{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Ynketråd.. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har virkelig ondt af mig selv.

Er rigtig syg og dårlig.
Har sindssygt ondt i halsen, har så ondt at jeg får ondt i nakken, og har stort set ikke kunne drikke eller spise hele dagen..

Jeg har været på arbejde hele dagen, og får virkelig pres af min chef! Sagde da jeg kom, at hvis der var den mindste chance for at jeg kunen gå før, ville jeg gerne det.
Var konstant ved at besvime, og måtte flere gange gå fra min kasse i kundeservice/kiosk, for at sætte mig, selvom mine kolleger så blev pressede..
Det er bare så pinligt når man ikke kan holde øjenkontakt, eller forstår hvad folk siger, og skal holde fast i bordet for ikke at falde. Øv, hvor er det pinligt!..
og jeg synes det er smadder-ydmygende at jeg skal bede om at gå så mange gange..
især fordi en af de andre fik lov at gå før. Og det kan godt være hun var gå-hjem-listen, men jeg mener at sygdom bør komme først...

Jeg har heldigvis kun lidt feber, 38,5, men jeg er ved at få en slem hovedpine fordi jeg har svært ved at drikke.
Og enten er jeg gul i fjæset, eller også ser jeg gult. Er ikke helt sikker på hvilken en det er, men det er skideirriterende..

Min mobil virker ikke, så jeg kan ikke engang ringe til min moar og pive... Hunden har knap nok været ude hele dagen, og selvom hun tager det SÅ flot er det synd for hende..

Min røgalarm bipper hvert tiende minut, hvilker bare er SÅ belastende! sådan en høj hyletone i ny og næ.. For helve..

sååå, ihhh, er det ikke synd for mig?
Har lige lavet en toast jeg skal prøve at spise..

De seneste par måneder har jeg haft rigtig ondt i halsen mange gange, og jeg prøver virkelig at huske om jeg har mandlerne eller ej, men jeg aner det altså ikke.. Skideirriterende..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge radiator op, som er faldet ned 1.500 kr.
  • Montering af lamper 500 kr.
  • Hyrdeledet 23 8400 Ebeltoft 450 kr.
  • Male køkken og badeværelse og rengøring 7.600 kr.
  • Udskiftning af ruko lås 1.000 kr.
  • Skal have hjælp til at samle et sofabord Skal have hjælp til at samle et sofabord 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynketråd..
Kommentér på:
Ynketråd..

Annonce