{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

hjælp til handel på nettet {{forumTopicSubject}}

ja som jeg i et tidliger indlæg har skrevet vil jeg gerne have en wii og har fundet en på wupti.com som er billig og jeg kan få råd til wii fit os, men men men jeg vil jo gerne vide om jeg kan få den repereret hvis den går i stykker?

nogen der måske gad skime handles betingelserne igennem og sige om det lyder fornuftigt?

http://www.wupti.com/Menu/Om-wupti.com/Handelsbetingelser/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til handel på nettet
  • #1   12. jul 2009 Hos wupti.com får du 24 måneders reklamationsret på alle varer. Dette gælder medmindre, der står noget andet på varen i produktkataloget.
    Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig på op til 24 måneder efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug, hvis serienummer er fjernet eller ødelagt samt hvis varen har været tilsluttet forkert eller med ukorrekt spænding/strømart.
    Det er endvidere en forudsætning, at manglen var til stede, da du modtog varen første gang.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettidig.

Når du vil reklamere over et produkt, skal du logge på Min wupti og udfylde en reklamationsformular. Dette letter sagsgangen betydeligt.
    Ellers kan du sende en e-mail på rma@wupti.com hvor du oplyser dit ordrenr. og fejlbeskrivelse.

Når vi modtager din reklamation, sender vi dig en e-mail med dit returvareordrenummer og adressen, hvortil du skal sende varen. Returvareordrenummeret skal du skrive på pakkens fragtemballage, da det gør ekspeditionstiden hurtigere.

Hvis du vil returnere en stor eller en sårbar vare, der kræver en forsigtig transport, noteres dette blot i returneringsfeltet, hvorefter en konsulent vil tage stilling til dette.

Det er ikke muligt at aflevere varen personligt på vores adresse.

Du kan kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer en ny mangelfri vare, hvis forudsætningerne for ombytning er tilstede.

Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget og at afhjælpningen eller omleveringen ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for os.
    Det kan ske, at reparatøren f.eks. konstaterer, at der alligvel ikke er fejl i varen.
    I sådanne tilfælde vil du blive faktureret for forgæves servicebesøg.

Når vi har gjort os bekendt med din reklamation, kontakter vi dig pr. e-mail for at aftale det videre forløb.

NB - Oplys altid serienummeret
    Det er kundens ansvar at notere varens serienummer ved modtagelse af varen, da wupti.com desværre ikke kan være behjælpelig med at fremskaffe dette på et senere tidspunkt. Serienummeret skal altid oplyses ved reklamationssager, da nummeret er vigtigt i forbindelse med servicesager. I de tilfælde hvor serienummeret er blevet slidt af, er det ikke wupti.com's ansvar at fremskaffe nummeret.

• #2   12. jul 2009 ja har godt læst det smiley men et sted står der man kan bruge reklametionsretten hvis fejl og mangler viser sig i løbet af de 24måneder og et andet sted står der manglen skal være der da man første gang modtog varen smiley

• #3   12. jul 2009 Garantien er den samme om du køber en wii på nettet eller i en butk...((o:

• #4   12. jul 2009 oki, så bliver det nok på nettet jeg køber den, smiley

• #5   13. jul 2009 Du skal bare lige huske at køber du den fra ikke ikke eu land så kommer der told oven i, det havde jeg desværre glemt da jeg bestilte en pakke fra usa så nu venter jeg pænt på jeg får afvide hvad jeg skal betale i tolod for at få min pakke.

Kommentér på:
hjælp til handel på nettet

Annonce