21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Vores nye nabo :-) {{forumTopicSubject}}
Vi er i sommerhus i øjeblikket, Bassen min mor og jeg, og hver aften har vi besøg af vores nabo.
Naboen kommer mellem 22 og 23 og lusker rundt i haven, mens vedkommende finder æbler og spiser dem..
Så går naboen en tur rundt i haven, kigger lidt omkring, kommer tilbage og spiser æbler, og går igen.
5 minutter senere er vores nabo her igen, og spiser lige to æbler, for derefter at gå for natten..
Vores nye nabo er selvfølgelig ikke en slem æbletyv, men en ganske fredelig og smuk ræv
Men er der nogen der ved noget om ræve? Kan man se kønnet på afstand? "Mikkel" sidder ned og tisser, jeg ved ikke om det har nogen betydning?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Faktisk er der tit en ræv inde ved sygehuset i byen hvor jeg arbejder. Om aftenen og natten kommer den oppe fra skoven og går på patrujle i midtbyen.
1. gang jeg så den tænkte jeg at det da var den underligste kat jeg havde set :o) Nu hilser jeg på den hver gang jeg har overarbejde i aftenvagt og skal hente min bil på den mørke parkeringsplads :o)
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
Mikkel og jeg gik udvendig rundering sammen - og vi delte min madpakke - det var ren råhygge
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Jeg bor jo i byen, og på nær en ræv der boede ved City2 har jeg aldrig set sådan en..
Jeg er så uvant med naturen, at da jeg var i dyrehave med K&B blev jeg sq bange for de der rådyr eller hvad de er!!!
Den første dag var han bestemt ikke glad for at vi sad indenfor og kiggede, den anden dag var han lidt mere ligeglad, og i dag var han kold.. Tog endda billeder med blitz, og han rørte ikke på sig..
Gaia sad også klistret til ruden og kiggede nysgerrigt. Han kiggede bare på hende og gik videre..
Hun spiste ikke alt sit lam op, så jeg har ladet resten være ude til ham.. Regner med at han godt kan tåle det, da vel spiser det meste de kan finde..
Han er SÅ flot! Brun med fine markeringer i ansigtet, og en STOR busket hale!
okt 2007
Jeg bor på landet nu og går med Kia i en plantage hvor du ser ugler, og råvildt og tou name it konstant :o) Skønt :o)
Når man tager toget til Vejle kan man se en masse harer og råvildt og ræve etc. Er så smukt :o)
dec 2008
lyder vildt
Ude ved den klub jeg træner i, er der en stor mark jeg går ture på inden træning..
Der løber ofte harer ind foran os, og rundt omkring.. Det er helt vildt, og det er også nyt for mig det der med harer..
og Bassen er fuldstændig ligeglad! Der er ikke så meget jagthund over hende
okt 2007
Her kommer Mikkel ofte i haven - og da jeg havde rotterne og de gik i deres hundegårde - så sad han en meters penge fra hegnet og vaskede sig i ren provokation Gg
Og dådyrene kommer gennem min have hver morgen, det er sgu livet :o))
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
og den der render rundt herude hvor jeg bor fik Tabu en næroplevelse med, da han kom lidt for tæt på den, gaaal vi fik et chok begge 2 da den sprang ud af busken og lå væk
dec 2008
Og den tissede bestemt, for den fik samme ansigtsudtryk som Bassen gør når hun tisser
Janne,
den ved City2 var skrantet..
Hende her er rigtig flot, men jeg sidder ved en langsom forbindelse så kan først (forhåbentlig) smide billeder ind i morgen..
En rigtig flot og lækker ræv
Charlotte,
sidst jeg var her kom der også et dådyr (eller rådyr?) men de er ikke så glade for hunden.. Når mine forældre er her alene, er de tre då/rådyr i haven hver aften og eftermiddag..
De stjæler også æbler, men de tager dem direkte fra træet!..
okt 2007
okt 2007
Jamen så er det en bette Mikkelline :o)
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 11
dec 2008
ja jeg tænkte godt på sygdomme. Hvad kan de have udover skab??
Bassen sad jo indenfor, med en glasdør på klem som hun ikke kunne komme ud af, men det var første gang de så hinanden, og den var ligeglad, så det er ikke utænkeligt at den hilser en dag..
Og hvad hedder en Mikkeline teknisk set? Jeg udbrød straks "det er en tæve" men øhhh?
okt 2007
dec 2008
Den har jo ikke skab, når den er så pæn, så er det nyt i hvert fald, og de andre ting smitter kun ved kontakt med ræven eller afføringen..?
og vasker den vandskål af jeg har stående i haven..
okt 2007
dec 2008
For hun ruller sig en del i haven, og selvom hun normalt ikke ruller sig i lort, er det jo ikke til at vide om Mikkeline bare er så snappy at hun slet ikke kan lade være"
okt 2007
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Vores nye nabo :-)