{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Gid en hvis mand {{forumTopicSubject}}

havde min nabo!!!!!!

Vi bor normalt stille og fredeligt og har et godt forhold til vores naboer. Til den ene side har de dog et par hunde, som er MEGET gøende og som gør og gør, så snart vi går i vores egen have. Det har vi talt fornuftigt med naboerne om og alt er fint. Vi har boet ved siden af hinanden i ca. 10 år. Vi giver hinanden besked, når vi er væk fra husene i nogle dage og så holder vi lidt øje med hinandens huse.

Lørdag aften begyndte den ene hund at gø. Den stod og gøede til kl. 1 om natten hvorefter jeg sendte en sms til naboen om de var hjemme, for hunden stod og gøede? Der gik 10 minutter, så var der ro. LIGE indtil kl. 6.30, hvor den startede igen. Det reagerede jeg ikke på.

Nu til morgen starter han sq sin havetraktor kl. 6.45 og begynder at slå græs.......... Det har han gjort lige siden!!!!!

Er jeg meget sart, når jeg er pissetræt af det? Jeg ved ikke hvad der sker med ham. Kan han være sur over min sms???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gid en hvis mand
  • #1   6. jul 2009 Slet ikke - tror du ikke det er fordi det er for varmt om dagen at slå græs ? Jeg overvejer også at slå det inden solen står op !

  • #3   6. jul 2009 Det er dejligt at have ferie og komme tidligt op smiley

  • #4   6. jul 2009 øj.. hvor træls!
    og ja.. jeg tror bestemt din sms har gjordt sit til den provokerende larm du må udsættes for så tidligt på dagen!
    Han lyder til at ha et problem!
    træls med en så mindre bemidlet nabo...


  • #5   6. jul 2009 Lille-My:

    På en havetraktor? Jeg gik med håndmaskinen i 3 timer igår fra 12-15 og slog græs. Gu er det varmt, men det skal da ikke ødelægge naboernes søvn eller fred og ro.......

    Renè:

    Jeg har ikke ferie før om 3 uger!!!....... Og jeg er TRÆT efter kolonien......*GG*


  • #6   6. jul 2009 Annette:

    Ja, men jeg kan ikke se, hvad hans problem er? Jeg skældte ikke ud i sms`en.... Spurgte bare om de var hjemme for hunden stod og gøede i haven......

    Måske han er uvenner med konen og skal afreagere?


  • #7   6. jul 2009 Åh så træls, for et par uger siden blev vi vækket kl 3 om natten, naboen var åbenbart kommet hjem fra et eller andet og hunden skulle da ud i haven. Den får så lov til at stå der og gø i en halv times tid...
    Ved godt at det var en fredag nat, men alligevel..

    Jeg er desværre ikke særlig god i situationer som disse, da jeg har en tendens til at blive lidt sur, og kæresten er lidt for konflikt sky på det område, han vil jo ikke være uvenner med naboerne...


  • #8   6. jul 2009 loool .. hmm... et meget godt bud på et gæt ... du ved jo hvor vi koner kan sætte rav i den .. lool ..
    naah.. jeg tror der er noget der ligger dybere...
    Det jo desværre ikke unormalt i dagens DK at ha et dårligt naboskab...
    Desværre...
    Det tit de små ting ..der vokser sig enormt stort.. og gir sig til udtryk .. feks, i sådanne hetz lign. handlinger ...
    Har I ikke et almindeligt hensyn I skal ta overfor naboer.. i det område du bor i ?
    .. hvis den står og snurre ..den plæneklipper... på det ukristelige tidspunkt ..er der vel andre naboer end dig der kan høre den...
    Prøv da at hør dem om de ikke fandt det provokerende... SÅ tidligt ..ss


  • #9   6. jul 2009 Annette:

    Jamen, jeg ved simpelthen ikke hvad der har tricket ham? Vi har det normalt helt fint sammen. Og vi er de eneste naboer. Så er der mine forældre på den anden side af os og min mor er ½ døv og hører intet. Næste nabo er min bror, men de er på ferie...

    Må lige have fat i dem en dag. Men har ikke lyst til at gå ind til dem og blive ædt af hundene!!


  • #10   6. jul 2009 hi hi hi.. Mette.. det kan til tider være en fordel ikke at ku høre .. lool ..
    Men kan godt se.. der så ingen hjælp er der at finde...

    Er deres hunde ligefrem bidske?
    Hva er det for nogen ?

    og ja.. du må nok lige ha en saglig dialog med de voksne mennesker..der ter sig som ... ja.. du kender jo selv til de vanskelige unger ... lool ..

    Så nej...Mette.. du stadig på arbejde... når du har fri...lool
    Vær glad for dine pædagoriske evner... de kan sikkert bruges... også her .. lool

    ps: bare en tanke... dine vapper har vel været søde på det sidste ik ?
    ..det bunder ikke i ..de har stået at galpet igen ..til naboens hund... da I måske ikke var hjemme ..eller andet?


  • #11   6. jul 2009 Efter 5 dage på koloni med 100 unger 24 timer i døgnet er mine pædagogiske evner PIST forsvundet!!!

    Naboen har 2 meget skarpe boer boels, som har bidt sig igennem 3 hegn i et forsøg på at komme ind og få fat i vores hunde. Vores hunde kan sagtens gø i haven. Men for det første er vi stort set altid hjemme og vi stopper al gøeri lige med det samme. Og for det andet er vores hunde ikke meget gøende.

    Nej, jeg ved squtte hvad der sker for ham!! Sidder bare og håber at det er fordi de daffer i sommerhuset resten af ferien så det er nødvendigt for dem at slå græs nu!!

    Men han kører stadig derinde. Det værste er næsten min far. Hans hjerte har det ikke så godt og han har brug for AL den søvn og hvile han kan få og jeg kan ikke forestille mig at han kan sove i den larm!!!


  • #12   6. jul 2009 øv øv.. sikke bæster... til hunde de har... det ski da ufedt de har prøvet at få fat i jeres!!
    Det da i sig selv en klage værdigt!

    Men det noget skidt.. med din far...

    Jeg.. ville nok ha brugt disse ting... som en god start på et modangreb på naboens ligegyldighed overfor nabofreden...

    Jeg kan sandelig godt forstå du er harm.. og rigtig gal i skralden...

    Men du nok nød til at konfrontere dine naboer med de problemer... før blir det nok ikke bedre...

    er det ejer ..eller lejer .. dine naboer?
    Man har jo også andre instandser man kan rådføre sig med.. i sådanne sager. .. men prøv da først en saglig dialog med dem Mette...
    Når overskudet er der igen... lool


  • #13   6. jul 2009 øv mette

    jeg havde fat i nogen i vores opgang i sidste uge fordi hun + hendes venner syntes de ville holde et lille knallert træf/ ryge møde under vores sove værelse vindue kl 1 om natten en høj hellig tirsdag nat.

    jeg startede på mit nye arbejde i onsdags så var mega presset for at få min natte søvn plus der var hedebølge så kunne slet ikke være nogen steder fordi det var så varmt, så jeg eksploderede bare fuldstændig....


  • #14   6. jul 2009 Hmmmm.....Du må lige finde ud af , hvornår din nabo sover.....

    Så sætter du verdens største højtalere ud i haven....... sætter noget af Michael Jacksons larmende musik på......( R.I.P )... skruer helt op.... og " nyder musikken "

    Hvis din nabo brokker sig..... siger du bare.... at det bliver du nødt til... ellers kan du ikke høre musikken ( og ære døde Michael Jackson ).......
    Og du bliver nødt til at overdøve hans Hunde... og Havetraktor.... *GG*


  • #15   6. jul 2009 METTE...... Nu er di ikke bare misundelig over , at du IKKE har en havetraktor..... vel ?????
    *LOOOOOL*


  • #16   6. jul 2009 Mit bud ville være IKKE at optrappe konflikten. Alternativt kunne du måske lige prikke til ham og sige at der ikke var noget surt ment med den sms, bare at du ville sikre dig at den ikke var glemt. Der kan i måske få en lidt mere sober samtale. Det kan tænkes at der er noget andet der går og generer ham og at han ikke lige har tænkt over at han lader det gå ud over dig.

  • #17   6. jul 2009 NITTIP:

    *Nu er di ikke bare misundelig over , at du IKKE har en havetraktor..... vel ?????*

    Jamen, det HAR jeg da.......... Altså en havetraktor..... Orker da ikke 3000 kvm. have uden!!

    Ha, der fik jeg dig, hva`??.....DET troede du ikke......*GGGGG*

    Søster:

    Tro mig, jeg optrapper ikke.......... Jeg gider ikke synke "ned på hans plan"!!! Jeg prøver at tage det stille og roligt........ Kommer måske til at ringe forkert, når jeg står op imorgen tidlig kl. 5, men det finder jeg lige ud af.....*GGGGGG*

    Annette:

    Det er ejerboliger.....Så der er ikke så meget at komme efter:-)


  • #18   6. jul 2009 METTE.... hvorfor i alverden vadede du så rundt med en håndmaskine i 3 stive timer.........hmmmm.... tjaa enhver har jo sine fornøjelser.... *GG*

    Eller havde du helt glemt du havde en havetraktor p.g.a varmen.... He he...


  • #19   6. jul 2009 NITTIP:

    Fordi havetraktoren ikke kan komme ind mellem træerne alle steder.......*GGGGG* Da jeg havde slået med håndplæneklipperen, var det tid til at slå resten med havetraktoren.... Men det var da det mindste arbejde.......*GG*

    Lige nu kører han stadig/igen derinde........ Jeg bliver vanvittig!!!!


Kommentér på:
Gid en hvis mand

Annonce