{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Et måske lidt sjovt spørgsmål.... {{forumTopicSubject}}

-men står i butik og har haft en kunde i dag der havde en pels jakke på og det lignede fuldstændig katte pels...
Ved godt at det er et lidt underligt spørgsmål men kan bare ikke lade vær med at tænke på det...
Er der måske nogen der ved om man kan få en pels i kat eller.... Ikke fordi jeg ville ha sådan en ,da jeg syntes at pelse er forbeholdt dyret selv... smiley Men kan som sagt ikke lade vær med at tænke om man virkelig osse "pelser" katte som man gør med f.eks. mink...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et måske lidt sjovt spørgsmål....
  • #1   23. feb 2006 Det kan man vist gody..Kopierne er tit lavet af katte eller hunde hår. Du ved de jakker med pelskraver osv.

STAKKELS DYR!

• #2   23. feb 2006 Noget af det kattelege tøj man kan købe med pels er faktisk ofte kattepels...klamt!

• #3   23. feb 2006 YAKS.. Her lille kat, nu kan du få en død kat at lege med.. Hvor synd!

• #4   23. feb 2006 Åhhh hvor synd..

• #5   23. feb 2006 ja nu har jeg en jakke med pels i hætten... og det er hvid shæfer!!! smiley har ikke haft den på siden jeg fik det a vide...

men det er jo ret normalt i kina og andre steder der nede.. der spiser de jo ox hunde..

men syndt er det

• #6   23. feb 2006 Jeg tror nu heller ikke jeg ville syntes om at "gå" med hund.. Ikke lige på den måde. Nej, så skal hunden sørme da være i snor !!

• #7   23. feb 2006 ja det er ikke så godt....

og slet ikke når man har det forhold til hunden siden man er oprettet her inde.. så går man jo op i dem :o)

så jeg har en amr.bulldog og en hvid shæfer.. - ej bare for sjovt...

:o)

• #8   23. feb 2006 Jeg fik en dag en mail hvor der var et link til en hjemmeside i USA - den viste at nu var det blevet på mode at opfostre katte i flasker - de boede simplethen i disse flasker... Jeg var måløs...
    Det er jo totalt dyreplageri...
    Men ja pelse der er lavet af katte pels kan man købe alle steder...
    Pelsen kommer for det meste fra Kina og vietnam og sådanne steder...
    Det burde forbydes at sælge dem her hjemme...
    De små stakler...

• #9   23. feb 2006 Henriette< Nej det program så jeg heldigvis ikke smiley

Jamen havde det så bare været hår men det var det bare ikke det var virkelig så man kunne se det var et dyr... Var faktisk lige ved at spørge hende men tænkte at jeg nok hellere måtte holde min kæft... man kunne se at nogen steder var det ligesom at hårene var baberet hist og her så det kan være at greenpeace har været der (ej ved jeg ikke *smil*)...

• #10   23. feb 2006 Det blev forbudt ved lov for et par år siden at importere hunde og katte pels, men de kommer stadig til landet og bruges stadigt af mange til at lave billige pels kanter til tøj, huer og vanter og hår elastikker og ples dyre legetøj..

+ de ulovlige kopi mærkevare - typisk dyre jakker med pels kanter på hætten lavet ude i østen, er også lavet af hund og kat FLÅET LEVENDE for at få pelsen til at "puffe" mere op..

Bare så i ved hvorfor, det er dybt forkastligt og ulækkert at købe disse pels ting...

Kommentér på:
Et måske lidt sjovt spørgsmål....

Annonce