{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hvem har skylden her??? {{forumTopicSubject}}

For det 1.
Hvad sker der for folk der lufter deres hund fra bilen???

Er lige kommet hjem efter en ellers så frisk gå tur med min dreng, men den tur ender temmelig brat, da jeg "stødte" ind i en latterlig hundeejer, som har en dansk/svensk gårdhund..

Jeg kom gående løs med min dreng, der løber et lille stykke foran mig, og pludselig kommer der en bil kørende rundt i et lille sving, hvilket jeg havde opdaget, men at klaphatten der sidder i bilen lufter sin hund (der også er løs) derfra kan og har jeg ikke en chance for at se.. Hunden løber selvfølgelig direkte over til min og begynder at snuse og spille op med lidt knurren og det skal lige siges, at Nico står helt stille, men ja han finder sig ikke i at de ande begynder at knurre af ham, så det resulterer i, at de kommer op og toppes, men der sker ikke det helt vilde (heldigvis), selvom hans hund bliver presset op imod et hegn og nogle buske.. Herefter begynder så vores skænderi ellers og det ender med at vi selvfølgelig går hver til sit, men hvem fanden har lige "æren" af det her???
Ved godt at vi begge har løse hunde og min er en muskel hund og med SIKKERHED vil få skylden, men hvem har i virkeligheden skylden??? også hvis man tænker bort fra at min er en muskelhund. ;o)

Har sgu aldrig været i sådan en situation før, hvor ejeren luftede sin hund fra bilen og det er sgu længe siden, at jeg har været så sur, at jeg faktisk var ved at klappe en anden person ind på hovedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har skylden her???
  • #1   22. feb 2009 Manden i bilen kan få en bøde, da man ikke må lufte hund fra et kørende køretøj. det er en overtædelse af en af de lidt mere grove.


  • #2   22. feb 2009 Hvorfor må man ikke have hunde løs på åbne områder?

    Ja jeg vil jo mene det er hans skyld, for hans hund render hen til din.. Plus at han jo rent faktisk begår noget ulovligt


  • #3   22. feb 2009 dovenskab længe leve.
    at lufte hund fra sin bil er også meget udbredt her.

    Hvorfor må man da ikke lade sin hund rende løs på åbne steder?
    det gør jeg altså også men tager dog hundene i snor når jeg spotter andre levende væsner.


  • #4   22. feb 2009 Hmmm vil da give hundebanden Imod hunde avl rt iat i bege begård fejl, Men når det så er sagt så har jeg sku da aldrig oplevet nogt mere åndsvagt end at lufte sin hund fra bilen, hvad F:::: hville han have gjort hvis den var løbet den forkerte vej. (ud foran bilen)
    Det er sku ikke alle der er kloge nok til at have dyr...Ja bare min mening.


  • #5   22. feb 2009 Hundebanden>> Ved ikke om du er stedkendt på Amager, men det var helt ude bag ved Lynetten, hvor der næsten ingen kommer og de som kommer derud med deres hund/hunde, plejer at havde dem i bilen, eller lige ved side af dem, når man kommer til et af de få hjørner der.. Men ja vi har begge løse hunde, men mener sgu ikke at man kan lufte sin hund inde fra sin kørende bil.. Jeg ville jo ikke kunne gøre noget, selvom jeg havde haft min i snor. :o(

    Hulgaard>> Han burde fandeme meldes, men gider ikke selvom jeg tog hans nr. plade.. Skal bare ikke se det igen.


  • #6   22. feb 2009 * Modesty *
    Det har jeg heller aldrig påstået ;o)
    Men skulle mine hunde kun rende løs i hundeskoven, jamen så ville både de og jeg blive sindssyge.
    Jeg holder et vågent øje og på et åbent område, er det ret hurtigt at spotte, hvis der er andre.


  • #7   22. feb 2009 Okay, det er så ikke, hvad jeg forstår ved åbne pladser..

    Og der er ingen grund til at råbe..


  • #8   22. feb 2009 Hundebanden>> Det er en mole ud til København´s havn... Går kun løs med min hund på åbne og "sikre" steder og jeg kaldte også på ham, da jeg så bilen, og meget kort tid efter en lille spinkel hund der kom løbende lige hen til ham..

  • #9   22. feb 2009 Hundebanden>> okay, det var nede ved den rundebygning. Så kan du forstille dig nogenlunde hvor det er.

  • #10   22. feb 2009 *Modesty*>> bliver din hund aldrig luftet uden snor???

  • #11   22. feb 2009 Hundebanden>> Det er ikke fordi jeg har fået mange møgfald, men jeg slipper ham kun løs på åbne steder og havde ham ejeren nu været gående og ikke kørende i sin bil. Så havde det også set helt anderledes ud.. For Nico løber ikke bare over til andre hunde, men han holder sig desværre heller ikke tilbage, hvis de kommer over til ham og begynder at knurre..

    Tror nu ikke at der sker mere i den er sag, men kan sgu bare godt hidse mig op og især når han nærmest gav mig hele skylden, men godt selv kunne se at det ikke var så smart at lufte sin hund inde fra bilen og tror heller ikke at han gør det igen. ;o)

    Når man nu håber jeg sgu at alle folk har haft en bedre dag og luftetur end mig. Hehe..!


  • #12   22. feb 2009 I har begge skylden da begge hunde er løse .
    men det er forbudt at man lufter en hund fra bilen af .
    men i er begge skyld i det ..


  • #13   22. feb 2009 På trods af at jeg ikke kan fordrage at folk går uden snor på deres hunde, ved vejen - så vil jeg mene at det er den anden der skal have skylden, da hans kommer over til din.

    men er det ikke ligemeget hvis skyld det er - når der ikke er sket noget ?


  • #15   22. feb 2009 hundebanden Imod hunde avl .

    Du skriver.

    " hvis der kunne køre en bil, har du jo haft din løs et sted hvor det nok ikke var lovligt at have den løs. og det samme gælder ham. "

    Jeg vil gerne se hvor i lovteksten der står, du ikke må gå med din hund unde snor,
    hvis du har kontrol over hunden, så må du godt,
    så ved jeg godt der nu er mange der vil sige, jamen du kan ikke 100 % stole på at din hund vil høre efter.

    Nej, men jeg kan heller ikke stole 100 % på at de ander som køre i bil, husker at holde tilbage ved en hajtand,
    jeg fik totalskadet bilen for 13 år siden første gang fordi der var en knol der ikke holdt tilbage, og igen for 4 år siden så sidder i dag med kronisk hovdepine, og en fandens til bøvel med ryggen.

    Vi har 700 m grusvej så må vi heller ikke have vores hunde løs der, for posten kommer jo, nej den holder ikke,

    Men hvis man viser lidt respekt så er der plads til alle, jeg har Alf løs der hvor jeg mener jeg kan tillade mig det, men kommer der ander så får han snor på, alt efter om det er nogle vi kender.

    Men man kan ikke køre bil og lufte hund samme tid, jeg vil ikke være i hans sko, hvis dem med Blå blink på taget ser det,

    Rene´ F
    Jeg mener ikke du har fejlet, hvis ham der kørte i bil var kommet gånde, så ville det være den af jer der ikke kunne kalde sin hund til sig, der hade et problem.
    Og hvis du kommer over til det mørke jylland, så vil Alf med glæde løbe en tur på markerne her omkring os, eller en tur i hundeskoven !!!!!!!!!.

    Og alle,
    Det er mennesker vi har med at gøre, så vil der ske fejl,
    Det er ikke hunden der er noget galt med, det er den i den anden ende af linen !!!!!!!!!!!!!!!!!!. eller mangel på samme !.


Kommentér på:
Hvem har skylden her???

Annonce