2.704 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hund med røde"
Hund med røde poter pga slikken
Der var en kunde i butikken i dag. Med en skønherlig westie. En kollega betjente dem, før de gik så spurgte de netop omkring hvad man kan gøre ved røde poter. Den slikkede sine poter så meget, at...
Der var en kunde i butikken i dag. Med en skønherlig westie. En kollega betjente dem, før de gik så spurgte de netop omkring hvad man kan gøre ved røde poter. Den slikkede sine poter så meget, at...
Skrevet af: Salla - 2. jan
røde pletter
hejsa,,har opdaget at bølle har en masse røde hårløse pletter 4-6 steder ved nedre mave,, og et enkelt på inderste bagben,, han slikker ikke eller klør sig så har først set det igår,, han ligger ald...
hejsa,,har opdaget at bølle har en masse røde hårløse pletter 4-6 steder ved nedre mave,, og et enkelt på inderste bagben,, han slikker ikke eller klør sig så har først set det igår,, han ligger ald...
Skrevet af: pia h - 5. sep 2010
-
#1 23. jul 2009 Spørg dyrlægen..
Måske har den brug for nogle øjendråber hvis den har meget tørre øjne.
Måske har den høfeber ?
Forhåbentlig er det ikke "cherry eye"
Svært at sige for os der ikke har set hunden og ikke er dyrlæger.
-
#3 23. jul 2009 cherry eye er en udposning i øjet, fordi musklen der holder tårekanalen på plads ikke er stærk nok, men på billederne kan jeg ikke se cherry eye.
tror også det er irritation, måske kan en øjensalve eller dråber hjælpe.
det kan også være den har nogle indadvendte øjenvipper som irritere
-
#4 23. jul 2009 Karin : Jeg kan slet ikke se røde øjne på billederne :o)
Måske er det gamle billeder ?
Men uanset årsagen, så er røde øjne tegn på en eller anden form for irritation.. Og jeg ved selv hvor smertefuldt bare en lille irritation i øjet kan være
-
#5 23. jul 2009 det kan også være stress
-
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 240#6 23. jul 2009 Ingolf får røde øjne hver gang han er været ude og lege med andre hunde og tosset rundt.. men det er fordi at han er træt.
-
#7 23. jul 2009 tina: jeg kan heller ikke se røde øjne:-) kunne bare konstatere at jeg ikke kunne se cherry eye:-))
og ja, øjenirritation er frygtelig, vores finze havde nogle indadvendte øjenvipper som blev fjernet, og så forsvandt hans løbe/røde øjne:-))
19. dec 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.907
hund med røde øjne? {{forumTopicSubject}}
min mors hund(den som er i min profil)
har tit meget røde øjne..
er der noget jeg kan gøre for a det går væk???