Hvem har lagt en lort på mit gulv? {{forumTopicSubject}}
Forleden nat var min ældste hund (2 år) virkelig urolig. Vi sover pt. med soveværelsesdøren åben og ligeledes døren ud til vores gårdhave så vores lille hvalp (15 uger) kan gå ud og lave det han nu skal lave om natten.
Men denne nat var det altså vores store hund, der trippede rundt og forstyrrede min nattesøvn, og pludselig skuede mit øje en... lort på gulvet og da jeg stod op fór den store hund skyldsbetynget hen i sin kurv og rørte ellers ikke på sig. Rutinen slog ind og jeg gik ud og fik hentet toiletpapir for at tørre den store kage af en uformelig lort op.
Med tilbageholdt åndedrag (for at holde stanken ude af mine næsebor) tager jeg toiletpapiret og samler min strømpe op!
Nu skal det siges til mit forsvar, at strømpen er brun og det var mørkt, men hold da fast hvor gik jeg grinende tilbage i sengen, mens jeg rystede på hovedet af min dumhed og mindedes dengang min mor villle hjælpe vores stakkels kat ind fra et grusomt regnvejr, for den sad bare ude i gårdspladsen og ville ikke komme da hun kaldte. Hun fik tøj på og gik ud til den, mens hun sagde: "Nårgh din lille stakkels, sidder du der helt alene" og da hun bukker sig ned for at tage den i sine arme og heroisk bære den ind i sikkerhed opdager hun at det er en fodbold.
Andre, der har set så grueligt fejl eller ligger det kun i mine gener?
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 856
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
Kæresten har haft sådan en rævehale ting der ligner vores den mindste kat.. Det var dog slemmest da hun var helt lille.. Man troede at hun lå der og flød på gulvet i varmen og for ik at træde på hende var man selv ved at falde.. tiltrods for at det slet ik var hende men halen der lå der.. Idag kan jeg stadig godt tag fejl af den og hende haha
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Min stedfar har engang prøvet at skifte gear i bilen ved at tage fat i min gamle hunds snude i stedet for gearstangen :o) Hun lå på gulvet i passagersiden med snuden oppe ved gearet. Hun blev meget fornærmet !!
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.123
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
Men nogle meget gode historier..
Jo da jeg boede hjemme havde vi en kat der kun var lidt hvid.. Så når han rullede sig sammen når han sov kunne vi (lagde vi) ik mærke til at denne stakkels sorte kat lå på den sorte sofa så han fik da et par numser i hovedet ret jævnligt.. Han gloede bare dumt på os for om han ville flytte sig næ nej han kom først og sådan er det =D
Hvem har lagt en lort på mit gulv?