{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.448 visninger | Oprettet:

Hvem bider hvem, fordomme............. {{forumTopicSubject}}

Der kommer oftere og oftere indlæg om at ens hund er blevet bidt af en anden (vi er nogle af dem), og det er ALDRIG rart når det sker............... Men har lagt mærke til at det næsten altid er muskel/ "kamp" hunde som bliver pålagt skylden.
I vores tilfælde hvor Møffe (engelsk bulldog) blev angrebet af en anden (blandings hund) blev det til fra flere brugere herinde at det nok var Møffes egen skyld at den anden hund angreb????????

Men undre mig lidt over denne holdning at det ALTID er muskelhundens skyld. Vi møder på vores gåture mange forskellige hunde og må sige at vi aldrig er blevet knurret eller gøet af, af en muskelhund men af mange andre racer. Deri blandt labradore, som bed møffe (som i de fleste øjne er en "god" hund) og små arrige hunde.

Er der virkelig så mange brugere herinde som lever sit liv efter hvad medierne skruger op til kæmpe problemer. Man høre næsten aldrig om en fx labradore som har skambidt en anden (hund/ menneske) da det ikke er lige så interassant at skrive om, som hvis det var en muskel hund. Chihuahua overfalder anden Chuhuahua er måske ikke den store overskrift på EB;-)

Nu er det ikke for at forsvare muskelhunde racen, for der er lige som i alle andre racer nogle hunde som ikke burde være i blandt os, men tænk lige på at alle hunde racer (ingen undtagelse) kan gå tilangreb på en anden hund/ menneske.

Ta nu fx en West highland white terrie, en lille populær og sød hund blandt mange, men egenligt en extrem arrig hund af natur. Som ofte set med mine øjne godt kan fare mod en anden hund i arrigskab. Men det er ikke særligt tit at de bliver nævnt som "farlig" hund smiley
Ved godt at en sådan lille hund ikke kan gøre samme skade som en større hund, men det er egenligt heller ikke det det drejer sig om i dette indlæg.

Samligner egenligt denne problematik med racistiske holdninger, bare fordi at en gruppe af anden etnisk bagrund laver ballade kan man ikke sidestille dem med alle andre. Det samme gælder for muskelhunde............

Det var bare lige dagens sure opstød smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem bider hvem, fordomme.............
  • #1   5. aug 2007 Det er oftest den angribende hunds skyld. At have ondt over at det nogle gange er muskelhunde kan jeg ikke se formålet med.

    At man ikke så ofte hører om "de andre" hunde kan vel hænge sammen med at en chi vs chi ikke ender lige så blodigt som hvis det havde været chi vs amstaff. Det kræver knap så meget at skille dem ad.


  • #2   5. aug 2007 Jo der er er fokus på det emne, ang en vis gruppe hunde, Jo mere det bliver nævn - jo større fordomme får folk....





  • #3   5. aug 2007 Pierre & Karina !

    Så se lige denne...

    (link fjernet)


  • #4   5. aug 2007 Måske man oftere hører om muskelhundene fordi deres bid er langt værre end andre racers....

  • #5   5. aug 2007 Jeg vil gerne indrømme, at jeg "frygter" muskelhunde - men jeg er så udemærket opmærksom på dette som et problem, der nok desværre skyldes fordomme! Jeg kan sagtens forlige mig med det, du skriver om at sidestille det med et racistisk problem.
    Ligesom jeg foretrækker schæfer/labrador, foretrækker nogle muskelhunde-racerne - og det synes jeg, man skal respektere.
    Man kan kun håbe på, at der kommer noget mere fokus på problemet med fordommene og mediernes manipulerende magt smiley
    Over and out!


  • #6   5. aug 2007 Det har da ik noget at gøre med at leve efter hvad der bliver sagt i medierne, når det er noget folk selv har oplevet.
    Og tro mig, den dag labben dræber en chi skal vi nok høre om det.


  • #7   5. aug 2007 pierre og Karina ...enig enig .min store bullerbasse er faktisk blevet angrebet af en lille terrier mens han lå ned og slappede ..og hvad gjorde ejeren - grinede ..idiot..

    til dig Heidi ..du er for latterlig ..fatter du ikke at store hunde laver store skader og små hunde kan få et los hvis de går til angreb... for et år siden var der 2 shæfere der gik amok i en kaningård i min hjemby... derfor er alle shæfere ikke dræberhunde


  • #8   5. aug 2007 jeg tror det er fordi ejer af disse hunde er bange og urolige for disse hund og den den anden hund mærk, msåke går den anden hund i forsvar og passer på sin ejer, men jeg vil mene hvis man er bage for bestemte racer bør man ignorerer ikke bare hund men også hundejere... Jeg tror ikke der er så meget galt med kamphunde elller andre racer som jeg nu heller ikke er så begejstret for, der er nogen ,men heldigvis ikke alle som opdrager deres hunde til at slå eller slet ikke går tur med deres hund så skal de jo blive forkert skruet sammen og blive firkantet i hovedet, men dette er ikke hundens skyld det er ejerne .... Eksemp er der en som har en pitbul her hvor jeg bor- og i de 7 måneder jeg har boet her har de ikke gidet at gå tur med den - de smider den bare ud i have på kort visit eller også andre som bor herude går bare fra der 2 hunde og en kat, de hyler og gør heletiden- men det er igen ejernes skyld - de har jo adfædsproblemer . Så er der nogle hundacer dem som hvor folk klipper deres øre- og en hunderace med form som en ørnesnude ved ikke om det er en pit bul- men bare ders ydre er jeg angst for- de ser drabelige ud og selvom jeg ved at hunden ikke kan gøre for dens udsened ved jeg godt der er mange som stempler dem - det er msåke synd- for mange gange er det ejernes skyld de er som de er og mennesker bare har fordomme ud at vide noget som helst om den enkelte hund- hunde er ikke ens, - det er ligesom opdragelse af børn, ser man ikke efter dem og giver dem råd med på vejen bliver de sgu derefter- børn græver opdragelse- det gør hunde også, er der så er mange der er ligeglade eller ikke magter hverken dyret eller barnet - derfor bliver de adfærdsvanskelige og det er hverken hunden eller barnets skyld ...

  • #9   5. aug 2007 Min hund får heller ik lov til at lege med muskelhunde, men det er da baseret på egne erfaringer.
    Han får heller ik lov til at lege med fremmede hunde, før jeg har sikret mig at de er venlige.


  • #10   5. aug 2007 undskyld sjuskefejl - de bogstaver er fandme så små

  • #11   5. aug 2007 Team lalleglad J

    Fordi de leger anderledes?



  • #12   5. aug 2007 det er ejerne skyld at hundene er som de er - måske også gensammensætning, det er ikke hundens skyld- det er menneskene der har gjort hvad hundene er - så man kan sige de mennesker som bruger ders hunde til kam eller opdrager dem til at være bidske, er sgu skudt i kasketten - folk skulle hellere sed ned på dem som behandler der dyr sådan og ikke give hunden skylden ....

  • #13   5. aug 2007 Jeg synes godt nok at jeg - ihvertfald herinde - oftest læser om muskelhundeejere, der klager over at deres hund er blivet overfaldet af en golden retriever eller andet lignende....
    Det virker som om, det skal retfærdiggøre de angreb, der også sker den anden vej...

    Jeg synes det er en meningsløs diskussion...

    Hvis alle hundejere var deres ansvar bevidst og holdt deres hunden i snor, når der er andre hunde i nærheden, så ville problemet minimeres.
    Og er hunden blevet overfaldet mere en en gang, så er der nok en grund til det - og den ligger i hundens kommunikation med andre hunde. Den får "sagt" noget, der trigger...

    Er man besidder af en race, der er kendt for at være letantændelig eller have en høj grad af aggression i sig, så må man også være sig det bevidst, og undgå situationer, hvor hunden bliver sat i en situation, som den ikke kan håndtere...

    Og så er det i øvrigt fuldstændig ligegyldigt hvilken race det er...


  • #14   5. aug 2007 dumme tastetur .... og dumme sjuskefejl ige, man skulle tro der var ånder i tastetur eller en flok mus på jagt efter føde ....

  • #15   5. aug 2007 Ch - kan kun give dig ret

  • #16   5. aug 2007 Jeg er uenig i at det ikke har noget at gøre med hvad man hører i medierne....Man opbygger ubevidst fordomme om bestemte hunderacer. Og når - som Karin H skriver - udseendet bliver (i mine øjne) markant, så er jeg overbevist om, at det gør noget ved folk....

  • #17   5. aug 2007 Maria- Jeps
    Og så gør min hund når han leger, og det synes jeg ofte får dem op at køre.


  • #18   5. aug 2007 Von Bierlich:
    Jeg har ingen fordomme over w.h.w.t. da da jeg syntes at de er søde, men de er altså en lille hund med meget tempermant af natur. Det var på ingen måde min mening at træde dig og dine hunde over poterne, men bare bruge et eksempel, som var valgt med stor overvejlse fra min side, da jeg netop kender denne race og syntes om dem (derfor skrev jeg også sød hund). De er søde rare og dejlige, men med et aktivt temperement kan jeg såkalde det, på en lidt mere politikist korrekt måde smiley


  • #19   5. aug 2007 Min hund får heller ik lov til at lege med muskelhunde, men det er da baseret på egne erfaringer.
    Han får heller ik lov til at lege med fremmede hunde, før jeg har sikret mig at de er venlige.

    hvad nu hvis du sikre dig at muskelhunden er flink ? så får den heller ikk lov ?


    jeg møder heldigvis sjældent fordomme når jeg er ude og gå tur. Der er det mig som har fordomme overfor min hund, alle vil med glæde lade deres hunde lege med mine og deres børn skal da hilse.

    der er det mig der må sige nej, fordi min tæve bliver overglad, på grænsen af damp. hehe.

    Herforleden kommer min mor forbi mig med en venindes datter , som utrolig gerne vil se mine hunde, det får hun lov til, og hun blev helt forelsket, og datteren på 1 år eller hvor gammel hun var fik os lov at hilse mm. det var en "fremmed" som jeg fandt ud af er herinde.

    Er virkelig glad for at alle de fordomme ikke er her.
    Er det det modsatte køn hund der kommer gående, så får de næsten altid lov at hilse.

    min tæve er da rent på en Løs aussie. løs ulvehund (kan ikke huske hvad de hedder) min han, løs shæfer, løs amstaff. Altid gået godt indtil videre. men jeg lader ikke mine hunde hilse på hunde af samme køn. (med mindre det er min han hund, med små han hunde, dem elsker han)


  • #20   5. aug 2007
    Team lalleglad J

    det kan jeg give dig ret i. mine hunde bryder sig ikke om en hund som hele tiden gør af dem. smiley


  • #21   5. aug 2007 Mark- Nej og det kan jeg sådan set godt forstå......derfor bliver legekammerater valgt med omhu med henblik på begge parter. Også fordi hans gøen overfor fremmede hunde kommer når han bliver usikker.
    Hunde han kender bliver gejlet op til leg via gøen.


  • #22   5. aug 2007 Jeg er ejer af en 3 årig jack russel terrier, som desværre også kan være meget hidsig overfor andre han hunde vi møder, så jeg ville mene at det ikke er størrelsen eller om det er en såkaldt muskelhund der afgør om den er "farlig" overfor andre hunde. Jeg mener bestemt at det er forkert automatisk at give "muskelhunden" skylden hvis der opstår et slagsmål, for det er ikke tilfældet. Jeg kan være mere nervøs for hvad min egen hun kan gøre af skade hvis den møder en den ikke kan lide, så derfor må det være efter temperemanget af hunden, og dermed ejeren der skal være extra opmærksom på at undgå en dum situation

  • #23   5. aug 2007 Og når man har en usikker hund er det virkelig vigtigt at hunden kun får gode oplevelser, så det dur ik med en hund der bliver alt for voldsom.

  • #24   5. aug 2007 Nu vil jeg lige fortælle at jeg hver mandag gå til træning med Gitte og hendes 6 west highland daglige hunde og hun er den eneste som Kan have 6 løse hund løbe og kalder den til sig og de alle søde til at være sammen med andre hunde,
    jeg Kan overhovedet ikke forestille mig den race skulle være aggressive på nogle måde.
    Kunne da godt tænke mig at se eller høre hvor den viden kommer fra.


  • #25   5. aug 2007 Synes det er synd at dem med muskelhunde altid går i forsvarsposition og begynder at angribe andre racer.....

  • #26   5. aug 2007 team Lalleglad J:

    Jeg angriber ikke andre racer men kom med et eksempel....... Det er nemlig lige det, når en med muskelhund kommer med sådan et indlæg så er det at gå i forsvarspostition eller da jeg skrev i et tidligere indlæg af Møffe var blevet bidt, jamen det er jo nok hans egen skyld da han er en "muskelhund" .
    Du vil ikke lade din hund lege med muskelhunde, vil du heller ikke lade dit barn lege med andre børn af anden etnisk bagrund? (skal ikke tage det så sort på hvidt som det er skrevet.....)
    Møffe må lege med alle dem han vil, vi skal nok være der og passe på ham vist der nu skulle være en dum hund iblandt.


  • #27   5. aug 2007 Kirsten Marie H.

    ved godt at det ikke kan samlignes, men på et eller andet plan sidestilles smiley

    Jeg syntes bare at det er synd for alle dem som ikke kender til de fleste muskelhunde racer og dømmer dem, da fx den engelske buller er en utrolig kærlig hund som elsker alt og alle, både dyr og mennesker. De mennesker og deres hunde går på et eller andet punkt glip af noget. Fx át se deres hunde lege godt med andre hunde racer og der med udvikle sig. Så er der de hunde som ikke gider at socialicere sig og det er helt ok, men mange gange skyldes det ejerne.


  • #28   5. aug 2007 Pierre- prøv lige at læs min begrundelse for at min hund ik leger med muskelhunde, så forstår du det nok bedre.

  • #29   5. aug 2007 "Jeg syntes bare at det er synd for alle dem som ikke kender til de fleste muskelhunde racer og dømmer dem"

    Hvorfor er det synd for dem?
    Der er jo der siger, at man har han dårlig livskvalitet hvis man ikke hunde generelt, og heller ikke specifikke racer.

    Det er i mine øjne heller ikke synd for hundene - de er revnende ligeglade så længe deres ejer kan lide dem...

    Næ, dem, der altid er synd for, det er muskelhundejeerne...
    Jeg synes de skulle være glade for deres hunde, stole af dem, elske dem halvt ihjel og så beskæftige sig mindre med, hvad andre tænker om dem.
    Det er ærligt talt fuldstændig ligegyldigt...




  • #30   5. aug 2007 Pierre- jeg baseret det udfra de erfaringer jeg har med de forskellige typer hunde.
    Det skal nu ik forståes som om min hund ik leger med andre racer, jeg vælger bare legekammerater med omhu.
    Synes forresten ik en engelsk bulldogs leg kan sammenlignes med f.eks en amstaff (i hvertfald ik dem vi har mødt)


  • #31   5. aug 2007 Man hører jo også kun om muskelhunde der har bidt mennesker. Men jeg er aldrig blevet bidt af muskelhunde man til gengæld flere gange af små hunde. Men tror det har noget med at man ikke anmelder det hvis man bliver overfaldet af en lillehund. Den kan man jo bare næsten sparke til, men det er jo egentlig det sammen. Om en stor eller lille hund angriber en. Mener mange små hunde er mere arrige end store hunde.

  • #32   5. aug 2007 Andu er blevet bidt i næsen af en Bomuldshund....EFTER ejeren havde sagt, han gør ikke noget og han må godt hilse...men jeg er SIKKER på den uldtot er en dejlig familiehund.

    Lidt om hva der har bidt mig: en labrador i hovedet. Men må min hund ik hilse på dem han møder. Gu må han da så, han skal da finde balancen og finde ud af hvem han selv vil hilse på og ikke hilse på. Han leger hver morgen med 3 af slagsen og en gravhund...

    PLUS jeg lære ham at når den anden hund siger fra så er det væk. Men jeg er SIKKER på det kan i ikke forstå jer der dømmer ALLE muskelhunde.

    Måske i skulle kigge på ejeren INDEN i lader hunden hilse på denne såkaldte farlige biip hund....!

    OG JAAA vi kunne være ligeglade...men det er vi nu ikke...fordi det er sgu da ikke fedt at de hele tiden er os der står for skyd, os der skal forsvare os, os der skal forklare jer at vores hunde er ok. DERFOR bliver vi jo nød til at gøre noget, og derved også forsvare os.

    Og ps. NEJ jeg tror aldrig vi ville høre om labben der spiste en chi....eller bed en lille pige som mig i hovedet....


  • #33   5. aug 2007 Andy...stavefejl er tilladt..

  • #34   5. aug 2007 I årevis har dobberman'en, rottweileren og schæferen stået for skud - det er den samme historie, det er bare en ny gruppe hunde...

    At gå i forsvar gør kun ondt værre. Det handler om, at vil man have at racen får et bedre ry, så må man jo bare være et eksempel til efterfølgelse...

    Ingen SKAL forsvare sig.... Det er noget, man vælger. Man kan også vælge bare at være glad for sit valg og så være bedøvende med, at andre ikke kan se, at hunden er vidunderlig.




  • #35   5. aug 2007 CH: Jeg ville gå i døden for alle mine hunde....især ham jeg har nu. Så tro mig jeg vil forsvare mig til minde fingre bløder og min stemme bliver slidt op....

  • #36   5. aug 2007 Regine, jeg synes man skal vælge sin kampe...

    At forsvare sin hund mod andres holdninger er meningsløst...
    Den er ligegyldig - hunden har det lige godt af den grund. Den ved jo ikke, at andre er sure...

    Den skal forsvares fysisk og mentalt - dens rygte er den ligeglad med.
    Det er dig selv og dit valg, du forsvarer ;o)
    Og er du tilfreds med begge, så er der ingen grund til at forsvare noget :o)



  • #37   5. aug 2007 Samligning: Hvis alle børne i dit barns skole så skævt til ham/hende, ville du så ikke forsvare dit barn. Min hund forstår sgu da ikke at den ikke må hilse på alle. Han vil jo godt, men folk river deres hunde på fra vejen og i armene og går udenom. Det sætter sgu da sine præg i hunden...om du vil det eller ej......

  • #38   5. aug 2007 Regine, forestiller du dig da, at andres hunde må hilse på alle?

    Nej, det sætter ikke præg på hunden, det sætter præg på dig.
    Hunden er ligeglad - den har ikke den type følelser. Den vil gerne lege, det må den ikke, og så er vi videre...
    Hvad du oplever er noget, som langt de fleste med store racer oplever...
    Jeg selv har schæfer og det har da aldrig været anderledes og skal heller ikke være det.
    Min forpligtelse er så, at JEG holder min hund væk fra andre indtil der er blevet givet tilladelse fra alle parter til, at de kan hilse.
    Og det er da mere undtagelsen en reglen at min hund leger med andre vi møder tilfældigt...

    En hund er ikke et barn. En hund har ikke tanker om sig selv og sit værd som et barn.


  • #39   5. aug 2007 Regine........Du vidste vel det ville være folks reaktion før du valgte den hund du har valgt?

    Det er en hund der har et vist ry, og det ved man da på forhånd.


  • #40   5. aug 2007 CH: NEJ en hund er ikke et barn. Men et familimedlem. Og jeg vil til hver en tid forsvare...og nej jeg siger ikke ALLE absolut og resolut skal hilse på min hund hele tiden....og måske det handler om mig i sidste ende, men det er kun fordi jeg kun vil min hund godt....

  • #41   5. aug 2007 janie: Ja den har ry som rottehund ifølge Sussie fritz...*g*.... Ja jeg vidste der ville komme reaktioner. Det var der også med min amstaff og mine 2 rottweilere.....men derfor er der stadig større og stigende frygt for hunden.....selvom der ikke er dannet grundlag for det....forstår du?? Altså det jeg prøver at forklare er at hunden er ikke FØDT dræber...min hund er ABSOLUT ingen dræber.....men har generne JA! Men så længe jeg ikke dyrker hans kampgen vil han da ikke æde alt og alle på hans vej.....så dem der møder ham og hiver deres hunde væk, det er da KUN fordomme eller uheldige episoder....

    Som jeg skrev tidligere...jeg er blevet bidt af en labber...men jeg hader dem da ikke alle sammen...


  • #42   5. aug 2007 Regine, du har en pointe - du ønsker det bedste for din hund.
    Det er til at tage at føle på...

    Men bland endelig ikke din hunds behov sammen med dine.
    Din hund har brug for at du passer den godt, at du giver den det rette foder, at du sørger for at den har et godt liv. Den har ikke brug for negative vibrationer fordi du er påvirket af fremmede menneskers reaktioner på den. Og den kunne meget bedre bruge den negative energi der går fra i irritation over dens ry og rygte, på en ordentlig gang nussefrans på græsplænen eller en omgang fodbold.

    Dit behov er accept - og den er svær at få, når man vælger upopulære racer.
    Derfor bliver man nødt til at holde fast i sig selv og sin egen glæde ved sit valg af race, og så lade være med at beskæftige sig med dem, der er sure.
    Det må de selv ligge og rode med...

    Og så skal vi alle holde vores sti ren og sørge for at lave nogle gode eksempler... Mere synes jeg ikke vi skal gøre ved den sag.


  • #43   5. aug 2007 CH: Hehehe...godt ord igen.....tak...og han vokser fint så et eller andet rigtigt mad får han da i kloakken...*ggg*......

    Og vi holder stien ren.....hundeposer er altid med...;o)

    Men jeg vil tage det til mig som du lige har skrevet....;o)


  • #44   5. aug 2007 Regine.........jeg er fuldt ud enig med dig.

    Har selv schæfer og blandingshund og oplever den samme angst og "fordomme".

    Jeg må så indrømme det på ingen måde rører mig, da det er mit eget valg af hunde, og jeg på forhånd viste hvad det ville indebærer.


  • #45   5. aug 2007 Det var da dejligt at høre ;o)

    Man bliver også bare et gladere menneske, når man kan nøjes med at fryde sig over sit vidunder og lade andre om at være mugne ;o)


  • #46   5. aug 2007 janie: Jeg vidste det jo også....til en vis grænse.....synes bare det er heeeelt vildt i øjeblikket....:o( men ja....CH har også lige rådet mig til at være ligeglad....såååå det er jo nok den vej os med biiiip hundene må go...;o)

  • #47   5. aug 2007 Regine.....Faktisk oplever jeg folk føler sig mere beroliget på en eller anden måde når jeg udstråler jeg er ligeglad.

    Hvis jeg går mod en der viger, og jeg siger "Min hund gør dig ikke noget", og personen nærmest panisk skriger tilbage " Det kan godt være, men jeg kan ikke lide den", så oplever jeg en enorm ro og pludselig interesse når jeg roligt siger til personen "Det har jeg fuld respekt for, der kan også være sære ind imellem".

    Pludselig får folk mod til at stå og småsludrer lidt, og nogle gange ender det med folk ligefrem tør røre hunden.

    Jeg har ikke et problem med at "bagtale" mine egne hunde, for der ER "sære" ind imellem..........og som sagt oplever jeg folk reagerer positivt frem for negativt ved den erkendelse.



  • #48   5. aug 2007 Janie F - Way to go...

    Jeg mener bestemt også der er fremgangsmåden..



  • #49   5. aug 2007 Tror sgu nogen gange folk ser spøgelser......Det er da ik til at vide om dem der trækker deres hunde væk fra div muskelhunde ik vil gøre det samme hvis der kom en lab.

    Og den dag labben flænser en hund en gang om ugen skal det såmænd nok komme frem.
    Forudsætningen er selvfølgelig at ejeren står frem og fortæller historien.


  • #50   5. aug 2007 Team: Lalleglad, det er sgu nok ikke ejerne der står frem når en muskelhund bider....det er nok nærmere den der er blevet bidt...eller tager jeg fejl???? Tror ikke en muskelhundsejer vil ringe til EB og sige: Ved i hvad har i ikke lyst til at skrive en artikel om at min hund lige har bidt en dansk/svensk gårdhund?

    Og hvor har du tallene fra at der er muskelhundsbid hver uge????


  • #51   5. aug 2007 Mine piger: ØØØØØØØØØØØØØØV....:o( det ser godt nok ikke sjovt ud det der....:o( Du står stadig med regningen alene???

  • #52   5. aug 2007 Mine piger: Må man spørge om du har haft en samtale med disse mennesker der ejede denne hund siden???

  • #53   5. aug 2007 Regine- selvfølgelig er det ejeren tilden hund der er blevet bidt.....kan ik lige se hvordan det kan misforståes

  • #54   5. aug 2007 Det er vel ret logisk

  • #55   6. aug 2007 TEAM: Du skrev:

    Og den dag labben flænser en hund en gang om ugen skal det såmænd nok komme frem.
    Forudsætningen er selvfølgelig at ejeren står frem og fortæller historien.


    I mit hovede (nok som biiip hunde ejer!) så kan den forståes som jeg gjorde....


  • #56   6. aug 2007 Ja den kan måske forståes sådan, men er det ik ret logisk at det er ejeren af den hund der bliver bidt der er tale om......

  • #57   6. aug 2007 Team: JOW DA.....;o) Så der er vi jo enige....Men mine forældre stod da heller ikke frem da en labrador sad i fjæsset på mig...hhmm...så mange ting bliver nok bare fejret ind under gulvtæppet.....især hvis det IKKE er en moloser eller muskelhund....hvis du spørger MIG!

Kommentér på:
Hvem bider hvem, fordomme.............

Annonce