{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Hader at være alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Manden er på træf og jeg har været alene hjemme siden i tirsdags. Det er så kedeligt og jeg kan aldrig falde i søvn.
Er jeg den eneste der er så afhænging af at have en stor snorkende mand i min seng?
Godt jeg har min store stærke vagthund! Der sover meget tung i sin kurv. Han ville intet hører!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader at være alene hjemme
  • #2   18. jul 2009 Ja det er så første gang i 6!!! år jeg har væet alene hjemme så længe. Er virkelig ikke go til det. hører og ser alle mulige ting!

    Min datter ligger på sit eget værelse og sover og har bare lyst til at tage hende ind til mig:-)


  • #3   18. jul 2009 Det er lidt uhyggeligt så afhæning eller vant til ens mænd man bliver.. Har aldrig hørt om en mand der ikke kunne sove hvis hans kone ikke var hjemme.

    Har aldrig boet alene, så tror os det har noget med det at gøre. Bare irriterende for er sindssyg træt men ligeså snart øjnene glider i, hører jeg eller drømmer et eller andet og så er jeg vågen igen.

    Heldigvis kommer han hjem i morgen!!!


  • #4   18. jul 2009 Prøv at få det bedste ud af situationen, i stedet for at få det vendt til noget negativt.

    Jeg har såmænd været alene hjemme i et halvt år fordi manden sejlede langfart (tidligere job). Her lærer man at man kan meget selv. Ikke fordi man har lyst, men fordi verden går videre. Nu og da hænder det at han er af sted i nogle dage pga. arbejde og jeg nyder at være alene.


  • #5   18. jul 2009 Jeg har levet alene i 14 år.....come on.....værre er det altså ikke.....

  • #7   18. jul 2009 Lise Ø: Det er det jo når man ikke er vant til det... efter 14 år ville jeg nok heller ikke pive over det men når man har vænnet sig til at der ligger en ved siden af dig hver nat er det altså svært at sove uden.

    Giite M: Det os kun her om aftenen/natten jeg har problemer med at han ikke er her. Om dagen sys jeg det er rart bare at være mig, min datter og hunden. Så får man gjort meget mere og sys næsten jeg har mere overskud til resten fordi jeg ved jeg skal være på hele tiden. Kan rigtig godt li at være alene, bare ikke når det er mørkt:-)

    Egentlig pinligt at være 24 og stadig være bange for bussemanden!


  • #8   19. jul 2009 jeg tror os bare jeg skal smutte i seng og tage hunden med ind:-) Så vågner han forhåbentligt hvis der er noget... uha tør ikke ha lyset slukket. så kan jeg jo ikke se noget:-)

  • #9   19. jul 2009 Nej det er selvfølgelig en bonus men jeg har en meget livlig fantasi så nogle gange kan jeg godt føle at der er en der står fem cm fra mig når det er mørkt og så panikker jeg fuldstændig.

    men nu er hunden med i sengen og den bærbare os så nu er jeg underholdt og beskyttet... forhåbentligt!


  • #10   19. jul 2009 kender det godt. Jeg mangler både mand og hundene... De er blevet efterladt derhjemme, imens er jeg taget med min søster i sommerhus. Ved snart ikke hvad der er værst at undvære smiley men hva man har jo godt af det nogle gange.

  • #11   19. jul 2009 Tror bestemt os det r sundt.. men stadigvæk ikke sjovt!! he he

  • #12   19. jul 2009 jeg kender det hvis jeg sover hjemme smiley så skal kæresten altså bare være ved siden af *G*
    Dog har jeg lige været 5 dage hjemme hos mine forældre, hvor jeg havde Freja med og jeg havde faktisk ikke problemer med at sove uden kæresten smiley underligt...


  • #14   19. jul 2009 Min kæreste arbejder nat - og har lige nu ferie..

    Normalt er jeg alene fra kl 20 til kl 7 næste morgen, og sengen er fyldt op af både hund og kat som ligger og hygger =)

    Jeg har derimod meget svært ved at sove hvis han ligger ved siden af mig disse dage hvor der er ferie.. Det er et spørgsmål om vane; og jeg savner mine egne rutiner og synes han ånder højt og fylder i sengen *GG*


  • #15   19. jul 2009 Pudsigt nok var jeg rigtig bange for mørke da jeg var barn. Det har så fortaget sig gradvist.

    Jeg husker så tydeligt, at min mand og jeg var lige flyttet ind i et nyt hus og om søndagen skulle han køre, fordi han skulle på noget uddannelses et eller andet (mange år siden). Han sled og stred for min skyld for at hænge persienner op, så jeg ikke skulle blive bange. Jeg havde ikke rullet persiennerne ned en eneste gang i den uge han var væk. Så det var lidt pinligt at fortælle ham at hans arbejde var spildt. Vi bor, og har boet flere steder på landet og jeg har aldrig haft gardinerne rullet ned når jeg var alene.


Kommentér på:
Hader at være alene hjemme

Annonce