{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Savner min stue - øv, øv {{forumTopicSubject}}

Er det ikke underligt som man kan savne noget så mærkeligt som min stue. Den har været tømt siden i onsdags, for vi har fået slebet trægulvet ned og er i gang med flere lag sæbelud.

Føler mig helt rastløs, fordi der kun er køkkenet og værelserne at være i.

Men det er det hele værd, og vi kan nok begynde at flytte ind i stuen i morgen aften. Herefter er det gangen og værelsernes tur til at få slebet gulvene ned. Her kan vi da heldigvis sove i campingvognen imens det hele er ryddet ud.

Men jeg glæder mig til det er overstået, så her kan blive fint og pænt igen.

Er der andre der er i gang med at renovere hus. Vi startede i 2004 med den store tur, og så har der været noget lige siden. Håber det her snart ser sin afslutning, for så skal huset udendørs have en tur. Sådan er det at være husejer, og det er jo dejligt når det er gjort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner min stue - øv, øv
  • #1   21. jun 2009 Øv.. Nej det gør jeg ikke.. Jeg skal dog til at skille min gamle sofa ad, da jeg får nogle "nye" her i løbet af ugen smiley

Men jeg håber da I snart er færdige smiley

• #3   21. jun 2009 Åhh, jeg kender det alt for godt... Tirsdag aften blev de fleste møbler (minus tvbord, sofabord, sofa og sofabord) smidt ind i soveværelset fordi jeg ville male stuen... da jeg så var igang med væggene, ku jeg jo se at døre, radiator, fodlister og vinduer også skulle males... efterfølgende gik jeg så i gang med at total afrense mit gulv (lyse afhøvlede trægulve) fordi det skulle hvidpigmenteringsbehandles på ny... Er netop her til aften blevet helt færdig, nu mangler jeg så bare at min veninde kommer og hjælper mig med at få resten flyttet på plads igen...

Bare en lille uge uden mit soveværelse, tingene roder ekstremt, har været nok til at der går laaaang tid inden jeg går igang med et lignende projekt igen!

Kommentér på:
Savner min stue - øv, øv

Annonce