Trækker lige en halv meter væk ! {{forumTopicSubject}}
I går aftes cyklede jeg en tur med min lille hund, han sad i cykelkurven som han plejer. Så kom der en meget ung mand (20 år ca.) gående med en Amstaff i den ene hånd, og en mobil i den anden.. Jeg cyklede så forbi dem, med min ene hånd i halsbåndet på min hund. Hans hund stod klar til at hoppe ud på os, jeg cyklede lige i en god omkreds omkring ham. Hans hund sprang op ad min cykel, jeg råbte og skreg af den, og af ejeren. Jeg løftede min hund op, så kunne den i hvert fald ikk få fat i ham. Manden med Amstaffen gik bare lige så stille og kold videre... Så sagde jeg "Tag squ da og få OPDRAGET din hund! Og måske dig selv også!" Han sagde bare "Ja main" og gik videre med hunden .....
Jeg er så hunderad for denne hunderace i forvejen, og dette gjorde det ikk bedre
Jeg sys bare at hvis man skal gå med dem i byen, eller andre steder, så skal man have mundkurv på den! Det er min mening .....
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
jan 2009
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 5 Emner: 75 Svar: 251
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.948
Syntes heller ikke det kan være rigtig NOGEN hunde skal springe op og være agressive, uanset race, alder og størrelse.
Grim oplevelse
jan 2009
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
dog mener jeg ikke at en amstaff er en amstaff før der er papirer på ..
men det holder vi lige uden for denne tråd ..
Hvad med at du tog nogen kontakter til nogen ansvarlige ejere af denne race eller valgte at kontakte en kennel og gik stille frem og fik nogen gode oplevelser med nogen af disse hunde ?
Så din frygt ikke er der så meget lige i det du ser sådan en hund . men i stedet vælger at tænke jeg går uden om for en sikkerheds skyld ..
jan 2009
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
derfor mener jeg i stedet du skal ud og have nogen gode oplevelser med disse hunde og møde en ansvarlig ejer eller besøge en kennel og gå stille frem og se om det ikke kan hjælpe lidt på din frygt .
jan 2009
Kan slet ikk gå til en ejer eller kennel ....
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
for det første er det medierne der gør at man bliver bange for muskelhunde
for det andet så er der lige så mange der bliver bidt af ikke muskelhunde som de gør af muskelhunde det er bare et spørgsmål om mediedækninder på det..
for det tredje så burde folk bare tag sig sammen når de har hund og lære at opdrage den..
desværre er det ikke alle folk der har hund der fatter konceptet i at opdrage en hund ordentlig osv..
men self er det syndt for dig det er slet ik det.. Men medierne har til stor grad skyld i hvordan folk har det med denne race og for at være ærlig synes jeg at der er for meget diskution om det.. man burde heller finde ud af hvordan dette problem løses og evt hjælpe de folk der ik har styr på deres hund.. så kunne det også være at der ik var så mange hunde til salg (et lille sidespring i know.. sorry)
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
kan sku godt forstå du ik bryder dig om dem det er der ik nogert at sige til
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.031
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Trækker lige en halv meter væk !