26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Vil det være pænt til mig??? (hår) {{forumTopicSubject}}
Har lyst til at der skal ske noget nyt med mit hår, og sidder og overvejer om jeg skal få lavet krøller.
Jeg kan dog ikke helt finde ud af om det ville være pænt til mig?
Og kan heller ikke beslutte mig for hvilken slags krøller jeg skal få lavet hvis det er?
Har det problem at mit hår er meget tyndt, og har en idé om at hvis jeg får lavet krøller i mit hår, så vil det komme til at virke mere kraftigt. Tror i at det passer? :O)
I kan se hvordan mit hår nogenlunde ser ud her
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/455798_l.jpg
Mit hår er dog blevet noget længere og er blevet farvet rødt med lyse striber :O)
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 173
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Annoncer: 2 Emner: 53 Svar: 1.883
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.741
Det ville klæde dig rigtig godt med krøller
Jeg fik også engang lavet krøller, og det så MEGET tykkere ud, eller det så ud til at jeg havde meget mere hår:)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Annoncer: 2 Emner: 53 Svar: 1.883
Så må ærligt indrømme at selvom jeg har lyst til at få krøller igen, så tør jeg ikke,,,, Det er først nu jeg rigtig er ved at få mit gamle tynde hår tilbage igen,,og det er omkring 3-4 år siden jeg fik det krøllet...
Håber ikke at dit hår reagerer på samme måde hvis det er det du beslutter dig for,,men helt vild pøj pøj med det :o)
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 229
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
når jeg om morgenen har været i bad og lige tørret hårret med et håndklæde, så laver jeg to franske fletninger i hver sin side.
Disse lader jeg sidde hele dagen og natten over, altså til næste morgen.
Når jeg så tager fletningerne ud (uden at have gjort håret vådt dagen efter!!), så har jeg flotte bølger og til dels krøller, som giver et flot løft og struktur i mit ellers tynde, fine hår.
Det er gratis, og så ser det heller ikke værst ud med sådan to franske! Jeg har i hvert fald fået at vide det ser pænt ud.
Så overvej det.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Jeg har altid haft meget stærkt hår som kunne holde til at blive farvet igen og igen, så det chokerede mig lidt at det blev så slemt
Jeg har så til forskel fra dig rigtig tykt hår, og ved ikke om det har noget at sige i forhold til hvor ødelagt det kan risikere at blive.
Tror absolut godt krøller kunne være pænt til dig, og det, at du har tyndt hår, er kun en fordel når man skal have lavet krøller. De holder bedre, og bliver ikke ligeså hurtigt ''trukket ud'' som hvis man har tykt og tungt hår.
Men syns såmænd også det hår du har nu er rigtig kønt til dig.
Vil det være pænt til mig??? (hår)