{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Hvem har skylden?? {{forumTopicSubject}}

XXX har en tæve Baily absolut ikke er begejstret for. De siger selv det er fordi den en bange for Baily, men hun har aldrig gjort den noget andet end at gø. Den anden tæve har det med at løbe hen mod Baily på stive ben og med rejste børster - når man har en lille kæleteririer er det jo en oplagt invitation til slåskamp.. Baily er normalt sød og forholdsvis omgængelig efterhånden, men en invitation som denne tager hun til sig.

Idag skal jeg så ud og lufte og vi går direkte ind i XXX's hund der står udenfor hoveddøren - UDEN snor.. Den træder dumt nok frem i hovedet på Baily og så siger det desværre haps.. Baily markerer lige men stopper igen da jeg råber nej. Vi skynder os at gå men naboens hund løber efter og bider efter Baily. Her har jeg dog så godt fat i baily at hun ikke kan gøre noget.. Naboen sender mig et "det skal du få betalt" blik mens vi haster vores vej...

Jeg VED at der bliver ballade nu. De har tidligere haft klaget til vores formand i andelsforeningen, bare fordi Baily er en farlig kamphund.. Men jeg kan bare ikke se at det der skete var hverken Bailys eller min skyld ??? Selvfølgelig skal hun ikke bide, det kan vi godt blive enige om. Men er det ikke en normal reaktion når du får en anden tæve nærmest kastet direkte i hovedet.. Vi blev møg forskrækkede begge to.. ;-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har skylden??
Kommentér på:
Hvem har skylden??

Annonce