428 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Aloe Vera"
Aloe vera..
Hej alle.. Chili har allergi, og har i den forbindelse haft en del problemer med svamp osv. Er nu begyndt på Aloe vera til hende, der skulle gå ind og booste hendes imunforsvar.. Jeg er næste...
Hej alle.. Chili har allergi, og har i den forbindelse haft en del problemer med svamp osv. Er nu begyndt på Aloe vera til hende, der skulle gå ind og booste hendes imunforsvar.. Jeg er næste...
Skrevet af: sanne a - 23. jul 2011
Aloe vera blade?
Nogle der ved hvor i Danmark, man måske kan købe nogle store aloe vera blade? Jeg ved godt man kan købe planterne, men deres blade er rimelig små synes jeg, i forhold til nogle man kan købe. Har set ...
Nogle der ved hvor i Danmark, man måske kan købe nogle store aloe vera blade? Jeg ved godt man kan købe planterne, men deres blade er rimelig små synes jeg, i forhold til nogle man kan købe. Har set ...
Skrevet af: Apollo_Hund - 24. mar 2018
ALOE VERA
Hejsa...mener at have hørt at Aloe vera har en vis dæmpende effekt på kløe? Nogen der ved noget om dette?
Hejsa...mener at have hørt at Aloe vera har en vis dæmpende effekt på kløe? Nogen der ved noget om dette?
Skrevet af: ~Bullermor & kopierne~ - 11. nov 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle seng 500 kr.
- Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
- Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
- Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
- Handyman 1.100 kr.
- Rengøring 1.000 kr.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 165
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 446
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 16
Gitte: Hvis du stadig væk (efter et par år) hehe, er interesseret i at høre om Aloe Vera og dens vidunderlige virkninger, er du meget velkommen til at kontakte mig.
jan 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 58
F.eks. til en sprøjte til hunden, har jeg hørt skulle være godt?
Aloe Vera