{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Hvor meget tænker i over billederne..? {{forumTopicSubject}}

Der er en (ret mærkelig og ubetydelig) ting jeg har tænkt på.. smiley
Når i ligger billeder ind af jeres hunde, hvor meget tænker i så over baggrunden på billedet?? Altså om der er rodet osv hvis det f.eks. er i jeres hus/lejlighed det er taget??
Jeg tænker over det hver eneste gang jeg ser et billede med en rodet stue som baggrund.. hehe... smiley
Og det er absolut ikke fordi jeg lider af rengørings-vanvid..
Vores hus bærer tydeligt præg af 3 hunde og mig der ikke går så godt pga. dårligt knæ..

mærkeligt spørgsmål - ja jeg ved det godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget tænker i over billederne..?
  • #1   26. jul 2009 Det tænker jeg altså også over smiley
    Jeg vil ikke smide et billede op af nogle af hundende hvis baggrunden bare skriger efter rengøring! smiley


  • #2   26. jul 2009 Det er nu ikke mere mærkeligt, end at det har været oppe før ;o)

    Jeg tænker over alle billederne, og der er en grund til, at samtlige billeder er med.
    Jeg tager generelt sjældent billeder indendørs, ganske enkelt fordi, de sjældent bliver rigtig gode.
    Og rod i baggrunden gør ikke just motivet retfærdighed ;o)

    Så ja - jeg tænker over baggrunden.


  • #3   26. jul 2009 Ihhh hvor er det skønt at jeg ikke er den eneste der tænker sådan smiley hehe
    Var mega bange for at skulle have hug..:)


  • #4   26. jul 2009 Jeg tænker på at nogle gange er der et fint B&O anlæg i baggrunden og samtidig kan man se telefonnummeret på hundens hundetegn....det er såååå let.....vupti har man haft ubuden besøg.....

  • #5   26. jul 2009 Jeg havde egentlig ikke tænkt så meget over det.. - Men nu måtte jeg jo lige tjekke mine billeder igennem... ; ) Heldigvis var det vist helt i orden. ; )

  • #6   26. jul 2009 Jeg ved godt at det her lyder rigtig rigtig fordømmende.. Men syntes så tit at det er unge mennesker med muskelhunde der har sådanne billeder..? *ss*
    Og UNDSKYLD hvis nogen føler sig stødt.. Jeg har ikke nogen speciel i tankerne..


  • #7   26. jul 2009 Maria, der tror jeg vist, din hjerne har skabt sammenhænge, der ikke nødvendigvis er der ;o)

    Det er vist over en kam, at der er lidt snuskede baggrunde her og der...

    Og fred være med det ;o)


  • #8   26. jul 2009 CH: Ja det er det nok.. Nok også fordi det er de hunde jeg kigger mest på, nu hvor jeg tænker over det.. smiley Hehe
    Men altså det var bestemt heller ikke for at være fordømmende.. Min stue er absolut ikke noget jeg ville tage et billede af pt.. smiley


  • #10   26. jul 2009 Tror mange skyder et øjebliksbillede af vovse, som man synes bare er rigtigt godt og er det man fokuserer på og så glemmer man lige at kigge på omgivelserne smiley

    Jeg må indrømme at jeg har lidt "svært" ved at komme helt med ind i folks soveværelser smiley


  • #11   26. jul 2009 Jep det gør jeg og tager helst ikke billeder indenfor herhjemme, for jeg er et værre rodehoved *G*

  • #12   26. jul 2009 mmnnn

    en hund i sofaen med et overfyldt festbord foran

    hund i sengen på beskidt sengetøj

    hund på stuegulvet der flyder med papir, smuds og rod

    hund med store bunker vasketøj i baggrunden


  • #13   26. jul 2009 Hmmm.... jeg tager aldrig billeder udendørs..... for jeg har altid mine hunde i snor eller flexline.... så er det ikke så nemt at få et godt billede.
    Og så har jeg aldrig mit kamere med , når jeg går tur med hundene.

    Men jeg fiser til gængæld heller ikke rundt og gør rent og rydder op indendørs , hvis jeg vl tage et billede af hundene...........for så er hundene sikkert gået inden jeg blev færdig.

    Og hvis der er beskidt og roder på de billeder jeg ser her på HG..... så er jeg bedøvende ligeglad...... det er heldigvis ikke mig der skal gøre rent der eller rydde op hos dem......................deres problem..... ha ha...


  • #14   26. jul 2009 Griner lige lidt............ er det fordi der er rodet og beskidt hos jer , der KUN har billeder af jeres hunde udendørs..... fordi i ikke vil vise et rodet og beskidt hjem frem ??

    Så er hele HG sgu nogen værre rodehoveder........da næsten alle billeder herinde er taget udendørs..... Ha Ha Ha......

    Mon ikke det bare er fordi at hundene faktisk er smukkere , når de render rundt i det fri.... med flagrende glade ører..... :O)


  • #15   26. jul 2009 Hihi...
    Har det som *NITTIB* :
    Er glad ved at det ikke er mig der skal rydde op eller gøre rent.

    Lægger da mærke til det og undres også nogen gange over præis de sammen ting som *NIna... beskriver.
    Ville ikke selv lægge sådanne billeder ind...((o:


  • #16   26. jul 2009 jeg er hel..og aldeles ligeglad med om der er rodet på folks billeder...
    der er stadig forskel på rod.. og uhumsk hjem.. hvor de lever som svin... så blir jeg først forarget...hvordan folk kan leve i dette...
    Personlig vælger jeg også at ta udendørs billeder.. da de ofte blir mere neutrale i deres fremtoning.. og lyset er bedre... ss

    .. og så en hel anden grund... jeg vil ikke udstille mit hjem... med hvilke møbler og andet ...
    Tyveknægte kan jo også ha adgang til siden her!
    og der er vel ingen grund til at friste... svage sjæle... eller gøre det nemt! ss


  • #17   26. jul 2009 Det er da bestemt også noget jeg lægger mærke til.
    Og så synes jeg da også at en hund i fuld firspring udendørs giver bedre billeder, end en hund der ligger i et bryggers ved siden af vasketøjet.
    Og som der bliver nævnt tidligere. Man nærer da ikke noget ønske om at dele hele ens rod med hele hg.

    Der er da heller ingen grund til at lave en indkøbsliste til folk med lange fingre.


  • #20   26. jul 2009 Hmm ku være jeg sku få flyttet hundenes store seng, for der har een af vufferne gnasket noget tapet af, så det ser "herrens ud" men det er der de laver de sjoveste ting.
    Men for FAN... hvor ser det frygteligt ud på de billederne jeg har taget af dem mens de leger der..
    Gad vide hvorfor de også kun laver sjove ting når man er igang med at samle vasketøj el.vaskegulve osv.så der står spand og kost og hva ved jeg fremme.
    Syntes ALTID mit hjem ligner en svinesti på hundebillederne, som så næsten IKKE burde kommer herind. Der er garenteret "smuttere imellem" alle mine hunde`s billeder. *Ggg*


  • #21   26. jul 2009 Det er kun hvis det decideret er så slemt at det springer i øjnene at jeg lægger mærke til det,,men ja,,jeg tror da det er noget man tænker over :o)

    Jeg har lige scannet Ayla's babybilleder ind og lavet et album,,og må da ærligt indrømme at jeg var ved at skodde nogen af dem. Da hun var lille var vi igang med at sætte huset i stand,,og det ligner da virkelig lort,,hi hi,,og det vil jeg da helst ikke dømmes på ;o)
    Prøv at gå ind og se de billeder i albummet som er taget foran en gammel grim udestue og endnu grimmere tilbygning,,,og bagefter,,så gå ind under Talut hvor der er et gruppebillede på terassen,,,de er taget samme sted,,bare før og efter,,en verden til forskel,,hi hi :o)


  • #22   26. jul 2009 Jeg tænker ikke meget over baggunden når jeg tager billederne, men de der udvælges til at blive lagt ind, bliver udvalgt både hvadngår motiv og baggrund smiley

  • #23   26. jul 2009 Tænker på en gang jeg så et billede af en hund foran et bord. På bordet flød det med bajerflasker og chilummer...ups...

  • #24   26. jul 2009 "Maria *DKK-tavle-snob!!:o) *

    Skrevet: 26-07-2009 09:33:55

    Jeg ved godt at det her lyder rigtig rigtig fordømmende.. Men syntes så tit at det er unge mennesker med muskelhunde der har sådanne billeder..? *ss*
    Og UNDSKYLD hvis nogen føler sig stødt.. Jeg har ikke nogen speciel i tankerne.. "

    Ja, jeg bliver sq stødt smiley
    lol!

    Arj, jeg tænker ikke over det.. Men jeg roder også VIRKELIG meget..
    Nogle gange kan jeg godt kigge på et billede (af mine egne vel at mærke) og tænke "guuuud, hvor er der ulæks"... Men tja, sådan er det..


Kommentér på:
Hvor meget tænker i over billederne..?

Annonce