{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Hvem har lagt en lort på mit gulv? {{forumTopicSubject}}

Forleden nat var min ældste hund (2 år) virkelig urolig. Vi sover pt. med soveværelsesdøren åben og ligeledes døren ud til vores gårdhave så vores lille hvalp (15 uger) kan gå ud og lave det han nu skal lave om natten.

Men denne nat var det altså vores store hund, der trippede rundt og forstyrrede min nattesøvn, og pludselig skuede mit øje en... lort på gulvet og da jeg stod op fór den store hund skyldsbetynget hen i sin kurv og rørte ellers ikke på sig. Rutinen slog ind og jeg gik ud og fik hentet toiletpapir for at tørre den store kage af en uformelig lort op.

Med tilbageholdt åndedrag (for at holde stanken ude af mine næsebor) tager jeg toiletpapiret og samler min strømpe op!

Nu skal det siges til mit forsvar, at strømpen er brun og det var mørkt, men hold da fast hvor gik jeg grinende tilbage i sengen, mens jeg rystede på hovedet af min dumhed og mindedes dengang min mor villle hjælpe vores stakkels kat ind fra et grusomt regnvejr, for den sad bare ude i gårdspladsen og ville ikke komme da hun kaldte. Hun fik tøj på og gik ud til den, mens hun sagde: "Nårgh din lille stakkels, sidder du der helt alene" og da hun bukker sig ned for at tage den i sine arme og heroisk bære den ind i sikkerhed opdager hun at det er en fodbold.

Andre, der har set så grueligt fejl eller ligger det kun i mine gener?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har lagt en lort på mit gulv?
Kommentér på:
Hvem har lagt en lort på mit gulv?

Annonce