kørekort men vil gerne have en knallert.. Hvis nu det er en knallert 30 skal jeg så have kørekort til den?
jun 2007
Følger: 28 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 21 Svar: 327
og en 30 hvis du er under 18
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.816
Super så er det bare at glo annoncer
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.364
Rotterne - NEJ til mundkurv - JA til ansvar!!
Hvad koster din maxi?
...og er den i orden?
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.816
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
jo, hvis man er over 18 og det er en 30'erknallert.. Det er fuldt lovligt!..
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
altså, jeg synes både det er godt og skidt.. Langt de fleste kører jo mere end 30..
Da jeg havde en som 15-årig (jaja) havde jeg købt den af en på 19. Den var tunet, men fik fjernet tuningen, så den bare kørte 70 som normalen var for den type..
og selvølgelig kørte jeg forsvarligt, men alligevel..
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.740
Bare nogen der sagde til mig ????
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
man kunne sige de kunne køre 40-50 og bare skulle tage et lidt mere grundigt kursus, evt. et hvor man kunne dumpe?
Så kunne kortet måske gælde for noget af teorien til det rigtige kørekort, så de unge fik lidt mere incitament til at tage det til knallert..
Bare mine 5 cent..
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.740
Og ja god ide med et grundigere kursus !
En af dem på mit hold, var vildt dårlig til det og bestod alligevel . . . Hmmmmm. . . . . Burde ikke kunne lade sig gøre
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.629
de fleste af drengene kørte fint, men gad ikke rigtig deltage i teori-delen, og ja, jeg fik dobbelt så meget plads som de andre når vi skulle øve vendinger.. Instruktøren mente åbenbart at jeg i egenskab af mit køn skulle have ekstra plads.. (hvilket jeg måske også skulle ;-))
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.740
Haha
Har kørt cross på marken siden jeg var 4 så jeg har øvet mig lidt
knallert..