332 visninger
|
Oprettet:
hjælp til handel på nettet {{forumTopicSubject}}
ja som jeg i et tidliger indlæg har skrevet vil jeg gerne have en wii og har fundet en på wupti.com som er billig og jeg kan få råd til wii fit os, men men men jeg vil jo gerne vide om jeg kan få den repereret hvis den går i stykker?
nogen der måske gad skime handles betingelserne igennem og sige om det lyder fornuftigt?
http://www.wupti.com/Menu/Om-wupti.com/Handelsbetingelser/
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig på op til 24 måneder efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug, hvis serienummer er fjernet eller ødelagt samt hvis varen har været tilsluttet forkert eller med ukorrekt spænding/strømart.
Det er endvidere en forudsætning, at manglen var til stede, da du modtog varen første gang.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettidig.
Når du vil reklamere over et produkt, skal du logge på Min wupti og udfylde en reklamationsformular. Dette letter sagsgangen betydeligt.
Ellers kan du sende en e-mail på rma@wupti.com hvor du oplyser dit ordrenr. og fejlbeskrivelse.
Når vi modtager din reklamation, sender vi dig en e-mail med dit returvareordrenummer og adressen, hvortil du skal sende varen. Returvareordrenummeret skal du skrive på pakkens fragtemballage, da det gør ekspeditionstiden hurtigere.
Hvis du vil returnere en stor eller en sårbar vare, der kræver en forsigtig transport, noteres dette blot i returneringsfeltet, hvorefter en konsulent vil tage stilling til dette.
Det er ikke muligt at aflevere varen personligt på vores adresse.
Du kan kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer en ny mangelfri vare, hvis forudsætningerne for ombytning er tilstede.
Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget og at afhjælpningen eller omleveringen ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for os.
Det kan ske, at reparatøren f.eks. konstaterer, at der alligvel ikke er fejl i varen.
I sådanne tilfælde vil du blive faktureret for forgæves servicebesøg.
Når vi har gjort os bekendt med din reklamation, kontakter vi dig pr. e-mail for at aftale det videre forløb.
NB - Oplys altid serienummeret
Det er kundens ansvar at notere varens serienummer ved modtagelse af varen, da wupti.com desværre ikke kan være behjælpelig med at fremskaffe dette på et senere tidspunkt. Serienummeret skal altid oplyses ved reklamationssager, da nummeret er vigtigt i forbindelse med servicesager. I de tilfælde hvor serienummeret er blevet slidt af, er det ikke wupti.com's ansvar at fremskaffe nummeret.
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 192 Svar: 926
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 192 Svar: 926
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
hjælp til handel på nettet